یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

مذهبی

مذهبی

وب‌گاه الف

علامه مجاهد شیخ علی کورانی، از محققان بزرگ تاریخ تشیع و مهدویت‌پژوه بامداد امروز، 30 اردیبهشت ماه دعوت حق را لبیک گفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمد مهاجری نوشت: آقای علم الهدی! معمولا در بلایای طبیعی، خلق الله مقصر میشوند چون گناه می‌کنند؛ اما آیا فقط این مردم عادی‌اند که عامل بلایای‌طبیعی می‌شوند یا ممکن است گاهی زبانم لال پاره‌ای از مسئولان هم باعث نزول بلا بشوند؟

وب‌گاه خبر آنلاین

این مطلب نادرست که مردم در حکمرانی دینی هیچ‌کاره هستند به نقل از یکی از علمای سرشناس حوزه علمیه قم مدتی است در فضای مجازی دست به دست می‌شود و به حربه‌ای در دست مخالفین روحانیت برای تبلیغ علیه این نهاد تبدیل شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هل، یک چاشنی خوش عطر و بو با خواص فوق‌العاده است و امروزه پای ثابت ادویه‌های مصرفیِ میلیون‌ها آشپز در سراسر جهان شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

فردوست به عنوان چهره امنیتی دستگاه پهلوی می‌توانست این تحلیل را داشته باشد که نبود آقا مصطفی به عنوان فرزند ارشد امام خمینی در ایران، باعث آرام شدن فضای سیاسی کشور علیه پهلوی شود چرا که به دلیل ویژگی هایی که سید مصطفی خمینی داشت حضور او در ایران بعد از تبعید امام می توانست دردسرهایی را برای حکومت به همراه داشته باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در نوشته حاضر تقویم نجومی و تقویم همسران امروز یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 ارائه شده است. در نوشته حاضر تقویم نجومی و تقویم همسران امروز یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 ارائه شده است. امروز یکشنبه 30 اردیبهشت / ثور 1403 مصادف با 10 ذی القعده 1445 و 19 می 2024 است. روز شنبه به نام پیامبر اکرم (ص) است. روایت شده که در این روز زیارت حضرت رسول الله (ص) خوانده شود که خواندنش موجب بی‌نیازی می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو هیأت انتخاب آثار بخش تئاتر کودک و نوجوان رضوی گفت: جشنواره امسال پیشرفت بسیار عجیبی دارد و آن هم به دلیل اینست که کسانی که در آن شرکت کرده‌اند اکثرا از حرفه‌ای‌های تئاتر کشور هستند.

وب‌گاه عصر ایران

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی در دیدار با منتخبین جدید هیئت‌مدیره خانه مطبوعات استان، ضمن تاکید بر ضرورت حفظ هویت زیارتی مشهد و پیگیری نیازهای زائران، به تشریح سه رسالت راهبردی خود پرداخت و گفت: "من زبان خودم هستم. سخن مرا فقط از زبان خودم بشنوید و اگر حرفی به من نسبت داده می‌شود، مرجع رسمی فقط رسانه دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان است."

خبرگزاری تسنیم

صحن مطهر امام علی (ع) به مناسبت میلاد سراسر خیر و برکت امام رضا (ع) با صدها شاخه گل آراسته شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: من زبان خودم هستم. سخن مرا فقط از زبان خودم بشنوید و اگر حرفی به من نسبت داده می‌شود، مرجع رسمی فقط رسانه دفتر نماینده ولی‌فقیه است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عرض کردم آقاجان امکان دارد بفرمایید شهریه‌ای که به ما طلبه‌ها می‌دهند را بیشتر کنند که دست به پیشانی مبارکشان کشیدند و این جمله طلایی را گفتند که «آقاجان برو نماز شب بخوان، دهریه بگیر» عرض کردم آقاجان امکان دارد بفرمایید شهریه‌ای که به ما طلبه‌ها می‌دهند را بیشتر کنند که دست به پیشانی مبارکشان کشیدند و این جمله طلایی را گفتند که «آقاجان برو نماز شب بخوان، دهریه بگیر» به گزارش عرشه آنلاین، حسین...

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: حفاظت و صیانت از هویت زیارتی مشهد یکی از سه رسالت راهبردی است که برای خود در نظر گرفته‌ام.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وقوع بارش شدید همراه با تگرگ در مشهد موجب بروز آبگرفتگی در بیشتر معابر شهری و سیلاب در برخی معابر و مناطق مشهد شد.

وب‌گاه الف

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: میدان جهاد، بلوار انقلاب، قائم، بزرگراه امام علی (ع)، میدان حافظ و میدان آزادی مسدود است.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده کل سپاه تأکید کرد: سپاه در دل سختی‌ها، در قلب جهاد، در میدان شهادت رویید و رشد کرد، این لشکر در نبرد با دشمن و آن زمانی که شمشیر می‌زد و گام‌های محکمش را مثل کوه با ثبات برمی‌داشت، شکل گرفت و استوار ماند و همچنان مصمم است تا آن راه را ادامه دهد و در برابر دشمن شمشیر می‌زنیم‌.