دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

گردشگری

گردشگری

وب‌گاه گسترش

امروز، پروژه بزرگ آبی میان 2 کشور ایران و آذربایجان به بهره برداری کامل رسید.

خبرگزاری تسنیم

وزیر نیرو با تشریح اهمیت استراتژیک "سد قیزقلعه‌سی" برای ایران و آذربایجان گفت: سد قیزقلعه‌سی نمادی از دوستی و مودت بین مردم دو کشور ایران و آذربایجان است‌.

وب‌گاه الف

آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان به اتفاق الهام علی اف رئیس جمهور جمهوری آذربایجان طرح مشترک سد قیزقلعه سی را افتتاح کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

برای رسیدن به یکی از زیباترین منظره‌های شگفت انگیز طبیعت غرب ایران به مسیری پیچ درپیچ تا دل کوهستان باوقار زاگرس می‌رویم.

وب‌گاه مشرق نیوز

آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان به اتفاق الهام علی اف رئیس جمهور جمهوری آذربایجان طرح مشترک سد قیزقلعه سی را افتتاح کردند.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و «الهام علی‌اف» روسای جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان صبح امروز یکشنبه -30 اردیبهشت 1403- با حضور در محل احداث سد مشترک «قیز قلعه‌سی» در نقطه صفر مرزی و بر روی رودخانه ارس، از بخش‌های مختلف این سد دیدن کردند و با توضیحات دست‌اندرکاران اجرای این پروژه از جزئیات احداث و مزایای بهره‌برداری از آن مطلع شدند. توافقنامه...

خبرگزاری تسنیم

سد قیزقلعه‌سی با حضور رؤسای جمهور ایران و آذربایجان افتتاح شد و سد خداآفرین نیز همزمان با افتتاح این سد به بهره‌برداری نهایی رسید.

وب‌گاه گسترش

آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور کشورمان، برای افتتاح سد "قیزقلعه سی" خداآفرین در استان آذربایجان شرقی وارد فرودگاه بین‌المللی تبریز شد.

وب‌گاه الف

دفتر سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در حالی بسته شد که حدود 2700 ناشر و کتاب فروش در بخش حضوری و مجازی 11 روز پرمشغله را پشت سر گذاشتند تا فروش بیش از 3 میلیون نسخه کتاب را تا روز پایانی رقم زنند.

وب‌گاه فرارو

رئیس جمعیت هلال احمر دزفول از امدادرسانی نجاتگران پایگاه امداد و نجات کوهستان این جمعیت به چهار زن گردشگر مفقودشده در منطقه گردشگری کول خرسون خبر داد.

وب‌گاه الف

آیت الله سیدابراهیم رییسی، رییس جمهور کشورمان برای افتتاح سد «قیزقلعه سی» خداآفرین در آذربایجان شرقی وارد فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز شد.

خبرگزاری تسنیم

سد قیز قلعه سی، تجربه‌ای است کم نظیر در حوزه دیپلماسی آب و نمایش اقتدار و توان مهندسی ایران که ضمن تحکیم اتحاد و همدلی دو کشور، می تواند راه گشای طرح ها و تعاملات آبی آتی با کشورهای همجوار باشد.