یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

علم و تکنولوژی

علم و تکنولوژی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تداوم روند افزایش قیمت گوشت، باعث کاهش مصرف و حذف گوشت قرمز از سفره طبقه فرودست در ایران شده است؛ اتفاقی که می‌تواند اثرات زیان‌باری برای سلامتی شهروندان داشته باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ورودی کاخ جشنواره کن به دلیل ترس از بمب گذاری در پی آنچه کارکنان جشنواره آن را اقلام مشکوک نامیدند، به طور موقت بسته شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جل لو سفیر واشنگتن در تل آویو، گفت که اسرائیل باید یک طرح پس از جنگ برای غزه داشته باشد و دولت آمریکا این مساله را به رژیم صهیونیستی گفته است.

وب‌گاه گسترش

بر اساس اطلاعات موجود، یک نهنگ بزرگی به تازگی 120 میلیون دوج کوین (DOGE) را به صرافی رابین‌هود منتقل کرده است. این اقدام باعث نگرانی در مورد آینده قیمت این میم‌کوین شده است. این انتقال در حالی صورت گرفته است که قیمت دوج‌کوین در حال افزایش بوده است. این موضوع می‌تواند بر روند قیمتی این ارز دیجیتال تأثیر بگذارد. معمولاً انتقال چنین حجم عظیمی از ارز توسط یک نهنگ (وال) می‌تواند باعث ایجاد...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از رایگان شدن هزینه‌های درمان کودکان زیر 7 سال در بیمارستان 120 تختخوابی دولتی استان گیلان خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آئین رونمایی از کهن‌ترین بازی های فکری دنیای باستان در استان سیستان و بلوچستان با همکاری موزه ملی ایران انجام شد.

وب‌گاه فرارو

آلفانی می‌نویسد، هرچند برای ایجاد «تعداد زیادی از سلسله‌های ثروتمند» که در طول دوره صنعتی‌شدن به وجود آمد، به خلاقیت و نوآوری زیادی نیاز بود، این ثروت‌ها با دنبال‌کردن سیاست و مناصب عالی و یا ادغام با اشراف به‌سرعت مسیر متفاوتی را درپیش گرفتند. روایت او نشان می‌دهد خانواده‌های ماسک و اندرسن در یک نسل آینده، ثروتشان بیش‌تر شبیه رانت به نظر می‌رسد و قابل‌توجیه نخواهد بود، به همین دلیل...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حقوق اردیبهشت‌ماه بازنشستگان کشوری واریز شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل هواشناسی گیلان گفت: افزایش ابر و باران، وزش باد و رعد و برق تا پایان هفته برای استان پیش بینی شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نتایج یک نظرسنجی جدید در انگلیس نشان می‌دهد که محبوبیت حزب کارگر افزایش یافته و نسبت به حزب حاکم محافظه کار از برتری 18 درصدی در میان رای‌دهندگان برخوردار است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیر اداری و روابط عمومی شرکت کلر پارس تبریز با اشاره به اهمیت روابط عمومی گفت: روابط عمومی می تواند مانع نفوذ فرهنگی شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پیرو حضور اعضای کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل 44 قانون اساسی مجلس شورای اسلامی در اتاق بازرگانی تبریز و برگزاری جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی آذربایجان‌شرقی، سیدشمس‌الدین حسینی؛ رئیس این کمیسیون با ارسال نامه‌ای به دستگاه‌های ذیربط خواستار حل مشکلات فعالان اقتصادی استان شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تبریز همزمان با حضور در دومین نمایشگاه بین‌المللی انرژی پاک در ازمیر ترکیه، از اعلام آمادگی اتاق تبریز برای میزبانی از هیئت اتاق بازرگانی ازمیر خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

براساس اعلام گوگل، اگرچه قابلیت‌های امنیتی جدید با اندروید 15 اواخر 2024 عرضه می‌شوند، اما در آینده کاربرانی که نسخه‌های قدیمی‌تر اندروید را دارند، با آپدیت‌های جدید سرویس گوگل پلی می‌توانند به این قابلیت‌ها دسترسی پیدا کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک مامور قلابی خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پلیس شهر گراتس اتریش یک دختر 14 ساله را که گفته می شود برنامه ریزی یک "حمله تروریستی با چاقو" را در مرکز شهر داشته است دستگیر کرد.