یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

علم و تکنولوژی

علم و تکنولوژی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سفیر ایران در قطر با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار و گفت وگو کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نمایندگی ایران در سازمان ملل در پاسخ به پرسش رسانه‌ها، مذاکرات غیرمستقیم میان ایران و آمریکا را در عمان تایید کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در نوشته حاضر تقویم نجومی و تقویم همسران امروز یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 ارائه شده است. در نوشته حاضر تقویم نجومی و تقویم همسران امروز یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 ارائه شده است. امروز یکشنبه 30 اردیبهشت / ثور 1403 مصادف با 10 ذی القعده 1445 و 19 می 2024 است. روز شنبه به نام پیامبر اکرم (ص) است. روایت شده که در این روز زیارت حضرت رسول الله (ص) خوانده شود که خواندنش موجب بی‌نیازی می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر محیط زیست ایالت نیدرزاکسن آلمان درباره خطر نفوذ آب به تاسیسات ذخیره سازی زباله هسته‌ای در این منطقه که می‌تواند منجر به وقوع یک فاجعه شود، هشدار داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آتش‌سوزی در یک دستگاه اتوبوس مسافربری در هند 9 قربانی گرفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ویدئویی از لحظه ترسناک بلعیده شدن یک مرد بعد از فرونشست زمین در سیل مشهد پربازتاب شد. . در پی بارندگی شدید در شهر مشهد و جاری شدن سیل و آب‌گرفتگی در سطح معابر یک نفر که در سیلاب گرفتار شده بود برای نجات خود در کنار تیر چراغ برق ایستاده بود که زمین دچار فرونشست می‌شود و این فرد در چاله فرو می‌رود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بنی گانتس، عضو کابینه جنگ اسرائیل تهدید کرد اگر نتانیاهو خواسته‌های حزب متبوعش را برآورده نکند، هم‌حزبی‌هایش از این کابینه ائتلافی خارج خواهند شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سنتکام ادعا کرد که ارتش یمن به یک نفتکش یونانی در دریای سرخ حمله موشکی کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه عرشه آنلاین

رای دادگاه رسیدگی به شکایت سرمربی تیم ملی از محمد مایلی‌کهن اعلام شد. رای دادگاه رسیدگی به شکایت سرمربی تیم ملی از محمد مایلی‌کهن اعلام شد. به گزارش عرشه آنلاین، در آخرین ماه‌های سال گذشته امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به دلیل اظهارات محمد مایلی کهن علیه خود، از این چهره شکایت کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور آمریکا درخواست ترامپ برای انجام مناظره‌های بیشتر را رد کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خانواده‌های اسرای صهیونیست در بیانیه‌ای با تأکید بر اینکه نتانیاهو مانع از رسیدن به توافق مبادله اسرا می‌شود، اعلام کردند نباید اجازه داد نخست‌وزیر به‌تنهایی تصمیم‌گیری کند. خانواده‌های اسرای صهیونیست در بیانیه‌ای با تأکید بر اینکه نتانیاهو مانع از رسیدن به توافق مبادله اسرا می‌شود، اعلام کردند نباید اجازه داد نخست‌وزیر به‌تنهایی تصمیم‌گیری کند. به گزارش عرشه آنلاین، در بیانیه خانواده‌های...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

11 خانه در آمل به علت فروش مواد مخدر پلمب شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پرداخت حقوق بازنشستگان صندوق کشوری آغاز شد و از ساعاتی پیش در بیشتر استان‌ها و تهران، پرداخت حقوق اردیبهشت ماه به بازنشستگان و وظیفه‌بگیران صندوق بازنشستگی کشوری با ارسال پیامک از سوی بانک صادرات اطلاع‌رسانی شده و این روند تا پایان امشب ادامه دارد. پرداخت حقوق بازنشستگان صندوق کشوری آغاز شد و از ساعاتی پیش در بیشتر استان‌ها و تهران، پرداخت حقوق اردیبهشت ماه به بازنشستگان و وظیفه‌بگیران...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رسانه‌های عبری زبان از احتمال ورود یک سلاح راهبردی جدید توسط حزب الله ابراز وحشت کردند.