شنبه 22 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادی وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرپرست سازمان خصوصی‌سازی با ارسال نامه‌ای به رئیس فدراسیون فوتبال از فروش رسمی سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس خبر داد.

اقتصادنیوز: مدیر عامل فرابورس گفت: اکنون دامنه نوسان اگر افزایش هم پیدا کند به نقدشوندگی بیشتر کمکی نخواهد کرد.

اقتصادنیوز: بانک مرکزی اعلام کرد به زائران حج تمتع سال 1403 مبلغ 500 یورو با نرخ فروش اسکناس مرکز مبادله پرداخت می‌شود.

اقتصاد نیوز: مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه در خصوص اختلال خط پنج متروی تهران توضیحاتی ارائه کرد.

اقتصادنیوز: حسن روحانی گفت: در مقولات اجتماعی کرامت و حیثیت مردم را باید حفظ کنیم. مگر در انقلاب کسی را به زور باحجاب کردیم؟ وقتی انقلاب شد بسیاری از زنان باحجاب شدند و حتی چادر به سر کردند.

اقتصادنیوز: گزارش شادمانی جهانی امسال البته کمی متفاوت بود. پژوهشگران این‌بار با تمرکز بر گروه‌های سنی کوشیدند، تفاوت میان احساس شادمانی را در میان گروه‌های مختلف سنی به تصویر بکشند.

میزگرد تخصصی فناوری‌های جدید و نوظهور، استارتاپ‌ها و اقتصاد دانش‌بنیان با حضور نمایندگان کشورهای عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا برگزار شد

اقتصادنیوز: حزب‌الله لبنان از حمله جدید خود به نظامیان و جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

اقتصادنیوز: رییس پیشین اتحادیه بارفروشان گفت: قیمت گوجه‌فرنگی از هفته آینده و پیاز از ماه آینده کاهش می‌یابد.

اقتصادنیوز: رئیس سازمان مالیات گفت: در راستای تشویق‌های مالیاتی اصناف و کسبه، تقسیط بلندمدت‌تر برای کسبه و فعالین اقتصادی که از تبصره ماده 100 استفاده می‌کنند در نظر گرفته شده است.

اقتصادنیوز: سازمان دریایی انگلیس اعلام کرد که گزارشی را در خصوص وقوع حادثه دریایی در آب‌های اطراف یمن دریافت کرده است.

اقتصادنیوز: معاون مرکز مبادله ارز و طلا اعلام کرد: از اول فروردین تا دهم اردیبهشت ماه 1403 معادل چهار میلیارد و 845 میلیون دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، دارو، کالاهای تجاری و بازرگانی، واردات در مقابل صادرات و خدمات تامین شده است.

اقتصادنیوز: رئیس جمهور دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا به دستگاه‌های مربوطه ابلاغ کرد.

اقتصادنیوز: با موافقت بانک مرکزی، تولیدکنندگان داخلی شمش طلا و سایر واردکنندگان شمش طلا که مشمول رفع تعهد صادراتی نیستند، امکان عرضه شمش در مرکز مبادله ارز و طلای ایران را دارند.