یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

سینما و تئاتر

سینما و تئاتر

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - همزمان با سالروز بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی نخستین تیزر نمایش «نبرد رستم و سهراب» به کارگردانی حسین پارسایی، تهیه کنندگی سید محمود شبیری و حسین پارسایی منتشر شد.

وب‌گاه عصر ایران

پیمان‌معادی بازیگر با انتشار متن و تصاویری از معلمش در مدرسه راهنمایی توحید به حواشی سریال افعی تهران واکنش نشان داد.

وب‌گاه 55 آنلاین

پیمان معادی پس از حاشیه اخیر سریال «افعی تهران» مبنی بر شکایت آموزش و پرورش، از مخاطبان درخواست کرده تا به قدردانی از معلمان خود بپردازند و در عین حال تاکید کرده است، «شخصیت ساختگی ناظم به هیچ‌وجه پرچم‌دار تمام شاغلین نظام آموزشی کشور نیست».

وب‌گاه عصر ایران

جورج کلونی نخستین تجربه خود برای نقش‌آفرینی در برادوی را با یک نمایشنامه اقتباسی از درام خودش «شب بخیر و موفق باشید» سال 2005 انجام می‌دهد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بازیگر کمدین و کارگردان که با نام «عبدلی» به شهرت رسید می‌گوید: در سال‌های 53 و 54 به خودم اجازه ندادم لباس سیاه بپوشم چرا که می‌گفتم این لباس حرمت خاصی دارد و باید اطلاعاتم به حدی برسد که بتوانم لباس سیاه بپوشم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری دانشجو

به کزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مراسم رونمایی از کتاب «یعقوب لیث» به قلم مسعود جعفری جوزانی فیلمنامه‌نویس و کارگردان معروف و باتجربه سینما و تلویزیون، با پژوهشگری فتح‌اله جعفری جوزانی، دکتر عبدالکریم یونسی، دکتر محمدتقی رخشانی و جبار آذین با همکاری نشر «آناپنا» متعلق به "آنا پناهی" دختر زنده‌یاد حسین پناهی شاعر، نویسنده و بازیگر فقید سینما، تئاتر و تلویزیون روز پنجشنبه برگزار...

وب‌گاه خبر آنلاین

برنامه نمایش و نشست تخصصی فیلم «شبح کژدم» با حضور کیانوش عیاری کارگردان فیلم، محمود گبرلو مدیر نشست، حسن رضایی بازیگر، جواد طوسی و عزیزالله حاجی مشهدی منتقد سینما در موزه سینمای ایران برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما دوست داریم که دولت در امورات خود موفق شود و از همکاری دولت با مجلس یازدهم تشکر می‌کنیم. نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما دوست داریم که دولت در امورات خود موفق شود و از همکاری دولت با مجلس یازدهم تشکر می‌کنیم. به گزارش عرشه آنلاین، سید کاظم دلخوش اباتری در نطق میان دستور خود در جریان جلسه علنی امروز (سه...

وب‌گاه خبر آنلاین

جورج کلونی برای اولین بار در برادوی روی صحنه می‌رود تا در نمایشی اقتباسی از فیلم خودش «شب بخیر و موفق باشید» حضور یابد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایمان سلیمی مدافع گلزن استقلال از مهدی هاشمی نسب مربی این تیم تشکر ویژه ای انجام داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه ورزش سه

مدافع گلزن از مربی این تیم تشکر ویژه ای انجام داد.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - 25 اردیبهشت، سالروز بزرگداشت فردوسی شاعر حماسه‌سرای بلند آوازه ایران زمین و پاسداشت زبان و ادبیات فارسی است، زبانی که نقطه وصل همه اقوام در گستره پهناور ایرانی فرهنگی و ادب پارسی به‌شمار می‌آید.