یک‌شنبه 23 اردیبهشت 1403

ایران

ایران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرعامل خبرگزاری قوه قضائیه در صفحه توییتر شخصی خود نوشت: اینکه گفته شده آقای زیباکلام در راه نمایشگاه کتاب تهران بازداشت شده، صحت ندارد. صادق زیباکلام به دادسرا احضار و احکام قطعی پرونده‌هایش اجرا شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک منبع مطلع از پیدا شدن جنازه شهردار منطقه پنج شیراز در منزلش خبر داد و گفت: بررسی‌ها درباره دلیل این ماجرا در حال انجام است و احتمال خودکشی یا قتل وجود دارد. شهردار منطقه 5 شیراز به قتل رسید؟ در صحن شورای شهر شیراز اعلام شد که یکی از مدیران شهری شیراز به دست افراد ناشناس به قتل رسیده است.

خبرگزاری دانشجو

جانشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: سنت بنیاد امام رضا (ع) برای کارسپاری به هنرمندان انقلابی قابل تقدیر است.

وب‌گاه گسترش

صادق زیباکلام که صبح امروز در مسیر نمایشگاه کتاب برای رونمایی از جدیدترین کتاب خود به نام «چرا شما را نمی‌گیرن؟» بود، دستگیر شد.

وب‌گاه الف

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: یک هزار و 190 مسافر در راه مانده سه قطار مسافربری تهران _ جنوب با اعزام 30 دستگاه ناوگان حمل‌ونقل عمومی استان به مقصد اندیمشک و اهواز جابجا شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: تبصره هدفمندی با نرخ‌های سال گذشته در نظر گرفته شده است و دولت نباید برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین یا سه نرخی کردن آن داشته باشد.

خبرگزاری تسنیم

نشست فراکسیون گام دوم انقلاب اسلامی با حضور منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می شود

وب‌گاه عصر ایران

قیمت هر قطعه سکه طرح جدید تا لحظه درج این خبر در معاملات امروز (شنبه 22 اردیبهشت) در بازار طلای تهران نسبت به روز گذشته کاهش یافت و 41 میلیون تومان داد و ستد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان انرژی اتمی از تأسیس رآکتور هسته‌ای جدید در شیراز خبر داد و گفت: این اقدام در جهت توسعه علوم و فنون هسته‌ای و کار تحقیقاتی، علمی و آموزشی انجام می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بهای دلار در معاملات امروز (یکشنبه، 23 اردیبهشت ماه) مرکز مبادله ارز و طلای ایران نسبت به روز گذشته (شنبه، 22 اردیبهشت) در 44 هزار و 874 تومان ثابت ماند.

وب‌گاه گسترش

قیمت روز و جدید انواع خودرو رانا در تاریخ 23 اردیبهشت ماه: برای مشاهده قیمت کارخانه ماشین رانا، به جدول زیر مراجعه کنید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - قیمت هر سکه طرح جدید با روند نزولی امروز (یکشنبه، 23 اردیبهشت ماه) نسبت به روز گذشته با 200 هزار تومان کاهش به 41 میلیون تومان رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌انتشار خبری درباره صادق زیباکلام، استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران و چهره سیاسی مشهور، فضای رسانه‌ای و شبکه‌های اجتماعی را تحت تاثیر قرار داد و بحث برانگیز شد. انتشار خبری درباره صادق زیباکلام، استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران و چهره سیاسی مشهور، فضای رسانه‌ای و شبکه‌های اجتماعی را تحت تاثیر قرار داد و بحث برانگیز شد. ماجرای امروز زیباکلام ترند اول توئیتر شد

وب‌گاه الف

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: طبق گفته رییس سازمان انرژی اتمی، مبنای تعاملات ایران و آژانس NPT و پادمان است و موضوعات باقیمانده بین ما و آژانس به 2 مکان تقلیل یافته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری با تشریح برنامه حمایتی این صندوق در هشت بسته در راستای تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان مشمول برنامه «جهش» می‌توانند تا سقف 100 میلیارد تومان از تسهیلات بانکی بهره‌مند شوند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی کمیسیون امنیت گفت: اسلامی خاطرنشان کرد که مبنای تعاملات ایران و آژانس NPT و پادمان است و موضوعات باقیمانده بین ما و آژانس به 2 مکان تقلیل یافته است.