یک‌شنبه 23 اردیبهشت 1403

خاورمیانه

خاورمیانه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه آمریکا در جریان سفرش به اردن گفت مصر پیشنهادی قوی برای آتش‌بس در نوار غزه ارائه کرد و حماس نباید آن را به تعویق اندازد و زمان تصویب این پیشنهاد فرا رسیده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آژیر خطر برای شلیک موشک در منطقه «رأس الناقوره» و «شلومی» در الجلیل غربی به صدا درآمده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: این عکس از تک‌تیراندازهایی است که به دانشگاه Indiana برای کنترل «اعتراض دانشجویان به نسل‌کشی در غزه، و کمک آمریکا به اسرائیل» آمده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در شرایطی که تنش ها در خاورمیانه اوج گرفته، ناظران با لحاظ کردن بازی بازیگران منطقه و فرامنطقه ای تلاش دارند تا محاسبات حاکم را براساس منافع هرکدام از بازیگران دخلیل در بازی، بررسی و رصد کنند.

وب‌گاه عصر ایران

لحظه عملیات شهادت طلبانه یک گردشگر ترکیه ای علیه پلیس اسرائیل در شهر قدس و تیراندازی بی وقفه پلیس از فاصله نزدیک را در این فیلم مشاهده می‌کنید.

وب‌گاه عصر ایران

جان کربی: "ما نمی خواهیم شاهد یک عملیات زمینی بزرگ در رفح باشیم. قطعاً، ما نمی خواهیم شاهد عملیاتی باشیم که امنیت این 1.5 میلیون نفر را که به رفح پناه برده اند، نادیده بگیرد."

وب‌گاه عصر ایران

بنابر ویدئو‌های منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی شهر مدینه عربستان روز دوشنبه شاهد بارش شدید باران و جاری شدن سیل بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: چانگ پنگ ژائو - بنیان‌گذار بزرگ‌ترین صرافی رمزارز در جهان - به تحمل چهار ماه زندان به دلیل پول‌شویی محکوم شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا امروز در نشست خبری در پایتخت اردن مدعی شد تمرکز واشنگتن در دوره آتی بر آتش‌بس در غزه و بازگشت اسرا خواهد بود.

وب‌گاه عصر ایران

در حمله شب گذشته به نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) در گذره ولایت هرات، شش نمازگزار شیعه به شهادت رسیدند.

وب‌گاه گسترش

کارشناسان بر این عقیده هستند که بهره برداری از میدان نفتی سهراب، خطر خشکسالی به همراه دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با حضور در شورای اداری جمعیت هلال احمر استان اردبیل، بار دیگر بر لزوم حفظ اعتبار و جایگاه مردمی جمعیت هلال احمر در کشور تاکید کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:- منابع خبری سه شنبه شب گزارش دادند که آژیر خطر شلیک موشک در شمال فلسطین اشغالی به صدا در آمد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بررسی آمار‌های جدید از وضعیت مشارکت بانک‌ها در طرح نهضت ملی مسکن، حاکی از آن است که از بین 26 بانک، عملکرد 18 بانک در این بخش، کماکان صفر است و از تعداد 869 هزار و 353 نفر واجدین شرایط اخذ تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن، 793 هزار و 732 نفر موفق به انعقاد قرارداد به مبلغ 4‌/266 هزار میلیارد تومان شده‌اند. در همین راستا، سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن،...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پی اعلام بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم اسرائیل مبنی بر اینکه نیروهایش «با توافق آتش بس یا بدون آن» به رفح حمله خواهند کرد,، کاخ سفید روز سه شنبه اعلام کرد که همچنان مخالف حمله اسرائیل به شهر رفح در جنوب غزه است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک منبع دیپلاتیک فرانسوی به رویترز گفت که سژورنه در دیدار با نتانیاهو اعلام کرد که حمله به رفح «فکر بدی است و ابهامات زیادی درباره مسائل بشردوستانه وجود دارد.