یک‌شنبه 23 اردیبهشت 1403

اقتصادی

اقتصادی

وب‌گاه خبر آنلاین

امروز رسانه‌های ضد انقلاب و کانال‌های تلگرامی با انتشار شایعه‌ی اعتصاب و تعطیلی بازار طلای تهران، سعی در برهم زدن بازار طلا و ارز کردند. منبع: نود اقتصاد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر خارجه آمریکا با هدف ادعایی بررسی مذاکرات آتش‌بس در غزه، وارد اراضی اشغالی شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سقف مالیاتی و وضعیت مبهم دلار نیمایی باعث شده روند معاملات بازار سهام همچنان فرسایشی باشد. ارزش معاملات هم در سطوح زیر سه هزار میلیاردی قرار گرفته که نشان از عدم اقبال سرمایه‌گذاران نسبت به بازار سرمایه دارد. سرمایه‌گذاران ترجیح می‌دهند فعلاً روی سرمایه خود در بازار سهام ریسک نکنند. با وجود این، پول پارک‌شده بیرون از بازار منتظر فرصتی برای بهبود اوضاع است.

وب‌گاه مشرق نیوز

براساس آمار بانک مرکزی تا کنون، 46/23 درصد از کل قراردادهای تسهیلات نهضت ملی مسکن در بانک مسکن بوده که بیش‌از 57 درصد از کل تعهد پرداخت نهضت ملی مسکن این بانک بوده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر راه و شهرسازی به عنوان رئیس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و امارات عازم ابوظبی شد تا پس از 10 سال در اجلاس این کمیسیون شرکت کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه‌های یمنی از حمله مجدد ارتش آمریکا و انگلیس به یمن خبر دادند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، براساس تازه‌ترین خبری که از مرکز مبادله ایران منتشر شده، با موافقت بانک مرکزی، تولیدکنندگان داخلی شمش طلا و سایر واردکنندگان شمش طلا که مشمول رفع تعهد صادراتی نیستند، امکان عرضه شمش در مرکز مبادله ارز و طلای ایران را دارند. بنابراین، از هفته آینده عرضه شمش طلای تولید داخل، در کنار عرضه شمش طلای رفع تعهد ارزی در تالار معاملات طلای مرکز مبادله ایران...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر صنعت، معدن و تجارت در بازدید از ایرانخودرو دیزل گفت: امسال یک جهش اساسی در کیفیت و کمیت خودرو اتفاق می افتد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: براساس آمار بانک مرکزی تا کنون، 46/23 درصد از کل قراردادهای تسهیلات نهضت ملی مسکن در بانک مسکن بوده که بیش‌از 57 درصد از کل تعهد پرداخت نهضت ملی مسکن این بانک بوده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

از هر یک از درهای ورودی میدان تره بار مرکزی پایتخت که به محوطه بزرگ آن راه یابید پیشتر از رویت هر حجره‌ای می‌توانید نمایی از چندین و چند حجره فروش کارتن‌های موز صادراتی را ببینید. حجره‌هایی که این روزها به واسطه نزدیک شدن به فصل جابه جایی مستاجران خوش‌نشین شلوغتر از همیشه به نظر می‌رسند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قاضی دادگاه نیویورک ترامپ را به دلیل اهانت به دادگاه به پرداخت 9000 دلار جریمه محکوم کرد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل بانک مسکن از امضای قرارداد تسهیلات 153 همت نهضت ملی مسکن خبر داد. این بانک مطابق آمار بانک مرکزی حدود 58 همت تسهیلات پرداخت کرده است.

وب‌گاه تابناک

مراسم تکریم مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید بانک سینا با حضور رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی برگزار شد.

وب‌گاه الف

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ایران به روی هیچ کشوری بسته نیست و توسعه تجاری را با بقیه کشورهای دنیا دنبال می کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سازمان هواشناسی با صدور نارنجی‌رنگ از تشدید فعالیت سامانه در 24 استان کشور تا پایان هفته خبر داد.