یک‌شنبه 23 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه الف

اجتماعی وب‌گاه الف

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: کلانشهر تبریز از لحاظ نوسازی بافت فرسوده در رتبه سوم کشوری قرار دارد.

رییس شورای اسلامی شهر تهران از آغاز به کار 352 هیات امنای محلات شهر تهران، همزمان با نزدیک شدن به روز 9 اردیبهشت که بنام روز شوراها در تقویم رسمی کشور یاد شده است، خبر داد.

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد، گفت: برای همراهی فراجا در اجرای طرح نور با جدیت و قوت در کنار سایر ماموریت های پلیس با قوت ادامه دارد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری 74 نفر زورگیر و قاپ‌زن که در قالب 21 باند فعالیت داشتند خبر داد.

جانشین فرمانده انتظامی شیراز از دستگیری 2 نفر اراذل و اوباش خبر داد که اقدام به تخریب خودرو شهروندان کرده بودند.

رییس سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه اینترنت در هیچ کدام از حوزه‌های امتحانی نوبت اول کنکور قطع نمی‌شود، گفت: دستگاه‌های اجرایی، انتظامی، امنیتی و قضایی به صورت فعال برای برگزاری آزمون سراسری در امنیت و سلامت کامل در حال فعالیت هستند.

دادستان کل کشور در سفر به یزد با بیان این که آزادی یکی از شعارهای اصلی انقلاب اسلامی از ابتدا بوده است، بر روشن شدن مصادیق آزادی‌های مشروع تاکید کرد و گفت: آزادی‌های فردی و اجتماعی باید در کشورمان مطابق احکام شریعت باشد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان از کشف بیش از سه میلیون لیتر گازوئیل و جمع‌آوری و ضبط 75 کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت قاچاق در بندرکلاهی شهرستان میناب خبر داد.

اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: از ظهر امروز (5 اردیبهشت) در پاره‌ای نقاط به ویژه بخش‌های شمالی و شرقی گاهی وقوع رگبار پراکنده باران با احتمال رخداد تندر و آذرخش پیش‌بینی می‌شود.

رییس قوه قضاییه گفت: امروز بیش از اوقات دیگر به هماهنگی و همکاری نیازمندیم؛ در این راستا نباید از وجود اختلافات و به میدان آمدن افکار و نظریات و سلیقه‌های مختلف هراسید.

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: ثبت‌نام از دارندگان تاکسی فرسوده برای جایگزینی با خودروی برقی از امروز آغاز شد.

رییس دیوان عالی کشور گفت: عدالت تنها مختص دستگاه عدلیه نیست در نظامی که مبتنی بر احکام الهی است همه دستگاه‌ها باید مجری عدالت باشند.

وزیر آموط و پرورش اعلام کرد که تا 5 سال آینده، 1000 هنرستان جدید در کشور ساخته می شود.

نتایج «آزمون آموزگاری» در حالی روز دوشنبه (سوم اردیبهشت) اعلام شد که معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت، جهت فرآیند ارزیابی تکمیلی و گزینش از امروز (پنجم اردیبهشت) می‌توانند اقدام کنند؛ این در حالیست که از میان پذیرفته‌شدگان، حدود 28 هزار نفر جذب آموزش و پرورش خواهند شد.

ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی 1403-1404 پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم، نهم، یازدهم و دوازدهم از امروز (5 اردیبهشت) آغاز شد.

بارش باران‌های بهاری موجب شده که کیفیت هوای شهر تهران در اردیبهشت ماه نیز همچون ماه گذشته در وضعیت سالم قرار داشته باشد.