دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

استان چهارمحال و بختیاری

استان چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ستاد انتخابات کشور میزان مشارکت در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را منتشر کرد که طبق آن استان کهگیلویه و بویراحمد بالاترین مشارکت را از آن خود کرده است. میزان مشارکت در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به تفکیک استان‌ها به شرح زیر است: 1- استان کهگیلویه و بویراحمد 65/74، 2- استان خراسان جنوبی 63/88، 3- استان گلستان 54/14، 4-...

خبرگزاری ایرنا

شهرکرد - ایرنا - آیین بزرگداشت حکیم نظامی عصر شنبه با حضور جمعی از مسئولان و اهالی فرهنگ و ادب استان چهارمحال و بختیاری در فرهنگسرای شهرکرد برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ستاد خبری تئاتر شبستان، آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی «تئاتر شبستان» عصر روز جمعه 18 اسفند با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و حجت‌الاسلام کمال خداداده رییس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور در مجموعه تئاتر شهر برگزار شد. وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم گفت: اینکه شعار بازگشت به مساجد را مطرح کردیم...

خبرگزاری تسنیم

مراسم آیین رونمایی از کتاب دوجلدی «به اروند رسیدیم» خاطرات جانباز کریم نصر اصفهانی فرمانده تیپ قمر بنی‌هاشم (ع) با حضور جمعی از فرماندهان دوران دفاع مقدس برگزار شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ستاد انتخابات کشور اسامی 72 عضو مجلس ششم خبرگان رهبری را به تفکیک حوزه‌های انتخابیه اعلام کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: برای امروز بارش برف و باران در 8 استان چهارمحال و بختیاری، اصفهان، فارس، خوزستان، یزد، کرمان، خراسان جنوبی وکهگیلویه و بویراحمد پیش بینی می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای انتخاب 290 نماینده برای یک دوره چهارساله و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری برای انتخاب 88 عضو این مجلس برای یک دوره هشت ساله روز جمعه 11 اسفند ماه 1402 در سراسر کشور برگزار شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با پایان یافتن انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در ساعت 24/00 جمعه شب، شمارش صندوق‌های شهری و روستایی 31 استان آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، با پایان یافتن انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در ساعت 24/00 جمعه شب، شمارش صندوق‌های شهری و روستایی 31 استان آغاز شده و همچنان ادامه دارد. 30 حوزه انتخابیه نهایی شده و فقط نتیجه حوزه استان تهران طی ساعات آینده اعلام خواهد شد. بر اساس تازه‌ترین گزارش دریافتی در ستاد انتخابات کشور تا ساعت 15 روز یکشنبه شمارش...

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان چهارمحال و بختیاری از ثبت‌گونه در خطر انقراض جهانی یک فرد پلنگ ایرانی در ارتفاعات منطقه حفاظت‌شده سبزکوه خبر داد. مدیرکل حفاظت محیط زیست استان چهارمحال و بختیاری از ثبت‌گونه در خطر انقراض جهانی یک فرد پلنگ ایرانی در ارتفاعات منطقه حفاظت‌شده سبزکوه خبر داد. سعید یوسف‌پور با بیان اینکه برای چندمین بار است که تصویر پلنگ در استان ثبت می‌شود، افزود: تصویر پلنگ...

وب‌گاه الف

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در خصوص حضور پرشور مردم در انتخابات خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی پیام تشکر صادر کرد.

وب‌گاه گسترش

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در خصوص حضور پرشور مردم در انتخابات خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی پیام تشکر صادر کرد.

وب‌گاه فرارو

یک فرد پلنگ در منطقه حفاظت‌شده سبزکوه چهارمحال و بختیاری مشاهده شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک فرد پلنگ در منطقه حفاظت‌شده سبزکوه چهارمحال و بختیاری مشاهده شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نتایج قطعی انتخابات در شش حوزه انتخابیه استان همدان اعلام شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نتایج انتخابت خبرگان در برخی حوزه ها مشخص شد.