دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه خبر آنلاین

اجتماعی وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرعامل سازمان آتش نشانی مشهد از افزایش تعداد جانباختگان سیلاب عصر امروز (26 اردیبهشت 1403) مشهد خبر داد.

عکس ترسناک از سیل مشهد و نیسانی که کاملا زیر گل و لای پنهان شده، خبرساز شد.

سیل مشهد که از عصر امروز به وقوع پیوست خسارات مالی و جانی غیرمنتظره‌ای داشته است.

باران شدید در مشهد باعث جاری شدن سیل شد.

فرمانده یگان های انتظامی و حفاظتی فراجا از کشف سه کیلوگرم شیشه در داخل سه تن هندوانه اهدایی در اردوگاه حرفه‌آموزی و کاردرمانی زندان اصفهان خبر داد.

تصویری از استقبال عجیب از شهردار زنجان در یک مدرسه خبرساز شد.

اعلام آخرین آمار کشته‌ها و مفقودین سیل مشهد اعلام شد.

به‌تازگی زنی 83 ساله توانست مدرک دکترای خود را در رشته الهیات از دانشگاه هاوارد واشنگتن اخذ کند و تبدیل به مسن‌ترین فردی شود که از این دانشگاه فارغ‌التحصیل می‌شود.

سرهنگ محمدقاسم طرهانی گفت: به دنبال شکایت شهروندی مبنی بر اینکه فردی با ترفندهای مختلف خود را خریدار ملک معرفی و در خرید ملکی به ارزش 10 میلیارد ریال از وی کلاهبرداری کرده است، بلافاصله موضوع در دستورکار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرری قرار گرفت.

مدیر روابط عمومی اداره‌کل راه‌آهن مشهد گفت: بارش شدید مشهد، خللی در حرکت قطارها به وجود نیاورده است.

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: سامانه بارشی تا شامگاه یکشنبه در استان ادامه دارد، بنابراین توصیه می‌کنیم مردم علاوه بر مناطق کوهستانی و تفرجگاهی از تردد غیر ضروری داخل شهر نیز خودداری کنند.

دادستانی شهرستان ضمن درخواست ارتقای آگاهی شهروندان نسبت به معلومات خود در خصوص رمالی، دعانویسی و موارد مشابه، نسبت به برخورد قاطع این مرجع با فعالیت‌های برخی افراد سودجو که ضمن سوءاستفاده از اعتقادات، درآمد نامشروع کسب می‌نمایند؛ هشدار داد.

در سیلاب عصر امروز مشهد دو نفر که در خودرو گرفتار سیلاب شده بودند، جان باختند.

رئیس پلیس راهنمایی رانندگی فراجا با بیان اینکه متاسفانه هنوز "استحکام بدنه خودرو جزو استانداردهای اجباری نیست" گفت: تنها راه اثبات این موضوع که آیا ورقه استفاده شده در بدنه خودروها ایمنی لازم و کافی را دارند یا نه، راه‌اندازی مرکز آزمون تصادفات است.

فروشگاه مارال در کرمان برای اجرای طرح نور پلمب شد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق حرفه‌ای محتویات داخل خودرو در شمال تهران، خبر داد.