سه‌شنبه 8 خرداد 1403

سینما و تئاتر

سینما و تئاتر

وب‌گاه الف

تلویزیون امروز و فردا فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی با حال و هوای آزادسازی خرمشهر آماده پخش کرده است که از شبکه‌های سیما به روی آنتن خواهد برد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه مشرق نیوز

شبکه‌های تلویزیونی فیلم‌هایی مصادف با شهادت رئیس‌جمهور و هیأت همراه و سالروز آزادسازی خرمشهر را برای آخر هفته تدارک دیده که روی آنتن می‌روند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت بهداشت درباره افزایش آار تولد سزارین‌های تقویمی هشدار داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسعود ده نمکی کارگردان فیلم سینمایی اخراجی ها پست متفاوتی برای رئیس جمهور ابراهیم رئیسی به اشتراک گذاشت که بسیار مورد بحث قرار گرفت.

وب‌گاه 55 آنلاین

فیلم های سینمایی «تک تیرانداز» به کارگردانی «علی غفاری»، جمعه 4 خرداد ماه ساعت 00:15 دقیقه بامداد از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر رضا محمدنژاد ضمن تسلیت شهادت رییس جمهور محبوب و مردمی آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان افزود: از ابتدای صبح روز چهارشنبه دوم خرداد ماه 1403 و همزمان با برگزاری مراسم تشییع، خدمات رسانی در تمام خطوط یک، دو، سه، چهار، پنج، شش و هفت مترو به صورت رایگان انجام شد. وی گفت: از ابتدای بهره‌برداری تا ساعت 13:30 دقیقه امروز در مجموع رفت و...

خبرگزاری تسنیم

شبکه‌های تلویزیونی فیلم‌هایی مصادف با شهادت رئیس‌جمهور و هیأت همراه و سالروز آزادسازی خرمشهر را برای آخر هفته تدارک دیده که روی آنتن می‌روند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رضا رویگری، هنرمند سینما و تئاتر در مراسم تشییع شهیدان خدمت در مراسم تشییع شهدای خدمت حضور پیدا کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رضا رویگری، هنرمند سینما و تئاتر در مراسم تشییع شهیدان خدمت حضور پیدا کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه عصر ایران

مجتبی امینی دبیر سابق جشنواره فیلم فجر و تهیه‌کننده سریال گاندو در خودرو حامل شهدای خدمت در قم حضور داشت.

وب‌گاه ورزش سه

عضو کمیته استیناف در صحبت‌هایی مدعی شد که محرومیت هاشمی‌نسب همچنان پابرجاست!

وب‌گاه عرشه آنلاین

ریچارد فورونجی، بازیگری که در دنیای گانگستری بزرگ شد و قبل از بازیگری در فیلم‌هایی، چون «نیمه شب بدو»، «شاهزاده شهر» و «راه کارلیتو» زندان را تجربه کرد، از دنیا رفت. او 86 ساله بود. ریچارد فورونجی بازیگر فیلم‌های «سرپیکو» و «فرار نیمه شب» در 86 سالگی درگذشت. فورونجی که متولد بروکلین بود، نخستین نقش کوچک خود را در نقش کورسارو در «سرپیکو»، درام جنایی زندگی‌نامه‌ای سال 1973 ایفا کرد. در...

وب‌گاه خبر آنلاین

مهدی هاشمی نسب نمی تواند در بازی بعدی استقلال را همراهی کند.

خبرگزاری تسنیم

معاون حمل و نقل شهرداری تهران از اعزام 20 قطار فوق‌العاده برای پوشش مراسم تشییع پیکر رئیس جمهور شهید خبر داد و گفت: نقش رئیس جمهور شهید در انعقاد قرارداد خرید 630 واگن مترو تهران بسیار حیاتی بود و با دستور شخص ایشان مشکل 5 ساله واگن‌های مترو حل شد.