شنبه 22 اردیبهشت 1403

فرهنگی

فرهنگی

وب‌گاه خبر آنلاین

این روزها در پر بیننده‌ترین ساعت و در پر مخاطب‌ترین شبکه صداسیما سریال «هفت سر اژدها» پخش می‌شود که در کمال ناباوری سکانسی از سرو مشروبات الکلی توسط نوجوانی را دارد که هم نام برند آن را می‌گوید و هم درباره محصول اظهار نظر می‌کند!

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هیات نظارت بر مطبوعات از گردانندگان کانال‌های خبری در پیام‌رسان‌ها که تاکنون اقدام به اخذ مجوز فعالیت نکرده‌اند، خواست تا در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به ثبت درخواست در سامانه جامع رسانه‌های کشور اقدام کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

علی‌اکبر طوفان‌پناه بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون به کما رفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و آموزش‌های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مهلت ثبت‌نام در نخستین المپیاد ملی آموزش هنر در بخش آموزشگاه‌های آزاد هنری تا 31 اردیبهشت‌ماه تمدید شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دانشگاه تربیت مدرس تهران عصر امروز (سه شنبه) میزبان برگزاری نخستین همایش اعزام دانشجویان به عمره مفرده با حضور رییس نهاد نمایندگی مقام معظم انقلاب در دانشگاه ها، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و قائم مقام بنیاد ملی نخبگان بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

رضا شیخی، مدیر فیلمبرداری سینمای ایران پس از مدت‌ها ابتلا به بیماری دار فانی را وداع گفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - علی‌اکبر طوفان‌پناه بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون به کما رفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی به هشتمین جشنواره «طنز پهلو» نوشت: صابری فومنی با قوت و با ایمان توانست ضمن رعایت مرزهای اخلاقی، طنز را به ویژه در حوزه سیاسی و اجتماعی وارد جریان رسانه‌ای کشور کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس سازمان سینمایی اولویت‌های تولید آثار سینمایی، کوتاه، مستند و انیمیشن در سال 1403 را در یکصدوهفتمین جلسه شورای معاونان و مدیران این سازمان اعلام کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مستند «زندگی با فلسفه»؛ پرتره‌ای درباره انشاءالله رحمتی استاد فلسفه و مترجم نامدار آثار حکمی و عرفانی روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حسین‌نژاد گفت: امسال تعداد آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره طنز پهلو 1129 اثر بود که در مجموع، استان تهران بیشترین آثار ارسالی را داشت.

وب‌گاه فرارو

با دمنوش آرامبخش فوری برای آن‌هایی ک زود عصبانی می‌شوند یا استرسی هستند، آشنا شوید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بهروز افخمی برای فیلم سینمایی «کاغذ شطرنجی» به کارگردانی سیدعماد حسینی متقاضی دریافت پروانه ساخت شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

به مناسبت روز معلم، معلمان و استادان دانشگاه می‌توانند به صورت رایگان از موزه هنر‌های معاصر تهران بازدید کنند.

خبرگزاری تسنیم

با حکم معاون سیما، مجید اکبرشاهی رئیس مرکز سیمرغ به عنوان «دبیر ستاد اربعین سیما» منصوب شد.

خبرگزاری تسنیم

هنرمند اهل سیستان و بلوچستان معتقد است که استفاده‌ی بی‌اجازه از آهنگش در سریال «نون خ» یکی از تاسف بارترین ترادژی‌های زندگی هنری‌اش شده است.