دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه خبر آنلاین

اجتماعی وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق حرفه‌ای محتویات داخل خودرو در شمال تهران، خبر داد.

باران سیل آسا همراه با رعد و برق در ساعت 14 و 30 دقیقه امروز در مشهد منجر به آبگرفتگی در خیابانها و تاریکی آسمان در این کلانشهر شد، همچنین در بعضی از محلات نیز برق قطع شد و سرعت نیز بسیار ضعیف بود.

اصفهان را تصور کنید که زاینده‌رودش به جای آب پر از شکاف‌های عمیق است. دیگر در میدان نقش جهانش خبری از رفت‌وآمد مردم و گردشگران نیست. شهر خالی از سکنه شده و بیغوله.

رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت آموزش و پرورش گفت: چارچوب طراحی سوالات در اختیار دانش‌آموزان و والدین قرار گرفته است و دانش‌آموزان و خانواده‌ها نگران نباشند طراحی سوالات بر اساس کتاب‌های درسی است.

مردم مشهد از رفتن به مناطق حاشیه‌ای رودخانه‌ها، نقاط پایین دست، مسیل‌ها، بوستان‌های شهرهای دارای بارش باران و آب‌گرفتگی در سطح شهر مشهد و شهرهای دارای بارندگی خودداری کنند.

وزیر کشور درباره بدرفتار ماموران گشت ارشاد با یک زن در خیابان مطهری گفت: مورد منتشرشده در فضای مجازی درباره بدرفتاریِ نیروی انتظامی، اشتباه منعکس شده است.

در اوایل دهه هشتاد، یک جلد قرآن کوفی متعلق به قرن سوم هجری به خط کوفی و دارای 172 برگ (344 صفحه) از موزه پارس شیراز به سرقت رفت.

سردار یحیی الهی، بامداد امروز، با اشاره به ورود اراذل و اوباش به بیمارستان ابن‌سینای دلفان، گفت: مأموران انتظامی با گزارش ورود اراذل به این بیمارستان بلافاصله به محل این حادثه اعزام شدند.

معاون اول قوه قضاییه در پی دستور رئیس قوه قضاییه در رابطه با مشکلات ناشی از انسداد کد ملی افراد، با صدور بخشنامه‌ای همه مراجع قضایی را از مسدود کردن کد ملی متهمان و محکومان، منع کرد.

رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت آموزش و پرورش گفت: چارچوب طراحی سوالات در اختیار دانش‌آموزان و والدین قرار گرفته است و دانش‌آموزان و خانواده‌ها نگران نباشند طراحی سوالات بر اساس کتاب‌های درسی است و معلمانی مانند خودشان، سوالات را طراحی می‌کنند و براساس خزانه سوالاتی که موجود است.

مردی که با پوشش زنانه اقدام به دزدی کرده بود، دستگیر شد.

هواشناسی استان تهران آخرین پیش‌بینی ها از وضعیت جوی استان طی پنج روز آینده را اعلام کرد.

رئیس سازمان حج و زیارت درباره برقراری عمره در سال 1403 توضیحاتی ارائه داد.

سخنگوی قوه قضاییه درباره پرونده فرزندان معاون اول سابق قوه قضاییه، بابک زنجانی، ماجرای روغن‌های آلوده، کوروش کمپانی و مسمومیت‌های اخیر برخی پزشکان در شیراز توضیحاتی ارائه کرد.

یکی از کارمندان شهرداری بندر امام خمینی دستگیر شد.

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا می‌گوید که «70 درصد قبور فروخته شده در برخی قطعات خالی است.»