یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

مذهبی

مذهبی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: میدان جهاد، بلوار انقلاب، قائم، بزرگراه امام علی (ع)، میدان حافظ و میدان آزادی مسدود است.

خبرگزاری تسنیم

بانوان در ایام برگزاری مراسم حج تمتع، در دو نوبت صبح و عصر می‌توانند برای زیارت مرقد مطهر پیامبر اکرم و برپایی نماز وارد مسجدالنبی شوند.

وب‌گاه خبر آنلاین

بارش شدید باران در مشهد مقدس از دقایقی قبل آغاز شد. سامانه بارشی قدرتمندی از عصر امروز در شمال این استان و در بخشی از مناطق غربی فعالیت خواهد داشت و با توجه به هشدار نارنجی صادر شده، همه دستگاه‌های متولی بحران در آماده باش کامل قرار دارند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس ستاد مدینه از خدمات‌رسانی به بیش از 10 هزار زائر ایرانی در مدینه خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

نخستین گروه از زائران حج تمتع 1403 امروز در مسجد شجره مُحرم می‌شوند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بارش دوباره باران عصر روز شنبه 29 اردیبهشت در خیابان‌های مشهد دوباره سیلاب را در خیابان‌های مشهد به‌همراه داشت، سازمان هواشناسی و ستاد بحران استان قبلا هشدارهایی درباره ادامه بارش‌ها در استان داده‌بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در نشست مسئولان حج 1403 در مدینه منوره از همگان خواست به نحوی برنامه‌ریزی و عمل کنند که زائر احساس کند آنچه برای تکریم وی لازم بوده پیش‌بینی و تدارک دیده شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در مقدمه «سند ملی خواندن و ترویج مطالعه مفید» که به پیشنهاد شورای فرهنگ عمومی کشور در شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده، آمده است: «مرتبه والای کتاب در دستگاه معارفی اسلام و میراث کهن فرهنگ ایرانی چنان آشنا و غیر قابل انکار است که تجلیات بارز آن را می‌توان در همه سویه‌های تعلیمی و تربیتی، اعتقادی، عبادی، اخلاقی، اجتماعی، سیاسی، علمی، ادبی،...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، 13 فروردین ماه امسال و در جریان حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق هفت نفر از مستشاران کشورمان در سوریه به شهادت رسیدند، یکی از این شهدا که قبلاً هیچ تصویری و نامی از او در رسانه‌ها منتشر نشده بود «سردار محمدهادی حاج‌رحیمی» بود. شهید حاج‌رحیمی که از سال 1359 در کسوت مربی و از پادگان امام حسین (ع) کار خود را آغاز کرده بود،...

خبرگزاری تسنیم

«فرمانده بدون مرز»-5| محمدرضا آرین گفت: شهید حاج رحیمی مسئول آموزش هسته‌های اولیه تشکیل دهنده حزب الله لبنان در پادگان امام حسین (ع) بود و سال‌ها بعد همین کار را در شکل گیری حشدالعشبی عراق تکرار می‌کند.

خبرگزاری دانشجو

رئیس‌جمهور همزمان با برگزاری سی و پنجمین نمایشگاه کتاب، «سند ملی خواندن و ترویج مطالعه مفید» را با هدف تبیین مأموریت‌های دستگاه‌های 23گانه برای دسترسی آسان و ارزان شهروندان به مواد خواندنی مناسب ابلاغ کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: لشکر 14 امام حسین (ع) اصفهان و همه واحدهای این استان، ستاره و خط‌شکنان مثال‌زدنی سپهر افتخارات امت اسلام هستند و همواره مانند خورشید می‌درخشند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سرلشکران بزرگ این استان، فرماندهان فراموش ناشدنی تاریخ اسلام و ایران هستند و اینجا مانند دارخوین قطعه‌ای از بهشت خداست.

وب‌گاه خبر آنلاین

تصمیم مجلس یازدهم برای تعطیلی شنبه‌ها آن هم در آخرین روزهای این مجلس با واکنش‌های متفاوتی مواجه شده است.

وب‌گاه فرارو

رئیس شورای شهر تهران گفت: «در شهر تهران نه‌تنها تصور قطع درخت ندارند، بلکه به توسعه فضای سبز هم کمک می‌کنند.»

وب‌گاه الف

فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه در نبرد با دشمن و آن زمانی که شمشیر می‌زد و گام‌های محکمش را مثل کوه با ثبات برمی‌داشت، شکل گرفت و استوار ماند و همچنان مصمم است تا آن راه را ادامه دهد و قاطعانه در برابر دشمن شمشیر می‌زنیم‌.