سه‌شنبه 1 خرداد 1403

استان چهارمحال و بختیاری

استان چهارمحال و بختیاری

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل هواشناسی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به صدور هشدار هواشناسی سطح نارنجی برای استان، گفت: بارش باران، وزش باد شدید و سیلابی‌شدن مسیل‌ها برای استان انتظار می‌رود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فیلم «آن دو» به کارگردانی مرتضی رحیمی و تهیه کنندگی سید علیرضا سبط احمدی که ادای دینی به شهدای لر و ایل بختیاری و نیز شهدای اصفهانی در جریان جنگ تحمیلی است، روایتی تأثیرگذار از زندگی شهید ظفر خالدی در مقطعی از جنگ تحمیلی محسوب می شود. امیررضا فرامرزی در این درام جنگی، نقش شهید خالدی را ایفا کرده است. شهید ظفر خالدی به تازگی به عنوان شهید شاخص کشوری...

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: جمهوری اسلامی با تدبیر ویژه پسماند رژیم صهیونیستی را با عملیات وعده صادق مدیریت کرد.

وب‌گاه گسترش

مسئول ستاد حج تمتع شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران اعلام کرد که در عملیات حج تمتع سال 1403، بیش از 87 هزار زائر به سرزمین وحی اعزام خواهند شد. او افزود که زائران به صورت گروه‌های مدینه قبل و بعد از تاریخ 24 اردیبهشت به سفر خود خواهند پرداخت و عملیات رفت و برگشت تا تاریخ 18 خرداد ادامه خواهد داشت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو از شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، «محمدحسین آجیلیان» در گفت‌وگویی افزود: در عملیات حج تمتع 87 هزار و 550 زائر خانه خدا از ایران راهی کشور عربستان می‌شوند و این عملیات درحالی انجام می‌شود که 58 هزار و 621 زائر از طریق فرودگاه‌های تحت مالکیت شرکت فرودگاه‌ها اعزام خواهند شد. وی با بیان اینکه 18 فرودگاه تحت مالکیت شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در بررسی پرونده تورم ماهانه اقلام خوراکی در سال 1402 رکوردداران تورم خوراکی را معرفی کرده‌ایم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شواهد نشان می‌دهد در سال 1402 بازه نوسان تورم اقلام خوراکی در میان استان‌های کشور در محدوده منفی 1.6 تا 6.2 درصدی قرار داشته است. به گزارش عرشه آنلاین؛ «آذربایجان غربی» بیشترین و «چهارمحال و بختیاری» کمترین سطح تورم ماهانه اقلام خوراکی را در سال 1402 کسب کرده‌اند. میزان افزایش سطح عمومی قیمت‌ها در اقتصاد با عنوان «تورم» شناخته می‌شود.

وب‌گاه الف

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه نابودی صهیونیسم قطعا محقق خواهد شد، گفت: دشمن اکنون از این حماقتی که کرده به التماس افتاده است.

وب‌گاه ورزش سه

از 31 استان کشور ایران، 29 استان در لیگ برتر بازیکن دارند که در این بین سه استان مازندران، تهران و خوزستان بیشترین بازیکن لیگ برتری را دارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: به امید خداوند به زودی قدس شریف توسط رزمندگان اسلامی آزاد و فلسطین عزیز از چنگال مستکبرین جهان رهایی خواهد یافت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از ابلاغ درجه‌های جدید 48 شهرداری از سوی وزیر کشور به استانداران پس از بررسی در جلسه کارگروه ساماندهی درجه‌بندی شهرداری‌ها در این سازمان خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از ابلاغ درجه‌های جدید 48 شهرداری از سوی وزیر کشور به استانداران پس از بررسی در جلسه کارگروه ساماندهی درجه‌بندی شهرداری‌ها در این سازمان خبر داد.

وب‌گاه فرارو

در طرح نوروزی سال 1401 نیز،124 در سیستان و بلوچستان، 94نفر در فارس، 92نفر در کرمان و 79 نفر نیز در خراسان رضوی نفر جان خود را از دست دادند. همچنین در سال 1400 نیز، استان‌های فارس، کرمان و سیستان و بلوچستان به ترتیب 99،95 و 86 کشته را در تصادفات نوروزی به خود اختصاص داده‌اند.

وب‌گاه فرارو

در مجموع میزان آمار مربوط به مرگ و میر حوادث جاده‌ای کشور نگران‌کننده است و در این میان متاسفانه تصادفات جاده‌ای همواره شیرینی تعطیلات نوروزی را بر بسیاری از خانواده‌ها تلخ می‌کند. متاسفانه آمار مرگ و میر ناشی از سوانح جاده‌ای طی سال‌های 1400 تا 1402 روند افزایشی داشته است.

وب‌گاه الف

هرساله با آغاز سفرهای نوروزی، طرح ویژه پلیس و دستگاه‌های امدادی و خدماتی برای کاهش تصادفات رانندگی اجرا می‌شود، اما متاسفانه علیرغم تمام هشدارها و آماده‌باش‌ها، همچنان ایام نوروز به دلیل افزایش تعداد سفرها، یکی از پر تصادف‌ترین ایام در کشور است...