سه‌شنبه 8 خرداد 1403

مذهبی

مذهبی

وب‌گاه الف

وزیر کشور با تاکید بر لزوم بازشناسی مکتب مردمی شهید رییسی گفت: مکتب مدیریت جهادی «شهید جمهور» پیاده سازی شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس دادگاه منافقین در جلسه آخر این دادگاه از دولت‌ها خواستار شد با اولویت دادن به امنیت مردم خود، در استرداد اعضای منافقین به جمهوری اسلامی ایران اقدام کنند.

وب‌گاه عصر ایران

فردی که در نیشابور با امام زمان مرتبط است، در شب سانحه سقوط بالگرد حامل رییس جمهور و همراهان‌ش، امام غائب را در قالب مثلثی دیده که یک ضلع مثلث محل استقرار امام عصر (عج)، ضلع دیگر، محل سقوط بالگرد و ضلع دیگر آن حرم امام هشتم (ع) بوده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در جدول زیر قیمت کالاهای اساسی در هفته جاری با قیمت آن‌ها در هفته گذشته مقایسه شده اشت. در جدول زیر قیمت کالاهای اساسی در هفته جاری با قیمت آن‌ها در هفته گذشته مقایسه شده اشت. به گزارش عرشه آنلاین، بر اساس رصد میدانی بازار کالاهای اساسی قیمت‌ها نسبت به هفته گذشته تغییر چندانی نداشته و هر کیلو گرم گوشت گوسفند وارداتی به مبلغ 316 هزار تومان در برخی فروشگاه‌های زنجیره‌ای در حال توزیع است.

وب‌گاه مشرق نیوز

شادمانی شبکه تروریستی اینترنشنال از سانحه بالگرد رئیس‌جمهور چندان طول نکشید و ابراز علاقه و ارادت مردم به رئیس‌جمهور شهید آن‌ها را از شادمانی به سرگیجه خشم رساند.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده تبریز در مجلس گفت: با حضور سلایق و افراد مختلف در شرایط دشوار کنونی می توان این مشارکت را افزایش داد آن هم در وضعیت دشوار کنونی که بدلیل فاجعه فقدان رییس جمهور به اجبار باید انتخابات ریاست جمهوری برگزار شود.

وب‌گاه الف

مسعود پزشکیان برای حضور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری اعلام آمادگی کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مسعود پزشکیان برای حضور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری اعلام آمادگی کرد. مسعود پزشکیان برای حضور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری اعلام آمادگی کرد. به گزارش عرشه آنلاین، مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی امروز با اعلام خبر آمادگی برای کاندیداتوری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، گفت: قصدم از شرکت در انتخابات افزایش مشارکت مردمی و آوردن برخی افراد...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرلشکر «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در پیامی خطاب به آیت‌الله علم‌الهدی، درگذشت آیت الله «سید ابراهیم رئیسی» داماد مکرم خاندان معظم علم الهدی در حادثه ناگوار بالگردی را تسلیت گفت. متن پیام به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم مِنَ المُؤمِنِینَ رِجَال صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضَی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ...

وب‌گاه ورزش سه

مهاجم 29 ساله شمس آذر قزوین از شرایط بازیکنان این تیم پیش از جدال مقابل پرسپولیس گفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی نیروی زمینی سپاه، این دوره از مسابقات با عنوان شمس 3 و شرکت گردان‌های نمونه از تیپ‌های زرهی و مکانیزه نیروی زمینی به مدت 3 روز به میزبانی تیپ مکانیزه حضرت امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) در شبستر آذربایجان شرقی برگزار می‌شود. سردار احمد اخوان معاون بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه در این باره گفت: این مسابقه برای اولین بار...

خبرگزاری تسنیم

رئیس ستادکل نیروهای مسلح در پیامی شهادت آیت رئیسی را به آیت‌الله علم الهدی تسلیت گفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

محمدرضا باهنر، دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری به خبرگزاری خبرآنلاین، می‌گوید: هم رئیس شدن قالیباف در مجلس دوازدهم سخت‌تر از مجلس یازدهم است هم ریاست کردنش بر مجلس دوازدهم سخت‌تر از مجلس یازدهم است.

وب‌گاه خبر آنلاین

رهبر انقلاب در سال 1358 سمت ریاست خدمه آستان قدس رضوی را بر عهده داشتند.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه عرشه آنلاین

اجرای طرح کالابرگ الکترونیک تا پایان سال تمدید شد اجرای طرح کالابرگ الکترونیک تا پایان سال تمدید شد بدین ترتیب ماهانه تا ده ماه هر یارانه بگیرماهانه یادانه 220 هزارتومانی را دریافت خواهد کرد