دوشنبه 24 اردیبهشت 1403

ایران

ایران

وب‌گاه الف

تصویر کتابی که رهبر انقلاب در بازدید از نمایشگاه کتاب آن را مشاهده کردند منتشر شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی گفت: طرح سدقیز قلعه سی به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین طرح‌های آبی کشورمان به‌زودی با حضور مقام‌های عالی‌رتبه دو کشور ایران و جمهوری آذربایجان به بهره‌برداری می‌رسد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر آموزش و پرورش گفت: لایحه تقویت مدارس دولتی تدوین شده است و پس از تصویب در شورای عالی آموزش و پرورش به دولت و پس از آن مجلس ارسال می‌شود. وزیر آموزش و پرورش گفت: لایحه تقویت مدارس دولتی تدوین شده است و پس از تصویب در شورای عالی آموزش و پرورش به دولت و پس از آن مجلس ارسال می‌شود. به گزارش عرشه آنلاین، وزیر آموزش و پرورش گفت: کاهش تنوع مدارس در دستور کار است، تمام ظرفیت‌ها برای تقویت...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - با حکم داود عزیزی رییس فدراسیون تنیس، امید سوری سرمربی ملی ایران منصوب شد.

خبرگزاری تسنیم

تازه‌ترین کتاب علی شعیبی با عنوان «سبزترین امام» با نگاهی به زندگی امام حسن (ع) و با تلاش پاسخ دادن به شبهات مطرح شده درباره ایشان از سوی نشر معارف منتشر شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس کمیسیون نظارت شورای شهر تهران در واکنش به ساخت بنای یادمان سردار سلیمانی در پارک جنگلی چیتگر گفت: هر نوع فعالیت ساختمانی را در زمینی که مالکیت آن محل مناقشه باشد و سازنده و بهره بردار پروژه و همچنین محل هزینه ساخت پروژه کاملا روشن نباشد از اساس به صلاح نمی دانم.

خبرگزاری میزان

سخنگوی شورای نگهبان با تاکید بر اینکه مجلس باید به سمت تصویب قوانین جامع حرکت کند، گفت: پراکندگی قوانین مشکلاتی را برای مجریان ایجاد کرده لذا معاونت قوانین باید چارچوب آن را مشخص و مقدمات آن را فراهم کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تصویر کتابی که رهبر انقلاب در بازدید از نمایشگاه کتاب آن را مشاهده کردند منتشر شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا گفت: مجلس باید در جهت گرفتن تصدی‌گری‌ها از دولت و مشارکت مردم در اقتصاد تلاش کند.

وب‌گاه فرارو

سرپرست سازمان ملی سنجش گفت: در سال‌های آینده امتحانات نهایی وزارت آموزش و پرورش ذیل طراحی و مدیریت سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور است. البته برای طراحی روش‌های اجرا با وزارت آموزش و پرورش تعامل خواهیم داشت، اما مسئولیت برگزاری امتحانات نهایی به طور کامل بر عهده سازمان ملی سنجش است.

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: طبق برنامه، تمام مراکز استان‌ها در کشور باید دارای بیمارستانی مجهز از سوی سپاه باشد و روند احداث این بیمارستان‌ها در حال انجام و تاکنون پنج بیمارستان بهره‌برداری شده است..

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فیلم کوتاه «امتزاج» به کارگردانی حسین وادی‌زاده در بخش اصلی جشنوراه پونای هند راه یافته و با دیگر آثار حاضر در این رویداد رقابت می‌کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هاشم داداش پور معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان یکی از اهداف سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران را حمایت از آزادیخواهان، مسلمانان و ملت‌های مظلوم و مستضعف جهان عنوان کرد و اظهار داشت: حضرت امام خمینی (ره) همواره جمهوری اسلامی ایران را شریک غم مظلومان جهان دانسته و در بیانات خود حمایت از مستضعفین را مورد تاکید قرار داده...

خبرگزاری تسنیم

رییس سازمان دانشجویان از اعطای بورس فلسطین به دانشجویان فلسطینی و حامیان مردم فلسطین و غزه در سراسر دنیا خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عابد حقدادی کاندیدای ریاست فدراسیون ژیمناستیک بعد از انصراف و ترک مجمع انتخاباتی گفت: آن‌چه مهم است موفقیت ورزش کشور است نه اشخاص و افراد. به هیچ‌عنوان از مسئله‌ای ناراحت نیستم و لطفا مرا به حاشیه نبرید.

وب‌گاه ورزش سه

امید عالیشاه، نخستین 200تایی پرسپولیس در تاریخ بازی‌های لیگ برتر شد.