سه‌شنبه 8 خرداد 1403

سینما و تئاتر

سینما و تئاتر

وب‌گاه عرشه آنلاین

بهنام (پارسا پیروزفر) نقاش و هنرمندی است که با همسرش ماهی (هدی زین العابدین) و پسر کوچکشان در پردیس زندگی می کنند. ماهی کارمند یک فرهنگسراست و هر روز مسیر طولانی تهران و پردیس را طی می کند. حسام فروزان نوشت: مینی سریال «در انتهای شب» اولین سریال آیدا پناهنده در شبکه نمایش خانگی است که پخش آن بتازگی از فیلم نت آغاز شده است و قرار است در 9 قسمت بصورت هفتگی مهمان خانه ها باشد. چند هفته...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان لیگ فوتبال کشور با ارسال نامه‌ای به کمیته انضباطی، خواستار رسیدگی به رفتار برخی استقلالی‌ها در نقض ماده 71 آیین نامه انضباطی شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش سرویس فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، به منظور بررسی درخواست های جدید متقاضیان کارگردانی فیلم اول سینمایی، سامانه ثبت درخواست و بررسی صلاحیت حرفه‌ای کارگردانان متقاضی ساخت نخستین فیلم بلند سینمایی از ساعت 10‌صبح دوشنبه 7 خرداد تا ساعت 24 پنجشنبه 31 خردادماه سال جاری فعال خواهد بود. متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت بنیاد سینمایی فارابی...

خبرگزاری تسنیم

«صخره‌ای در میان رودخانه» نام تازه‌ترین اثر رضا موسوی است که در واقع ایده‌هایی برای اجرای موسیقی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازنده فیلم مستند «سایز فوق‌العاده من» که با این فیلم سروصدای زیادی به پا کرده بود، در 53 سالگی درگذشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سکانسی از فیلم سینمایی «بادیگارد» اثر تحسین شده ابراهیم حاتمی‌کیا با بازی پرویز پرستویی پربازدید شد. سکانسی از فیلم سینمایی «بادیگارد» اثر تحسین شده ابراهیم حاتمی‌کیا با بازی پرویز پرستویی پربازدید شد. به گزارش عرشه آنلاین، سکانس‌هایی از فیلم «بادیگارد» با نقش آفرینی پرویز پرستویی مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. پرستویی در این فیلم در نقش «حیدر»؛ محافظ شخصی یکی از شخصیت‌های مهم نظام است...

وب‌گاه الف

کارگردانان زیادی در تلویزیون ایران، در میانه مسیر سریال‌سازی و یا برنامه‌سازی گریزی هم به سینما و فیلم‌ساختن زده‌اند؛ گریزی که برای اغلب آنها یا در حد همان یک‌بار تجربه کارگردانی در سینما باقی ماند و یا باعث شد وزنه سریال‌هایشان سنگین‌تر از قبل شود و با اقبالی بیشتر به تلویزیون بازگردند.

خبرگزاری تسنیم

دور جدید ثبت نام و درخواست متقاضیان کارگردانی فیلم اول سینمایی از دوشنبه 7 خردادماه در سامانه کارگردانان فیلم اولی در سایت بنیاد سینمایی فارابی آغاز می‌شود.

وب‌گاه ورزش سه

سازمان لیگ در نامه غیرمنتظره از کمیته انضباطی خواست تا به مصاحبه اعضای تیم استقلال ورود کند.

وب‌گاه عصر ایران

بعد از یک هفته تعطیلی، از روز دوشنبه 7 خرداد ماه فعالیت خود را از سر می‌گیرند.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرپرست وزارت امور خارجه کشورمان گفت: همکاری متقابل دوجانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی در حال ارتقا است.

وب‌گاه خبر آنلاین

برنامه اجراهای خردادماه 1403 تالارهای نمایشی مجموعه تئاترشهر، تالار هنر و تماشاخانه سنگلج با میزبانی از 9 نمایش صحنه‌ای اعلام شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

هیچ کودکی هنگام تولد، موجودی اجتماعی نیست، بلکه رفتار و سازگاری اجتماعی خود را در تماس با مردم می‌آموزد و خانواده نخستین و مهم‌ترین محیطی است که کودک در آن از چگونگی این روابط اجتماعی آگاه می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

پنج اثر سینمایی «هوک»، «کاپیتان»، «کت چرمی»، «شماره 10» و «بدون قرار قبلی» از محصولات بنیاد سینمایی فارابی در جشنواره شوالیه طلایی روسیه حضور دارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

پنج اثر سینمایی «هوک»، «کاپیتان»، «کت چرمی»، «شماره 10» و «بدون قرار قبلی» از محصولات بنیاد سینمایی فارابی در جشنواره شوالیه طلایی روسیه حضور دارند.