دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

استان چهارمحال و بختیاری

استان چهارمحال و بختیاری

وب‌گاه تابناک

در پی شنیده شدن صدای انفجاری در بروجن در استان چهارمحال و بختیاری، وضعیت در این شهرستان به حالت اضطراری درآمد و تدابیری ویژه در دستور کار قرار گرفت. انفجاری که حوالی ساعت یک بامداد در یکی از خطوط اصلی انتقال گاز در کشور به وقوع پیوست و شدتش به حدی بود که موجب وحشت مردم در شهر‌های مجاور و حضور ایشان در معابر گردید.

وب‌گاه 55 آنلاین

گردو پلو یکی از غذاهای سنتی و خوشمزه ایرانی است که اصالت آن به شهرکرد، مرکز استان چهارمحال و بختیاری برمی‌گردد

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: با اعزام یک دستگاه لودر و یک ماشین کمک‌دار به منطقه، امدادرسانی به مینی‌بوسی که حامل 12 مسافر بود، پس از تلاش چند ساعته انجام شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، عبدالله مرادی مدیرکل دفتر امور سیاسی وزارت کشور و دبیر دبیر کمیسیون ماده 10 احزاب قانون فعالیت احزاب و جمعیت‌ها، با اشاره به برگزاری دهمین جلسه کمیسیون ماده 10 احزاب گفت: طبق ماده 10 قانون احزاب، کمیسیون ماده 10 احزاب با اعضایی از جمله نمایندگانی از 3 قوه و همچنین 2 نفر از دبیران کل احزاب ملی و استانی به انتخاب احزاب تشکیل می‌شود. به همین جهت مقرر...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از شرکت ملی گاز، سعید عقلی توضیح داد: مصرف گاز در بخش خانگی، تجاری و صنایع غیرعمده در روز چهارشنبه، 11 بهمن‌ماه برای نخستین بار از ابتدای سال، به بیش از 600 میلیون مترمکعب در روز، رسید و عدد 610 میلیون مترمکعب را ثبت کرد که این عدد بیش از 70 درصد کل گاز تولیدی کشور است. وی با اشاره به گزارش‌های هواشناسی درباره تداوم کاهش دما در سراسر کشور...

وب‌گاه عصر ایران

ورزقان در استان آذربایجان شرقی، شهرکرد در استان چهارمحال و بختیاری و فرودگاه اردبیل 10 درجه سانتی‌گراد وشهر اردبیل با دمای 9 درجه سانتی‌گراد زیر صفر به ترتیب از دیگر مناطق سرد کشور گزارش شده‌است./ عکس: برف شهرستان ورزقان - اردبیل

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حدود 20 سال پیش در چنین روزی یک حادثه تلخ در روستای لردگان به وقوع پیوست و 13 دانش آموز جان خود را از دست دادند.

وب‌گاه عصر ایران

تصاویری از حیات‌وحش دیدنی استان چهارمحال و بختیاری را در این فیلم ببینید. در فهرست سرخ اتحادیه بین المللی حفاظت از طبیعت، 16 گونه حیات وحش در چهارمحال و بختیاری به ثبت رسیده است که تعدادی از این گونه‌های جانوری را در این ویدئو می‌بینیم.

وب‌گاه گسترش

رئیس کمیسیون گردشگری و کسب و کارهای وابسته اتاق بازرگانی در استان چهارمحال و بختیاری اعلام کرد که بسیاری از سرمایه‌گذاران در حوزه گردشگری با مشکلاتی در اخذ مجوزهای لازم روبرو هستند. او افزود: "ما در تلاش هستیم تا نشست‌های B2B بین سرمایه‌گذاران و دستگاه‌های مرتبط در حوزه صدور مجوزهای گردشگری را تسهیل کنیم."

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سعید فلاح‌فر، دبیر بخش «تجسم هنر» فجر شانزدهم از مشارکت 100 درصدی استان‌ها در این بخش خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فعالیت مدارس ابتدایی دلفان به دلیل بارش برف و برودت هوا با یک ساعت تاخیر آغاز می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری با توجه به لغزندگی جاده‌ها از رانندگان خواست هنگام گذر از گردنه‌ها و مناطق برف‌گیر چهارمحال و بختیاری از زنجیر چرخ و تجهیزات لازم استفاده کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو،؛ نخستین همایش ملی گفت و گوی نخبگان، با شعار «خیزش ملی برای حل مسائل کشور»، دوشنبه 18 دی 1402، در سالن همایش‌های وزارت کشور با حضور هیئت‌های اندیشه ورز استانی برگزار شد. این همایش، افتتاحیه طرح ملی گفت و گوی نخبگان و حاصل همکاری وزارت کشور، بنیاد ملی نخبگان و خانه اندیشه ورزان در شناسایی و فعال سازی ظرفیت هیئت‌های اندیشه ورز استانی بود. روح‌الله دهقانی...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از ابلاغ درجه‌های جدید 25 شهرداری از سوی وزیر کشور به استانداران طی دی ماه خبر داد.