دوشنبه 24 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه الف

اجتماعی وب‌گاه الف

رئیس شورای حفاظت آزمون سراسری بعدازظهر روز پنج‌شنبه 6 اردیبهشت ماه پس از برگزاری نوبت اول آزمون سراسری سال 1403 گروه‌های آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی از داوطلبان آزمون سراسری برای رعایت دستورالعمل‌های اجرایی و حفاظتی تشکر کرد.

نایب رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین‌اجتماعی از مذاکرات این کانون با مسئولان تامین اجتماعی درخصوص ضرورت افزایش منطقی حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران خبر داد.

سازمان هواشناسی کشور برای برخی استان‌ها طی 2 روز آینده هشدار زرد صادر کرد.

دفترچه سوالات اختصاصی گروه های «علوم ریاضی» و «علوم انسانی» نوبت اول کنکور 1403 در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.

همزمان با تلاش‌های شبانه‌روزی برای تحقق قرارداد خرید 630 واگن، به واسطه ارتباط خوب شهردار تهران با دولت و همت آقای رئیسی، 15 درصد پیش پرداخت خرید واگن‌ها پرداخت شده و بزودی واگن‌ها به تهران می‌رسند.

رییس پلیس راهور پایتخت از وقوع 59 درصد تصادفات تهران در بزرگراه ها خبر داد.

اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: آسمان تهران صاف تا کمی ابری و در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود.

رییس مرکز جوانی جمعیت وزارت بهداشت، از کاهش فاصله ازدواج و فرزندآوری خبر داد.

مهر نوشت: اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی شناخته شده، البته این محبوبیت چشمگیر همچنین باعث شده است تا اینستاگرام به پلتفرم مناسبی برای کلاهبرداری و اخاذی هم تبدیل شود.

فرمانده پلیس راه مازندران گفت: حجم ترافیک خودرو در خطوط رفت و برگشت محورهای کندوان و هراز مقطعی پرحجم و روان است.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور از امدادرسانی نیروهای عملیاتی این جمعیت به بیش از 1300 نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی در 48 ساعت گذشته خبر داد.

نوبت اول کنکور 1403 صبح امروز با حضور داوطلبان گروه ریاضی و انسانی آغاز شد.

تذکر رهبری به برخی مسئولان در موضوع گشت ارشاد و حجاب تایید شد.

طی امروز و فردا استقرار هوای پایدار و افزایش دما طی روز در نیمه غربی کشور و تداوم فعالیت سامانه بارشی در بخش‌های شرقی و مرکزی کشور پیش‌بینی می‌شود.

رییس پلیس راهور فراجا از کاهش 14.3 درصدی جانباختگان تصادفات جاده‌ای در سفرهای نوروزی 1403 خبر داد.

رییس سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه نمرات کنکور سال گذشته داوطلبان همچنان معتبر است، گفت: در مقطعی که قرار است انتخاب رشته صورت بگیرد داوطلبان می‌توانند خودشان نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.