سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

سینما و تئاتر

سینما و تئاتر

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آیین بزرگداشت استاد پیشکسوت گروه فلسفه دانشگاه تهران زنده یاد دکتر کریم مجتهدی صبح امروز (سه شنبه 11 اردیبهشت ماه) در دانشکده ادبیات دانشگاه تهران برگزار شد. ** مجتهدی دنبال خودنمایی و جلوه‌گری نبود غلامعلی حدادعادل که خود تحصیلکرده رشته فلسفه دانشگاه تهران است در این مراسم به مناسبت روز معلم و سالروز درگذشت شهید مطهری خاطره‌ای از شهید مطهری نقل...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، علی‌محمد رادمنش دبیر سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی با بیان اینکه پیشنهاد غیرمتمرکز برگزار شدن جشنواره امسال بسیار ارزشمند بود، اظهارکرد: در حال حاضر شاهد نتایج بسیار خوب و هدفمند این تصمیم در اجرا‌های عمومی خصوصا در بخش خیابانی هستیم. وی با بیان اینکه تاکنون چهار نمایش در بخش خیابانی به اجرای عموم رفته، به بازخورد بسیار خوب نمایش "لکه‌های...

وب‌گاه عصر ایران

فیلم سینمایی «کاغذ شطرنجی» قرار بود 5 سال پیش به کارگردانی بهروز افخمی جلوی دوربین برود اما حالا قرار است سیدعماد حسینی کارگردانی آن را بر عهده بگیرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مراسم پاسداشت سعید امیرسلیمانی، بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون کشورمان همزمان با رونمایی از مستند «دیدار در سنگلج» به همت شبکه مستند در فرهنگسرای ارسباران برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

علی‌اکبر طوفان‌پناه بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون که از چندی پیش در بیمارستان بستری شده بود، به کما رفت. علی‌اکبر طوفان‌پناه بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون که از چندی پیش در بیمارستان بستری شده بود، به کما رفت. به گزارش عرشه آنلاین، این بازیگر، فعالیت بازیگری‌اش را از سال 1351 با بازی در فیلم سرگروهبان ساخته سعید مطلبی آغاز کرد.

وب‌گاه عصر ایران

بازی فاطمه معتمد آریا در روسری آبی رخشان بنی اعتماد و در نقش نوبر یکی از ماندگارترین شخصیت های زن کارگر در سینمای ماست. زن کارگری که به عشق کارفرمای خود بدل می شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

علی‌اکبر طوفان‌پناه بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون به کما رفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ویدئویی قدیمی از رقص و شادی مرحوم داود رشیدی، هنرمند فقید سینما و تلویزیون با نوای کمانچه علی لایق‌زادهدر فضای مجازی در حال بازنشر است که مورد توجه کاربران قرار گرفت. ویدئویی قدیمی از رقص و شادی مرحوم داود رشیدی، هنرمند فقید سینما و تلویزیون با نوای کمانچه علی لایق‌زادهدر فضای مجازی در حال بازنشر است که مورد توجه کاربران قرار گرفت.

وب‌گاه گسترش

نایب‌رئیس اتحادیه فرش دستباف اعلام کرد که در حال حاضر صادرات فرش به میزان میلیارد دلاری رسیده است که در گذشته تنها یک تاجر برای خود انجام می‌داد. به عبارت دیگر، حجم صادرات فرش به طور کلی افزایش یافته است و این عملکرد صادراتی به تمام صنعت فرش تعمیم یافته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بهروز افخمی برای فیلم سینمایی «کاغذ شطرنجی» به کارگردانی سیدعماد حسینی متقاضی دریافت پروانه ساخت شد.

وب‌گاه الف

مهدی فرجی در حالی به نشست خبری سریال «نون‌خ» آمد که هم مخاطبین و هم رسانه‌ها از او پرسیدند این مجموعه تلویزیونی ادامه خواهد داشت یا خیر.

وب‌گاه خبر آنلاین

پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد داوران خود را معرفی کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پلیس انگلیس پس از دریافت گزارش حمله با سلاح سرد در پایتخت این کشور، یک فرد را بازداشت کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دهم اردیبهشت‌ماه سالروز درگذشت بازیگری است که نه تنها به عنوان نخستین هنرپیشه زن ایرانی شناخته می‌شود بلکه از منظری دیگر او را اولین قربانی در ناتوانیِ بومی کردنِ تفکر مدرن در سینمای ایران می‌دانند. دهم اردیبهشت‌ماه سالروز درگذشت بازیگری است که نه تنها به عنوان نخستین هنرپیشه زن ایرانی شناخته می‌شود بلکه از منظری دیگر او را اولین قربانی در ناتوانیِ بومی کردنِ تفکر مدرن در سینمای ایران...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آیین پاسداشت سعید امیرسلیمانی، بازیگر پیشکسوت تئاتر، تلویزیون و سینما و رونمایی از مستند «دیدار در سنگلج» تولید جدید شبکه مستند برگزار شد. این مستند به کارگردانی و تهیه کنندگی ابوالفضل توکلی تولید شده است و شب گذشته 10 اردیبهشت با حضور جمعی از هنر دوستان و علاقه‌مندان در فرهنگسرای ارسباران از این مستند رونمایی شد. در ابتدای این مراسم ایرج راد...