دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

گردشگری

گردشگری

وب‌گاه عرشه آنلاین

بزرگ‌ترین پرچم ایران در منطقه عباس آباد تهران به رنگ سیاه درآمد. بزرگ‌ترین پرچم ایران در منطقه عباس آباد تهران به رنگ سیاه درآمد. به گزارش عرشه آنلاین، بزرگ‌ترین پرچم ایران واقع در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد به رنگ سیاه درآمد.

وب‌گاه خبر آنلاین

بزرگ‌ترین پرچم ایران واقع در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد به رنگ سیاه درآمد.

وب‌گاه مشرق نیوز

بزرگ‌ترین پرچم ایران در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد با اعلام خبر شهادت آیت‌الله ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشور و هیات همراه به رنگ سیاه در آمد.

وب‌گاه مشرق نیوز

در پی شهادت رئیس جمهور و هیأت همراه در سانحه سقوط بالگرد، وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تمام برنامه‌های هفته میراث فرهنگی را لغو کرد.

وب‌گاه فرارو

بزرگ‌ترین پرچم ایران در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد با اعلام خبر شهادت آیت‌الله ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشور و هیات همراه به رنگ سیاه در آمد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی پس از پنج روز با معرفی برندگان شش بخش رقابتی به کار خود پایان داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با حضور نمایندگان بخش خصوصی، دوازدهمین نشست دوره دهم هیات نمایندگان اتاق ایران با محوریت بررسی مسائل روز اقتصادی و پیگیری مطالبات بخش خصوصی برگزار شد. در این نشست، صمد حسن‌زاده، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران ضمن تبریک ولادت حضرت امام رضا علیه‌السلام گفت: در دو ماهی که از سال1403 می‌گذرد، مباحثی برای زمینه‌سازی تحقق شعار سال تعیین شد. یکی از دستورکارهای مراکز سیاستی...

وب‌گاه عصر ایران

دریاچه زریوار یا زریبار، در 130 کیلومتری شمال غربی سنندج مرکز استان کردستان و در فاصله 3 کیلومتری غرب شهر مریوان واقع و از مکان‌های دیدنی و گردشگری استان کردستان است. این دریاچه از منحصر به فردترین دریاچه‌های آب شیرین در جهان به شمار می‌رود. این دریاچه یکی از مراکز زمستان گذرانی و جوجه آوری پرندگان مهاجر می‌باشد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر میراث فرهنگی و گردشگری درباره دریافت خبر فرود سخت هلی کوپتر آقای رییس جمهور توییت زد.

وب‌گاه ورزش سه

باشگاه مس رفسنجان از پوستر جالب خود برای دیدار با ملوان در انزلی رونمایی کرد.

وب‌گاه تابناک

همایش و نمایشگاه دومین رویداد جامع معدن و صنایع معدنی با حضور شرکت‌های گروه مالی گردشگری آغاز شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس جمهور به همراه همتای آذربایجانی خود، طرح مشترک سد قیز قلعه‌سی در نقطه صفر مرزی دو کشور را افتتاح کرد. رئیس جمهور به همراه همتای آذربایجانی خود، طرح مشترک سد قیز قلعه‌سی در نقطه صفر مرزی دو کشور را افتتاح کرد. طرح سد قیز قلعه‌سی و تکمیل و توسعه سد خداآفرین که به شکل مشترک میان جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان اجرا شده است، با حضور روسای جمهور دو کشور به شکل رسمی افتتاح و بهره‌برداری...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

افرادی که قصد سفر دارند معمولا شهری را انتخاب میکنند که دارای جاذبه های گردشگری باشد. شهرهایی مانند مشهد، اصفهان، کیش، شیراز و شهرهای شمالی مخصوصا در ایام تعطیلات بسیار پرتردد هستند.