دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

اردبیل

اردبیل

خبرگزاری تسنیم

هرساله همزمان با آغاز فصل پرداخت مالیات اصناف، سروصداها علیه مالیات زیاد می شود، آنهم از جانب برخی صنوف و مشاغلی که علیرغم درآمدهای ده‌ها میلیاردی، به جای مالیات دهی، از جیب کارگران و کارمندان مالیات خواری می کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات تغییر در کارت ملی مردم اعلام شد / تکلیف 34میلیون شناسنامه قدیمی چه می‌شود؟ مهلت اعتبار آن دسته از کارت ملی افرادی که منقضی شده به صورت اتوماتیک تمدید شده و برای صدور کارت جدید به مردم اطلاع رسانی می‌شود. جزئیات تغییر در کارت ملی مردم اعلام شد / تکلیف 34میلیون شناسنامه قدیمی چه می‌شود؟ اطلاعات نوشت: احمد وحیدی وزیر کشور در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار اطلاعات درباره وضعیت کارت ملی...

وب‌گاه الف

پزشکی قانونی اعلام کرد که در سال گذشته 20 هزار و 45 نفر در حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند، این رقم در مقایسه با سال قبل از آن که تعداد تلفات 19 هزار و 490 نفر بود، 2.8 درصد بیشتر شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

آمار قربانیان تصادفات رانندگی دوباره از مرز 20 هزار نفر گذشت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در سال گذشته تعداد تلفات حوادث رانندگی با رشد 2.8 درصدی به 20 هزار و 45 نفر رسید که از این تعداد 15 هزار و 854 نفر مرد و چهار هزار و 191 نفر زن هستند. در سال 1402، بیشترین آمار تلفات تصادفات به ترتیب در استان‌های فارس با یکهزار و 614، تهران با یکهزار و 449 و سیستان و بلوچستان با یکهزار و 436 و کمترین آمار تلفات در استان‌های ایلام با 173، کهگیلویه...

وب‌گاه مشرق نیوز

پزشکی قانونی اعلام کرد که در سال گذشته 20 هزار و 45 نفر در حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند، این رقم در مقایسه با سال قبل 2.8 درصد بیشتر شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

طی فردا و پس فردا اردبیل با کمینه 4 و 5 درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه 40 و 41 دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: در برخورد دو خودرو دنا و پراید در کیلومتر 14 محور خلخال_ سرچم که 2 فوتی و 8 مصدوم داشت انتقال یک مصدوم به بیمارستان امام خمینی (ره) توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان کوثر انجام شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ترافیک آزادراه قزوین - کرج - تهران حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک و محدوده وردآورد سنگین گزارش شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزای دانشجو، پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز بارش در مناطقی از شمال غرب‌، استان‌های ساحلی دریای خزر، ارتفاعات البرز، شمال شرق، مناطقی از شرق و جنوب شرق به‌صورت رگبار و رعدوبرق گاهی وزش باد شدید ادامه دارد. بارش‌ها در استان‌های خراسان شمالی و خراسان رضوی شدت خواهد داشت. فردا یکشنبه در شمال غرب، نیمه غربی سواحل دریای...

وب‌گاه مشرق نیوز

کارشناس هواشناسی: امروز شرایط رگباری و وقوع سیلاب ناگهانی برای استان‌های اردبیل گیلان مازندران گلستان خراسان‌شمالی و شمال خراسان رضوی وجود دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از وقوع رگبار و رعدوبرق همچنین وزش باد شدید در نقاط مختلف کشور خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

کارشناس هواشناسی: امروز شرایط رگباری و وقوع سیلاب ناگهانی برای استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان‌شمالی و شمال خراسان‌رضوی وجود دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی با صدور هشدار فعالیت سامانه بارشی و احتمال وقوع آب‌گرفتگی، سیلاب و خسارت به کشاورزان از بارش‌های شدید در خراسان شمالی و خراسان رضوی خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی با صدور هشدار فعالیت سامانه بارشی و احتمال وقوع آب‌گرفتگی، سیلاب و خسارت به کشاورزان از بارش‌های شدید در خراسان شمالی و خراسان رضوی خبر داد.