دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

استان چهارمحال و بختیاری

استان چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: مراسم اختتامیه شانزدهمین جشنواره ملی موسیقی نواحی ایران شامگاه سه‌شنبه دوازدهم دی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در تالار رودکی تهران برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آیین اختتامیه شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران با حضور وزیر فرهنگ برگزار و نشان درجه یک هنری به پنج هنرمند پیشکسوت موسیقی نواحی اهدا شد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی با اهدای نشان هنری درجه یک به پنج هنرمند پیشکسوت به کار خود پایان داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری ایران از تصویب طرح جامع کمالشهر در استان البرز، طرح نمونه گردشگری چغاخور در استان چهارمحال و بختیاری و موافقت با الحاق اراضی به محدوده شهر کاشان برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هفدهمین شماره از کتاب «هدهد سفید» با شعرها، داستان‌ها و روایت‌های گوناگون و همراه با ضمیمه نوجوانان کتابخوان استان چهارمحال و بختیاری تهیه شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مرحله دوم از برگزاری شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران که در سال جاری با شیوه‌ای کاملاً متفاوت نسبت به دوره‌های گذشته پیش روی مخاطبان قرار گرفت، از روز شنبه شانزدهم دی ماه تا پایان روز سه شنبه نوزدهم دی ماه به مدت سه روز در تالار رودکی تهران میزبان گروه‌های مختلفی از شهرهای مختلف کشور و هنرمندانی از سه کشور هم جوار ایران خواهد بود. این در حالی...

وب‌گاه ورزش سه

تیم والیبال شهرداری ارومیه به مقام قهرمانی لیگ برتر جوانان سال 1402 ایران دست یافت.

وب‌گاه گسترش

با بررسی و تدقیق در نرخ تورم آذر ماه استان‌ها، مشاهده می شود که شدیدترین افزایش در استان چهارمحال و بختیاری به وقوع پیوسته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در آذر 1402، تورم ماهانه 19 استان بالاتر از میانگین کشوری است. همچنین، تورم ماهانه 30 استان نسبت به آبان ماه افزایش یافته است. بالاترین نرخ تورم نیز به نام استان‌های چهارمحال و بختیاری و کرمانشاه ثبت شده است. در آذر 1402، تورم ماهانه 19 استان بالاتر از میانگین کشوری است. همچنین، تورم ماهانه 30 استان نسبت به آبان ماه افزایش یافته است. بالاترین نرخ تورم نیز به نام استان‌های چهارمحال و...

وب‌گاه مشرق نیوز

نرخ تورم ماهانه آذر در همه استان‌ها به جز سیستان و بلوچستان بالاتر از آبان بوده و شدیدترین افزایش در استان چهارمحال و بختیاری دیده شده است.

وب‌گاه فرارو

نرخ تورم ماهانه آذر در همه استان‌ها به جز سیستان و بلوچستان بالاتر از آبان بوده و شدیدترین افزایش در استان چهارمحال و بختیاری دیده شده است.

وب‌گاه گسترش

مجتبی صفایی، رئیس اتاق اصناف ایران با اشاره به برخی از مهمترین مسائل پیش روی اصناف در ماه گذشته، از رفع ممنوعیت اتحادیه‌ها برای ثبت حضوری درخواست متقاضیان پروانه کسب خبر داد.

وب‌گاه ورزش سه

تیم‌های فولاد سیرجان ایرانیان، شهرداری ارومیه، شهرداری گنبد و شهداب یزد به مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر جوانان صعود کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت:«آن دو» ادای دینی به شهدای لر، ایل بختیاری و نیز شهدای اصفهانی در جریان جنگ تحمیلی است که برای شرکت در جشنواره فیلم فجر امسال آماده می شود.