سه‌شنبه 1 خرداد 1403

استان چهارمحال و بختیاری

استان چهارمحال و بختیاری

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ارتفاعات توچال با وجودی که یک درجه افزایش دما داشته، اما همچنان رکورددار سردترین منطقه کشور است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس مرکز کنترل شبکه راهبری گاز کشور با اشاره به اینکه مشکلی برای تامین گار وجود دارد میزان مصرف بخش خانگی، تجاری و صنایع غیرعمده را در 24 ساعت گذشته 470 میلیون متر مکعب اعلام کرد.

وب‌گاه گسترش

دو مقام که هویت آن‌ها فاش نشده است، آورده‌اند که اسرائیل نیز به عنوان عامل انفجار در یک کارخانه مواد شیمیایی در نزدیکی تهران روز پنجشنبه مسئول بوده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون دادستان مرکز استان چهارمحال و بختیاری از شناسایی و دستگیری متهمان سرقت و متهمان آدم‌ربایی در شهرکرد خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

مدیر منطقه 2 عملیات انتقال گاز ایران: پس از حدود 44 ساعت تلاش بی‌وقفه مهندسان خطوط تخریب شده انتقال گاز سراسری جنوب به شمال اصلاح و گاز درون خطوط تزریق شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

خط گازی که منفجر شد، شریان اصلی انتقال گاز طبیعی از پالایشگاه‌های خلیج فارس به سمت شهرهای بزرگ از جمله تهران، اصفهان و مشهد است که هدف قطع سراسری گاز در ایران را دنبال می‌کرد.

وب‌گاه گسترش

ایرات سومین کشور تولید کننده گاز و همچنین چهارمین کشور مصرف کننده گاز در جهان است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک اقدام تروریستی در ساعت یک بامداد چهارشنبه در شبکه خطوط انتقال گاز سراسری در دو منطقه کشور باعث وقوع انفجار در خط لوله دو استان چهارمحال و بختیاری و فارس شد. وزیر نفت روز گذشته در حاشیه نشست هیات دولت گفت: هدف دشمن قطعی گاز استان‌های بزرگ بود که رخ نمی‌دهد.

خبرگزاری تسنیم

مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران گفت: خط لوله آسیب دیده در بروجن استان چهارمحال و بختیاری در ساعات ابتدایی بامداد فردا و خط لوله صفاشهر استان فارس نیز صبح فردا در مدار بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران گفت: تعمیر و ترمیم خطوط انتقال گاز آسیب‌دیده تا اواخر امشب یا اوایل صبح فردا تکمیل و عملیاتی می‌شوند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران گفت: تعمیر و ترمیم خطوط انتقال گاز آسیب‌دیده تا اواخر امشب یا اوایل صبح فردا تکمیل و عملیاتی می‌شوند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شرکت ملی گاز ایران اعلام کرد: هرگونه پیامک ارسالی با مضمون قطعی گاز در شهرها و روستاها جعلی است و مردم به این شایعات توجه نکنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

شرکت ملی گاز ایران اعلام کرد: هرگونه پیامک ارسالی با مضمون قطعی گاز در شهرها و روستاها جعلی است و مردم به این شایعات توجه نکنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سعید عقلی، مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران در تشریح جزئیات انفجار‌های رخ‌داده در شبکه سراسری گاز کشور در ساعات اولیه بامداد امروز، چهارشنبه، 25 بهمن‌ماه در برنامه‌ای تلویزیونی اظهار داشت: این اقدام خرابکارانه تروریستی بامداد امروز حوالی ساعت یک بامداد در چند منطقه خطوط اصلی سراسری گاز انجام شد که جلسه مدیریت بحران بلافاصله با حضور وزیر نفت، معاونان...

وب‌گاه خبر آنلاین

آخرین وضعیت گازرسانی به مناطق مختلف شهری و استانی اعلام شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز از اقدام خرابکارانه در خطوط اصلی سراسری گاز و قطع گاز صنایع و ادارات 3 استان خبر داد.