یک‌شنبه 13 خرداد 1403

پرستار

پرستار

وب‌گاه عرشه آنلاین

روز گذشته زن میانسال به طرز فجیعی با چاقو به قتل رسید. پیرزن تنها در خیابان نبرد جنوبی در خانه اش بود که با 34 ضربه چاقو به قتل رسید و اموالش به سرقت رفت. ساعت 19:30 عصر یکشنبه 23 اردیبهشت ماه سال جاری ماموران کلانتری 132 نبرد در جریان قتل پیرزن تنها در خانه اش قرار گرفتند و خیلی زود ماموران در محل حاضر شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کمیته بین‌المللی صلیب سرخ و 11 جمعیت ملی درصدد راه‌اندازی یک بیمارستان صحرایی در رفح برای کمک و پاسخگویی به نیازهای پزشکی هستند.

وب‌گاه فرارو

اطلاعات تغذیه‌ای بسیار نادرستی رواج پیدا کرده است به‌ویژه پس از حضور اینفلوئنسر‌های تندرستی در شبکه‌های اجتماعی. روزی نیست که پیامی دریافت نکنم که از من می‌پرسند فلان پست در مورد رژیم غذایی درست است یا نادرست.

وب‌گاه فرارو

وضعیت خواب می‌تواند پیامد‌های عمیقی نه تنها برای کیفیت خواب، بلکه برای سلامت طولانی مدت داشته باشد.

وب‌گاه فرارو

پژوهش جدید به درک بهتر چگونگی ارتباط علائم افسردگی و فعالیت بدنی و تاثیر متقابل آن‌ها بر هم در دوران بزرگسالی پرداخته است

وب‌گاه فرارو

بوی بدن دهان به دلایل زیادی بروز می‌کند. در مواردی ممکن است به دلیل وجود باکتری‌های مضر در دهان و دندان باشد.

وب‌گاه فرارو

گنجینه‌ی سکه مجرم مشهوری به نام آنتونی جاچفسکی در رشته‌کوه جلنیوفسکی در جنوب مرکزی لهستان کشف شده است.

وب‌گاه فرارو

مصرف نوشیدنی‌های حاوی قند بالا می‌تواند منجر به افزایش وزن و افزایش خطر ابتلا به دیابت نوع 2، بیماری‌های قلبی عروقی و نقرس شود.

وب‌گاه فرارو

مصرف بیش از حد قند و شکر می‌تواند اثرات منفی متعددی بر سلامتی داشته باشد.

وب‌گاه فرارو

برخی تحقیقات پزشکی در دنیا نشان داده که تغییر رنگ زبان علامت یک سری از یبماری‌ها است.

وب‌گاه فرارو

زمانی که دندان‌های شیری توسط دندان‌های زیر خود تحت فشار قرار بگیرند، آماده افتادن می‌شوند، اما ترتیب افتادن دندان شیری کودکان به چه صورت است؟

وب‌گاه فرارو

دکتر «ربکا گوتسمن»، رئیس بخش سکته مغزی در مؤسسه ملی اختلالات عصبی و سکته مغزی آمریکا، اشاره کرد که این وضعیت ممکن است با بیماری‌های زمینه‌ای قلبی یا مغزی مرتبط باشد.

وب‌گاه فرارو

مصرف بیش از 5 فنجان در روز به دلیل مقدار بالای کافئین می‌تواند مشکلاتی را برای افراد ایجاد کند، که مهم‌ترین آن، ایجاد کم‌خونی است.

وب‌گاه فرارو

دکتر محمدحسین متولی رئیس اداره پایش زنجیره تامین داروی سازمان غذا و دارو درباره میزان دسترسی بیماران به انواع دارو‌ها اظهار کرد: به طور کلی دسترسی به دارو سطوح مختلفی دارد و ممکن است بیماران در مورد این موضوع اطلاعات کافی نداشته باشند. به عنوان مثال، داروی IVIG یک داروی بیمارستانی بوده و تنها باید در بیمارستان مصرف شود، بنابراین به‌منظور مدیریت مناسب‌تر، وجود این داروی حیاتی و گران‌قیمت...

وب‌گاه فرارو

دو خواننده را در حال اجرا روی صحنه تصور کنید. آوازخوانی عملی شجاعانه محسوب می‌شود، بنابراین احتمالاً به طور خودکار حدس می‌زنید که هر دوی آن‌ها روی صحنه با اعتماد به نفس به نظر می‌رسند، درست است؟ اما همیشه اینگونه نیست.

وب‌گاه خبر آنلاین

اگر قرار باشد نگاهی به نوستالژیک‌ترین شکایت پرستاران از یک فیلم یا سریال داشته باشیم یاد فیلم شوکران بهروز افخمی و شخصیتی خواهیم افتاد که هدیه تهرانی را در شمایل یک پرستار فریبنده نشان می‌داد که با یک مرد متاهل وارد رابطه می‌شود.