سه‌شنبه 8 خرداد 1403

سینما و تئاتر

سینما و تئاتر

وب‌گاه خبر آنلاین

انجمن تهیه کنندگان مستقل سینمای ایران طی نامه ای سرگشاده از شورای صیانت خانه سینما خواست در پاسخ به توهین مدیر پلتفرم نماوا تعلل نکند.

وب‌گاه خبر آنلاین

با سپری شدن ایام تعطیلی تئاتر، تالارهای نمایش نیز همچون دیگر فعالیت‌های فرهنگی، کار خود را از سر می‌گیرند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه اعلام کرد: در راستای تسهیل تردد شهروندان در ایستگاه تئاتر شهر، نصب پله برقی‌ها در ورودی جدید این ایستگاه آغاز شده است؛ لذا جهت انجام این عملیات، دسترسی انتهای سکوی شهید کلاهدوز خط 4 در این ایستگاه به مدت 10 روز مسدود خواهد بود. مسافران می‌توانند از دسترسی ابتدای این سکو جهت تردد...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نفس بازغی دختر پژمان بازغی عکسی از فوت دوست صمیمش به اشتراک گذاشت و غم خودش را ابراز کرد.

وب‌گاه عصر ایران

این روزها عکس و چهره پارسا پیروزفر در بیلبوردهای شهری گسترده شده و تا حدودی جای عکس های تبلیغاتی پژمان جمشیدی را گرفته است. از یک سو چهره او را در شمایل مولانا بر بیلبوردهای‌تبلیغاتی فیلم مست عشق می‌بینیم و از جانب دیگر بر بیلبوردهای تبلیغی سریال «در انتهای شب».

وب‌گاه عصر ایران

فرانسیس فورد کاپولا شب پیش با اهدای نخل طلای افتخاری جشنواره فیلم کن به جورج لوکاس یادآور پیوند همیشگی خود و کارگردان «جنگ ستارگان» شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

بازیگران مهاجرت‌کرده، متصل به جریانات سیاسی در خارج از مرزها می‌شوند و بیش از آنکه آرتیست باشند آرام‌آرام تبدیل به کاراکتر یا ابزارهای سیاسی شوند.

وب‌گاه خبر آنلاین

شورای صدور پروانه نمایش آثار غیر سینمایی با نمایش 6 عنوان فیلم بلند داستانی و 15 عنوان فیلم مستند، 1 عنوان فیلم نیمه بلند و 17 عنوان فیلم کوتاه داستانی موافقت کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نمایش سنجاب به کارگردانی مهدی روزبهانی از 7 خرداد ماه در تماشاخانه ماه به روی صحنه می رود

وب‌گاه گسترش

اگر به سینمای مستند علاقه دارید، اکران فیلم مستند فیدوس را از دست ندهید.

وب‌گاه خبر آنلاین

علیرضا دهقان کارگردان مستند «اوسیا» جایزه بهترین کارگردانی جشنواره بین‌المللی فیلم فروم انگلستان را برای این اثر از آن خود کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گمرک ایران اعلام کرد: در 2 ماهه نخست امسال 4.6 تن شمش طلا وارد کشور شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 3.8 برابر شده است.

خبرگزاری تسنیم

برگزیدگان دومین جشنواره رسانه‌ای «صبح» در بخش‌های اصلی و معاونت برون مرزی و ویژه فلسطین معرفی شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو، شورای پروانه نمایش فیلم‌های غیرسینمایی در جلسه اخیر با صدور پروانه نمایش 6 عنوان فیلم بلند داستانی: «راز خاکستری» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی علیرضا حسین‌زاده، «آرزوی اسب چوبی» به تهیه‌کنندگی پیام مهرنوش و کارگردانی کمال مقدم، «نذر بی‌بی» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمد کریمی، «آوای کوهستان» به تهیه‌کنندگی زینب امیری و کارگردانی کیومرث نوروزی،...

خبرگزاری دانشجو

دو سالن سینمای جدید در مجتمع روتانو تهرانپارس تا پیش از دهه فجر افتتاح خواهد شد.