سه‌شنبه 8 خرداد 1403

سینما و تئاتر

سینما و تئاتر

وب‌گاه عرشه آنلاین

روزنامه فرهیختگان در گزارشی به وضعیت این روزهای گلشیفته فرهانی، سینا ولی‌الله و سایر هنرمندانی که حالا در خارج از کشور به فعالیت خود ادامه می‌دهند، پرداخته است روزنامه فرهیختگان در گزارشی به وضعیت این روزهای گلشیفته فرهانی، سینا ولی‌الله و سایر هنرمندانی که حالا در خارج از کشور به فعالیت خود ادامه می‌دهند، پرداخته است. عاطفه جعفری و مریم فضائلی نویسندگان این مطلب هستند و ما نیز صرفا...

خبرگزاری تسنیم

شورای صدور پروانه نمایش آثار غیر سینمایی با نمایش 6 عنوان فیلم بلند داستانی و 15 عنوان فیلم مستند، 1 عنوان فیلم نیمه بلند و 17 عنوان فیلم کوتاه داستانی موافقت کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور در برنامه‌ای با عنوان «تابستان با سینمای کانون» 125 عنوان از فیلم‌های کانون را در خرداد و تابستان امسال به تماشا می‌نشینند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فیلم سینمایی «هرچه نور تصور می‌کنیم» ساخته «پایال کاپادیا» اولین فیلم هندی بخش مسابقه کن در سه دهه اخیر است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش سرویس فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نمایش سنجاب به نویسندگی لیلا روغنگیر قزوینی و کارگردانی مهدی روزبهانی از 7 الی 18 خرداد ماه ساعت 19 در تماشاخانه ماه حوزه هنری به روی صحنه می‌رود. سنجاب که منتخب هفدهمین جشنواره تئاتر رضوی است، نمایشی است در غالب درام اجتماعی که اتفاقات گذشته و آینده خانواده‌ای را رقم می‌زند که درگیر اتفاقاتی می شوند که پس از چهل سال یک راز سر به مهر برملا می شود. در...

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌«مصائب شیرین 2» با بازی زنده‌یاد رضا داوودنژاد، در سال 1397 به کارگردانی علیرضا داوودنژاد ساخته شد. این فیلم در همان سال 1398 در تدارک اکران عمومی بود که محقق نشد و بعد از آن هم با شیوع کرونا تا به امروز دیگر رنگ پرده را ندید. علیرضا داوودنژاد خبر داد: «مدیران سازمان سینمایی وعده نمایش فیلم اکران‌نشده رضا داوودنژاد را داده‌اند.» «مصائب شیرین 2» با بازی زنده‌یاد رضا داوودنژاد، ترلان...

وب‌گاه خبر آنلاین

فرانسیس فورد کاپولا جایزه نخل طلای افتخاری جشنواره فیلم کن 2024 را به جورج لوکاس اهدا کرد.

وب‌گاه الف

کارگردان «آپاراتچی» گفت: هالیوود و سینمای جهان از فقدان قهرمان‌های واقعی رنج می‌برد، تاریخ و تمدنی قهرمانانه ندارند و قهرمان‌های امروزشان هم در چند فرمانده و تفنگدار خلاصه می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

پروانه نمایش فیلم‌های مهران مدیری و محمود کلاری صادر شده است و احتمالاً در ماه‌های آینده در کنار فیلم‌های کمدی تازه، این دو اثر غیرکمدی نیز در فهرست اکران قرار می‌گیرند.

خبرگزاری تسنیم

کوروش زارعی مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری معتقد است عدم حمایت‌های دولتی از تئاتر باعث می‌شود برخی از گروه‌ها برای کسب درآمد سراغ نمایش‌های سطحی بروند.

وب‌گاه خبر آنلاین

دور جدید ثبت نام و درخواست متقاضیان کارگردانی فیلم اول سینمایی از دوشنبه 7 خرداد در سامانه کارگردانان فیلم اولی در سایت بنیاد سینمایی فارابی آغاز می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دانش، تلاش و میل به پیشرفت نزد نکونام، این نوید را می‌داد (می‌دهد) که بتواند متر و معیار جدیدتری از مربیگری در ایران را ترسیم کند و بر کلیشه‌ها اصرار نورزد، اما او در اقدامی بحث‌برانگیز، آن‌هم در شرایطی که هنوز تیمش بخت زیادی برای قهرمانی دارد، ظاهرا تسلیم شده و از همین حالا به جای پرداختن به اصل داستان، مسیر فرعی را برگزیده است. هفته بیست‌و‌هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران شبیه...

وب‌گاه فرارو

دانش، تلاش و میل به پیشرفت نزد نکونام، این نوید را می‌داد (می‌دهد) که بتواند متر و معیار جدیدتری از مربیگری در ایران را ترسیم کند و بر کلیشه‌ها اصرار نورزد، اما او در اقدامی بحث‌برانگیز، آن‌هم در شرایطی که هنوز تیمش بخت زیادی برای قهرمانی دارد، ظاهرا تسلیم شده و از همین حالا به جای پرداختن به اصل داستان، مسیر فرعی را برگزیده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نیوشا ضیغمی، بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار سلفی تازه و بامزه‌ای به همراه دخترش اینستاگرامش را به روز کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پژمان بازغی بازیگر مطرح و محبوب ایرانی که لحظات بسیار خوشی را با دخترش نفس سپری می کند عکسی جالب با دوستان دخترش به اشتراک گذاشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هفتادو هفتمین دوره جشنواره فیلم کن در حضور آثار بزرگ حاضر در این دوره، نخل طلای خود را به «آنورا» به کارگردانی شان بیکر اهدا کرد.