جمعه 21 اردیبهشت 1403

استان چهارمحال و بختیاری

استان چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فعالیت ستاد‌های حمایت از اقتصاد مقاومتی در دادگستری استان‌ها در سال 1402 احیای 2 هزار و 151 واحدی تولیدی را به همراه داشت و مانع بیکاری 191 هزار و 268 کارگر شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به دلیل اهمیت موضوع اقتصاد، رهبر انقلاب چندین سال است که شعار سال را در رابطه با این موضوع و حمایت از تولید، اشتغال و مهار تورم اختصاص داده‌اند. مقام معظم رهبری سال گذشته در پیام نوروزی، بر روی مسئله حمایت از تولید تاکید کردند و این سال را «مهار تورم و رشد تولید» نام گذاری کردند. سال 1403 نیز از سوی رهبر انقلاب سال «جهش تولید با مشارکت مردم»...

وب‌گاه مشرق نیوز

طبق اطلاعات موجود از گذشته توماج صالحی، او در خانواده‌ای به دنیا آمده که اغلب عضو سازمان تروریستی منافقین بوده‌اند.

خبرگزاری تسنیم

اعطای ارفاقات قانونی به زندانیان در کاهش جمعیت کیفری نقش به سزایی دارد، بر همین اساس 145 هزارو 807 مددجو در سال 1402 در کل کشور عفو شده یا از نهادهای ارفاقی بهره‌مند شدند.

خبرگزاری دانشجو

اسامی 53 نوجوان راه‌یافته از سراسر کشور به باشگاه رویش استعداد‌های برتر ادبی نوجوان (قاف) در بخش داستان اعلام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اعطای ارفاقات قانونی به زندانیان در کاهش جمعیت کیفری نقش به سزایی دارد، بر همین اساس 145 هزارو 807 مددجو در سال 1402 در کل کشور عفو شده یا از نهادهای ارفاقی بهره‌مند شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

اعطای ارفاقات قانونی به زندانیان در کاهش جمعیت کیفری نقش به سزایی دارد، بر همین اساس 145 هزارو 807 مددجو در سال 1402 در کل کشور عفو شده یا از نهادهای ارفاقی بهره‌مند شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در هفته گذشته چالوس استان مازندران با دو زلزله 3 و 3.7 لرزید و در خوی استان آذربایجان‌غربی دو زلزله به بزرگی 2.7 و زلزله‌های 2.8،2.9 و 4.2 رخ داد. در هفته گذشته چالوس استان مازندران بعد از زلزله‌ای به بزرگی 3 در عمق 9 کیلومتری با زمین‌لرزه دیگری به بزرگی 3.7 لرزید. به گفته دکتر مهدی زارع، استاد پژوهشگاه بین‌المللی زلزله‌شناسی و مهندسی زلزله گسل اصلی مرز شمالی استان مازندران شامل گسل‌های...

وب‌گاه فرارو

در هفته گذشته چالوس استان مازندران با دو زلزله 3 و 3.7 لرزید و در خوی استان آذربایجان‌غربی دو زلزله به بزرگی 2.7 و زلزله‌های 2.8،2.9 و 4.2 رخ داد.

وب‌گاه الف

مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج گفت: تولید 10 فیلم سینمایی در کنگره‌های شهدای سال گذشته و سال جاری در دستور کار است.

خبرگزاری دانشجو

قسمت دوم از فصل دوم مجموعه مستند «پا به ماه» با عنوان «کُر کوهستان» امشب چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه به روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، همایش بزرگ تبیینی با عنوان «همپای طوفان» در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد. این مراسم به مناسبت بزرگداشت سومین سالگرد شهادت سردار سیدمحمد حجازی، سردار زاهدی، عروج همرزم شهیدان و فرمانده دلاور دفاع مقدس حاج محمد کیانی (جمعه علی) و سالروز تأسیس سپاه، شکست آمریکا در واقعه طبس و شکست رژیم صهیونیستی در عملیات وعده...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل هواشناسی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به صدور هشدار هواشناسی سطح نارنجی برای استان، گفت: بارش باران، وزش باد شدید و سیلابی‌شدن مسیل‌ها برای استان انتظار می‌رود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فیلم «آن دو» به کارگردانی مرتضی رحیمی و تهیه کنندگی سید علیرضا سبط احمدی که ادای دینی به شهدای لر و ایل بختیاری و نیز شهدای اصفهانی در جریان جنگ تحمیلی است، روایتی تأثیرگذار از زندگی شهید ظفر خالدی در مقطعی از جنگ تحمیلی محسوب می شود. امیررضا فرامرزی در این درام جنگی، نقش شهید خالدی را ایفا کرده است. شهید ظفر خالدی به تازگی به عنوان شهید شاخص کشوری...

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: جمهوری اسلامی با تدبیر ویژه پسماند رژیم صهیونیستی را با عملیات وعده صادق مدیریت کرد.