جمعه 21 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

قیمت طلا در بازار جهانی تقریبا بدون تغییر، روی عدد 2 هزار و 338 دلار ایستاد.

هرچند چهره ASX از المان‌های مخصوصی برخودار است اما بیشتر بخش‌های آن با پسرعموی فرانسوی‌اش یکسان است.

بازار ارز در هفته ای که گذشت افت نرخ نسبتا قابل توجهی را تجربه کرد و از کانال 65 هزار تومانی در کانال 63 هزار تومانی تثبیت شد.

وزیر صمت با اشاره به افزایش تولید خودرو در کشور به 5 هزار دستگاه در روز گفت: تلاش داریم که این رقم را حدود 20 درصد افزایش دهیم که خیلی جهش بسیار بزرگی است.

رئیس اتحادیه بارفروشان از توزیع روزانه 350 تا 400 تن پیاز در میدان مرکزی خبر داد.

بازار سکه در هفته اول اردیبهشت‌ماه سود منفی 5.5 درصدی و طلا سود منفی 9 درصدی داشت.

تصویری از سایت دیوار در منطقه ولنجک تهران منتشر شده است که اجاره بهای نجومی خانه مورد توجه کاربران قرار گرفته است./ viral pic

رییس اتحادیه مشاوران املاک درباره وضعیت اجاره در سال جاری توضیح داد.

شرکت آب و فاضلاب استان تهران در روزهای گذشته، طی پیامکی به شهروندان توصیه کرده حداقل 75لیتر آب به ازای هر نفر در منبع آب ساختمان ذخیره کنند.

بهای اجاره خانه در کشور در فروردین، 1.7‌درصد به صورت ماهانه (در مقایسه با اسفند سال گذشته)، افزایش پیدا کرد.

نگاهی به سیر صعودی قیمت در بازار گوشت قرمز از اواخر بهار سال گذشته تا امروز، وضعیت صنعت دامپروری کشور را بیشتر توضیح می‌دهد.

بازار خودرو طی یک هفته گذشته همزمان با کاهش قیمت دلار، در مسیر ریزشی حرکت کرد.

جائکو، برند فرعی چری که مخصوص بازارهای بین‌المللی ساخته شده، انتظار می‌رود در تابستان 2024 وارد بازار بریتانیا شود. جائکو J7 یا چری تانسو 06 همچنین قرار است توسط مدیران خودرو به بازار ایران بیاید.

بازار سهام در نخستین هفته اردیبهشت‌ماه، خود را بازیابی کرد تا پیش بینی بورس هفته دوم اردیبهشت، برای سرمایه‌گذاران، تا حدودی آسان‌تر و روشن‌تر باشد.

یک کارشناس بازار خودرو ضمن انتقاد از نحوه عرضه خودروهای وارداتی گفت: با اینکه هم اکنون قیمت انها 3 برابر قیمت واقعی است اما همچنان گران تر خواهند شد. پیش‌بینی حساس گرانی برای خودروهای وارداتی

بررسی‌ها نشان می‌دهد مجموع دو پرداختی به اقشار محروم، یعنی یارانه نقدی و مستمری نهادهای حمایتی نسبت به خط فقر کفایت نمی‌کند.