دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

اردبیل

اردبیل

وب‌گاه فرارو

رئیس سازمان امداد و نجات، گفت: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر در 7 استان به حالت آماده باش قرار گرفتند.

وب‌گاه فرارو

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان آذربایجان شرقی گفت: موضوع مدیریت محیط زیست و سطح کیفی آب ارس با سازمان محیط زیست است و آب منطقه‌ای استان‌های همجوار نیز با این سازمان همکاری می‌کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه های کشور، تردد در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان است.

وب‌گاه فرارو

کارشناس هواشناسی گفت: گول هوای صاف را نخورید؛ سیلاب نیم ساعته اتفاق می‌افتد. امروز در استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی و فارس خطر سیلاب وجود دارد. فردا هم شرایط به همین شکل است.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: توصیه‌ام به مسئولین این است به خاطر رضای خدا هم شده ماهی یک بار یا سه ماه یک بار از بازار خرید کنند ببینند چه اتفاقی دارد می افتد، آنها خریدشان را خودشان انجام نمی‌دهند و خریدهایشان سفارشی می‌آید به خاطر همین از این حرف‌ها زیاد می‌زنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: طی سه روز آینده به تناوب در اغلب مناطق به ویژه مرکز و نوار جنوبی کشور، وزش باد شدید رخ می دهد که در مناطق مستعد سبب خیزش گردوخاک خواهد شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: طی سه روز آینده به تناوب در اغلب مناطق به ویژه مرکز و نوار جنوبی کشور، وزش باد شدید رخ می دهد که در مناطق مستعد سبب خیزش گردوخاک خواهد شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: تردد در تمامی محورهای شمالی کشور (رفت و برگشت) روان است.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به تشدید فعالیت سامانه بارشی و احتمال وقوع سیل در 7 استان شمالی و شمال شرقی کشور، از آماده باش امدادگران در این مناطق خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: طی سه روز آینده به تناوب در اغلب مناطق به ویژه مرکز و نوار جنوبی کشور، وزش باد شدید رخ می دهد که در مناطق مستعد سبب خیزش گردوخاک خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌شدت بارش‌ها از امروز تا روز شنبه در شمال شرق کشور پیش بینی می‌شود و طی سه روز آینده به تناوب در اغلب مناطق، به ویژه مرکز و نوار جنوبی کشور، وزش باد شدید رخ می‌دهد. کارشناس سازمان هواشناسی از صدور هشدار نارنجی به 19 استان کشور خبر داد و گفت: امکان سیلابی شدن مسیرها و تخریب محصولات کشاورزی در پی با تشدید رگباری بارش‌ها پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور ضمن اشاره به پیش‌بینی فعالیت سامانه بارشی در هفت استان کشور در روزهای جمعه و شنبه، به مردم هشدارهایی ارائه کرده و خبر از آماده‌باش دستگاه‌های امدادی و خدماتی داد. سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور ضمن اشاره به پیش‌بینی فعالیت سامانه بارشی در هفت استان کشور در روزهای جمعه و شنبه، به مردم هشدارهایی ارائه کرده و خبر از آماده‌باش دستگاه‌های امدادی و خدماتی...

وب‌گاه فرارو

شدت بارش‌ها از امروز تا روز شنبه در شمال شرق کشور پیش بینی می‌شود و طی سه روز آینده به تناوب در اغلب مناطق، به ویژه مرکز و نوار جنوبی کشور، وزش باد شدید رخ می‌دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کارشناس هواشناسی تاکید کرد: همچنین امروز در برخی مناطق غرب و دامنه‌های جنوبی البرز بارش های پراکنده انتظار می‌رود.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به پیش‌بینی فعالیت سامانه بارشی در هفت استان کشور در روزهای جمعه و شنبه، هشدارهایی را به مردم ارائه کرد و از آماده‌باش دستگاه‌های امدادی و خدماتی خبرداد.

وب‌گاه الف

کارشناس سازمان هواشناسی از صدور هشدار نارنجی به 19 استان کشور خبر داد و گفت: امکان سیلابی شدن مسیرها و تخریب محصولات کشاورزی در پی با تشدید رگباری بارش‌ها پیش‌بینی می‌شود.