شنبه 22 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

در آگهی‌های بازار خودرو، شاهین دنده‌ای مدل 1402 با کارکرد 13 کیلومتر امروز یازدهم اردیبهشت 700 میلیون تومان به فروش می‌رسد؛ این در حالی است که قیمت شاهین اتومات مدل 1403 صفر نیز 700 میلیون تومان اعلام شده است.

برند EXEED در نشست مطبوعاتی نمایشگاه خودرو پکن، استراتژی در حال تحول خود را با تمرکز بر ادغام موتورهای احتراق داخلی (ICE) و وسایل نقلیه انرژی جدید (NEVs) به نمایش گذاشت. این برند امیدوار است با معرفی این نمونه‌های جدید، زمینه را برای توسعه محصول در آینده فراهم کند.

هواپیمایی لوفت هانزا در اطلاعیه‌ای در توضیح تمدید لغو پروازها به تهران نوشت: «در برآورد وضعیت امنیتی فعلی نه تنها به داده‌های دولت‌ها بلکه همچنین به ارزیابی‌های مستقل خود متکی است و تصمیماتش را بر مبنای این ارزیابی‌های می‌گیرد".

رئیس اتحادیه صنف بارفروشان از کاهش قیمت پیاز در روزهای آتی در بازار خبر داد.

طبق مصوبه کمیسیون تلفیق، یارانه نقدی در سال آینده افزایش پیدا نمی‌کند.

نماینده کارگران در شورای عالی کار می‌گوید: مزد امسال اساسا مشروعیت خود را بین جامعه کارگری از دست داده است.

دهقان، معاون حقوقی رییس‌جمهور گفت: امیدواریم با توجه به اولویت کشور که مسایل اقتصادی است و به خصوص با توجه به شعار سال که «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده، نمایندگان مجلس آینده بتوانند نقشی ویژه در این زمینه ایفا کنند. ما در دوره جدید مجلس، حدود 100 نفر افراد و چهره‌های کاملاً جدید داریم؛ تعدادی از نمایندگان ادوار هم به مجلس دوازدهم راه یافته‌اند؛ همچنین نزدیک به 110 نفر نمایندگان...

قیمت عمده فروشی محصولات کشاورزی برای هفته جاری (10 تا 16 اردیبهشت 1403) از سوی میدان بزرگ میوه و تره بار تهران اعلام شد.

نمایندگان مجلس با تصویب جدول مربوط به منابع و مصارف هدفمندسازی یارانه‌ها (تبصره 8 قانون بودجه) لایحه بودجه 1403 کل کشور موافقت کردند.

کارشناس بازارهای مالی گفت: در معاملات چند روز پیش شاهد بودیم که حجم زیادی از نقدینگی وارد بازار سرمایه شد که این موضوع نشان می دهد هیجانات سیاسی فروکش کرده و اکنون بهترین بازار برای سرمایه گذاری بازار سرمایه است.

قیمت طلا، سکه و ارز امروز در بازار تهران تغییر کرد.

مدیرعامل بانک صادرات ایران در نشست‌هایی جداگانه با مدیران عامل و مدیران ارشد دو خودروساز بزرگ کشور، برای استفاده از تجربیات تخصصی این بانک در تأمین مالی صنعت خودرو به هم‌اندیشی پرداختند.

‌بیست و دومین حراج شمش طلا از ساعت 12 امروز سه شنبه 11 اردیبهشت ماه در مرکز مبادله ارز و طلای ایران برگزار می شود.

اگر قصد خرید خانه دارید و حداکثر بودجه شما 2 میلیارد تومان در ادامه به بررسی قیمت آپارتمان‌هایی که سقف قیمت آنها دو میلیارد است می‌پردازیم.

مدیرکل روابط کار و جبران خدمت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تقدیم لایحه پیشنهادی به دولت با عنوان تعیین سقف 5 سال در قراردادهای موقت کار خبر داد و گفت: با تصویب این پیشنهاد قرارداد همه کارگران چه در کارهای با ماهیت مستمر چه در کارهای با ماهیت غیرمستمر بعد از 5 سال باید دائمی شود.

حسین حبیبی از تحویل دادخواست ابطال دستمزد غیرقانونی به دیوان عدالت خبر داد.