دوشنبه 24 اردیبهشت 1403

ایران

ایران

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضاییه از دستگیری چهار نفر از افرادی خبر داد که سؤالات آزمون وکالت را فروخته و در اِزای آن مبالغ قابل توجهی را دریافت کرده بودند.

وب‌گاه عصر ایران

قهرمانی با بیان اینکه پروژه انتقال آب فاضلاب به صنایع پیشرفت چشم‌گیری داشته است، گفت: تاکنون 3 هزار میلیارد تومان برای اجرای این پروژه هزینه شده و فاز یک و دو در حال آماده‌سازی است. این شرکت اعلام کرده تا اوایل 1404 این پروژه نهایی شود و شیر لوله فاضلابی که به خلیج فارس ریخته می‌شود، مسدود خواهد شد و آب فاضلاب در این لوله به صنایع غرب منتقل شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیر عامل شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی گفت: از ابتدای خرداد ماه امکان استفاده از سامانه ثبت آنلاین کارت سوخت فراهم می‌شود و طی هفت تا 10 روز، کارت سوخت برای متقاضیان صادر خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

مراسم بزرگداشت شهید سرلشکر محمدهادی حاج رحیمی از فرماندهان نیروی قدس سپاه، 26 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: 148 پرونده مجموعاً با 2 هزار نفر خواهان از اقشار مختلف مردم تشکیل شده که منجر به صدور 126 حکم علیه دولت آمریکا شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی استان تهران از کاهش 10 تا 30 درصدی برخی از اقلام صیفی‌جات و نوبرانه نسبت به هفته‌های قبل خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل روابط کار و جبران خدمت وزارت کار تقویت منابع بیمه بیکای با کاهش مدت ماندگاری، گسترش دامنه شمول بیمه بیکاری، افزایش توانایی و مهارت کارگران برای ورود به چرخه بازار کار و افزایش انگیزه اشتغال به کار مقرری‌بگیران تحت پوشش را از مهم‌ترین اهداف لایحه اصلاح قانون بیمه بیکاری برشمرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس قوه قضاییه با اشاره به ماده 350 قانون آیین دادرسی کیفری، گفت: عدم حضور متهم در جلسه دادگاه مانع از رسیدگی نیست؛ بنابراین قضات و مسئولان قضایی دقت نظر داشته باشند تا به واسطه تجدید اوقات رسیدگی، حقی از کسی ضایع نشود.

خبرگزاری تسنیم

بانک مرکزی طبق برنامه عملیاتی «جهش تولید با مشارکت مردم» مکلف است با همکاری سازمان برنامه و بودجه و وزارت امور اقتصادی و دارایی بسته پیشنهادی برای بازنگری در سیاست های اعطای تسهیلات به منظور هدایت اعتبارات به سمت تولید را تهییه کند.

وب‌گاه الف

«فرمانده بدون مرز» 2| سردار چراغچی گفت: خیلی‌ها معتقد بودند دوره‌ای که با چتر نیرو خالی می‌کردند تمام شده است ولی سردار حاج‌رحیمی مقوله را عوض کرد و در روزهای محاصره نبل و الزهرا پیشنهاد بارریزی هوایی را مطرح کرد که توسط یگان هوابرد نیرو صورت گرفت.

وب‌گاه فرارو

اعضای کادرفنی تیم ملی تماشاگر ویژه بازی استقلال و فولاد هستند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تیم ملی فوتبال آرژانتین برای نخستین بار در سال 1978 قهرمان جام‌جهانی شد؛ جامی که سرمربی این تیم روی نام اسطوره فقید آلبی‌سلسته خط کشید!

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس کل بانک مرکزی با اشاره به نتایج دیپلماسی اقتصادی و گسترش روابط بانکی و تجاری با کشورهای هم پیمان و همسایه اعلام کرد: با گشایش‌های به وجود آمده، دسترسی کشور به منابع ارزی در سال جاری افزایش یافته و قدرت مدیریت بیشتری نیز بر منابع ارزی زیادی که در خارج از کشور وجود دارد، خواهیم داشت که بر افزایش تسلط بانک مرکزی بر بازار ارز، اثربخش است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور از برنامه‌های حمایتی این معاونت برای توسعه نوآوری‌های فراگیر اجتماعی خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت گفت: اصلاح‌طلبان هویتی مستقل از مردم ندارند و هویت آنها فارغ از حمایت مردم معنا پیدا نمی‌کند. معنادار بودن اصلاح‌طلبی در این است که بخش‌های وسیعی از مردم اصلاحاتی که مدنظر است را مطالبه و پیگیری کنند و حاضر باشند برای آن وارد صحنه شوند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دیوان محاسبات جمهوری اسلامی ایران با اجماع و تصویب اعضای کارگروه حسابرسی داده‌های کلان سازمان اینتوسای (INTOSAI WGBD)، به عضویت دائم این کارگروه بین‌المللی درآمد.