دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

اردبیل

اردبیل

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز و فردا در مناطقی از اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان، یزد، شمال سمنان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، اصفهان، کرمان، فارس، بوشهر، نیمه شمالی آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، ارتفاعات زنجان،...

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی نسبت به تشدید بارش‌ها در نوار شمالی کشور هشدار داد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی از فعالیت سامانه بارشی در 23 استان از جمله تهران طی امروز و فردا خبر داد و اعلام کرد در برخی مناطق بارش‌های سیل‌آسا می‌بارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از تداوم بارش باران و وزش باد شدید در نقاط مختلف کشور تا پایان ماه جاری خبر داد.

وب‌گاه الف

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از تداوم بارش باران و وزش باد شدید در نقاط مختلف کشور تا پایان ماه جاری خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی امروز برای 21 استان بارش شدید باران همراه با تگرگ پیش بینی و اعلام کرد: بارش‌ها تا شنبه در اکثر نقاط کشور ادامه خواهد داشت. سازمان هواشناسی امروز برای 21 استان بارش شدید باران همراه با تگرگ پیش بینی و اعلام کرد: بارش‌ها تا شنبه در اکثر نقاط کشور ادامه خواهد داشت. به گزارش عرشه آنلاین، پیش بینی کلی بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی، امروز و فردا در...

وب‌گاه خبر آنلاین

طی فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه 4 درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه 38 و 40 دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی امروز برای 21 استان بارش شدید باران همراه با تگرگ پیش بینی و اعلام کرد: بارش‌ها تا شنبه در اکثر نقاط کشور ادامه خواهد داشت.

وب‌گاه فرارو

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور از تشدید فعالیت‌های سامانه بارشی به همراه ناپایداری در برخی از استان‌ها طی امروز و فردا خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خلیج فارس و تنگه هرمز طی پنج روز آینده دریای عمان شنبه و یکشنبه و دریای خزر از شنبه تا دوشنبه مواج است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزارت خارجه جمهوری آذربایجان در پیامی «روز استقلال اسرائیل» (سالروز نکبت) را تبریک گفت و برای صهیونیست‌ها آرزوی بهترین‌ها را کرد. وزارت خارجه جمهوری آذربایجان در پیامی «روز استقلال اسرائیل» (سالروز نکبت) را تبریک گفت و برای صهیونیست‌ها آرزوی بهترین‌ها را کرد. به گزارش عرشه آنلاین، در بحبوحه انتقادهای بین‌المللی از نسل‌کشی اسرائیل در غزه و فشارها برای پایان دادن به این جنگ که این روزها...

وب‌گاه فرارو

ما استان‌های محرومی داریم که شاید در 4 دهه اخیر همچنان و پیوسته محرومند، عمده این استانها، استان‌های مرزی کشور هستند و بعد استان‌هایی دیگر. از همان سال‌ها پیش قرار بود بر اساس اصول آمایش سرزمین، زیرساخت‌ها به گونه‌ای انجام شود که توزیع ثروت به سمت این مناطق نیز برود. دولت‌ها نیز تلاش کرده اند و سعی کرده اند در دهه‌های اخیر با برخی مشوق‌ها زمینه جذب سرمایه گذاران را در مناطق محروم فراهم...

وب‌گاه خبر آنلاین

عبدالرضا مصری نایب رئیس مجلس یازدهم و از وزرای احمدی نژاد نیز در مرحله دوم بالاخره رأی مردم کرمانشاه را گرفت و باردیگر حضورش در پارلمان را تمدید کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به تشدید فعالیت سامانه بارشی از علاقمندان ورزش کوهنوردی خواست در روزهای آینده از صعود به قله بپرهیزند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به تشدید فعالیت سامانه بارشی از علاقمندان ورزش کوهنوردی خواست در روزهای آینده از صعود به قله بپرهیزند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ نحوه تقسیم‌بندی پارکینگ‌های 14گانه برای مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) را تشریح کرد.