یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

سینما و تئاتر

سینما و تئاتر

وب‌گاه دنیای اقتصاد

زری خوشکام بازیگر قدیمی سینما دار فانی را وداع گفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، زری خوشکام بازیگر قدیمی سینمای ایران همسر علی حاتمی و مادر لیلا حاتمی روز گذشته 28 اردیبهشت ماه دار فانی را وداع گفت. روابط عمومی خانه سینما در گفتگو با خبرنگار مهر این خبر را تایید کرد. این هنرمند متولد 1326 بود که در سال‌های قبل از انقلاب با کارگردان‌هایی جون خسرو هریتاش، رضا میرلوحی و علی حاتمی همکاری داشت. بازی در فیلم‌های سینمایی «سیمای زنی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: زری خوشکام بازیگر قدیمی سینما دار فانی را وداع گفت.

خبرگزاری تسنیم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه گرامیداشت سالگرد اقتدار ناوگروه 86 از ساخت فیلم سینمایی درباره این روز تاریخی خبر دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، "فرهاد قائمیان" را دوستداران سینما با هیوا شناختند. رزمنده شوخ و شنگ و بیش‌فعالی که همه را شاد می‌کرد. این بازی، وی را تا نامزد شدن در بخش بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فجر بالا کشید. قائمیان یک سال بعد با بازی در یکی از اپیزود‌های نسل سوخته، موقعیت خود را تثبیت کرد، اما گل طلایی را در قارچ سمی زد؛ فیلمی که در نقش مکمل، با جمشید هاشم‌پور همبازی...

خبرگزاری تسنیم

تاکنون هنوز نویسنده و کارگردانی به‌مانند رسول ملاقلی‌پور نتوانسته ظرفیت‌های پیدا و پنهان فرهاد قائمیان را به تمامیت اثر خود سنجاق کرده و اعتبار ذاتی کار خود را به این واسطه بالا بکشد؛ هنوز پتانسیل‌های بسیاری در این تفکر نهفته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

سومین برنامه سینمایی «هفت» با اجرای بهروز افخمی امشب، جمعه 28 اردیبهشت با بررسی فیلم «مست عشق» و محصولات مشترک سینمایی از شبکه نمایش پخش می‌شود.

وب‌گاه تابناک

مهناز که باپذیرشِ مأموریتِ ترویج بی‌حجابی و بی‌حیایی، مُحَرِک هر شایعه و کینه‌توزی علیه تو بوده، حالا ظاهراً برای دفاع از مظلومیت تو، با دریدگی تمام «لعنت به جمهوری اسلامی» می‌گوید؛ که البته یقیناً و حتماً، همین «لعن»، در دنیا و آخرت رهایش نخواهد کرد؛ بنابراین اگر هنوز ذره‌ای از اصالت و شعور در خودت سراغ داری، بفهم که بعداز سقوطِ کامل‌ِ تو، مهناز رهایت می‌کند! آنچه می‌بینم، باید بگویم:...

وب‌گاه 55 آنلاین

برای دیدن تصاویر ازدواج شیدا خلیق و کیوان ساکت‌اف، بازیگران سینما، تئاتر و تلویزیون با 55آنلاین همراه باشید.

وب‌گاه خبر آنلاین

شهاب‌الدین عادل، پژوهشگر و استاد دانشگاه و محمد مقدم، مستندساز در یک نشست تخصصی درباره فیلم‌های مردم‌شناسی صحبت کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شیدا خلیق بازیگر مشهور ایرانی عکس هایی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و خبر ازدواجش را داد. شیدا خلیق بازیگر مشهور ایرانی عکس هایی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و خبر ازدواجش را داد. به گزارش عرشه آنلاین؛ شیدا خلیق با کیوان ساکت اف بازیگر و مجری تلویزیون ازدواج کرد. عکس عروسی این زوج را در ادامه ببینید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در شبکه نمایش خانگی مجموعه‌هایی در انتظار پخش هستند، پخش بعضی از این سریال‌ها به زودی آغاز خواهد شد و بعضی هم همچنان در مرحله تصویربرداری هستند. شبکه نمایش خانگی این روزها با پخش سریال‌های افعی تهران، جنگل آسفالت و قطب شمال مخاطبان بسیاری جذب کرده است. رئالیتی‌شوهایی مثل اسکار مهران مدیری و صداتو با اجرای محسن کیایی هم از برنامه‌های محبوب پلتفرم‌ها هستند. اما به جز این سریال‌ها، مجموعه‌هایی...

خبرگزاری تسنیم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و قائم مقام صداوسیما در آیین گرامیداشت حماسه ناوگان 86 در نمایشگاه کتاب از ساخت فیلم و سریال خبر دادند.

وب‌گاه خبر آنلاین

اعضای هیات داوران نخستین جشنواره خیمه شب بازی معرفی شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نوید محمد زاده و چند بازیگر در مراسم عروسی حسین سلیمانی حضور یافتند. نوید محمد زاده و چند بازیگر در مراسم عروسی حسین سلیمانی حضور یافتند. به گزارش عرشه آنلاین؛ عکس جدیدی از عروسی حسین سلیمانی، بازیگر سینما و تلویزیون منتشر شده است که نشان می‌دهد نوید محمدزاده، مهرداد صدیقیان، علی صالحی و باربد بابایی نیز در این عروسی حضور داشته‌اند.

وب‌گاه عصر ایران

تلویزیون امروز و فردا، 27 و 28 اردیبهشت ماه 33 فیلم سینمایی و تلویزیونی آماده پخش کرده است.