دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

گردشگری

گردشگری

وب‌گاه گسترش

در جلسه پیگیری موضوعات ویژه مازندران، رئیس جمهور به تصمیم‌گیری درباره تعیین وضعیت شهرک صنعتی نوشهر اشاره کرد و اظهار کرد که به دلیل تعارضات محیط زیستی، مردم از دهه 70 منتظر تعیین تکلیف این شهرک صنعتی بودند. او بیان کرد که به لطف خدا امروز در جلسه پیگیری موضوعات ویژه، این قفل باز شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس جمهور با تاکید بر عدالت جنسیتی و نقش برجسته بانوان در حوزه‌های مختلف، گفت: هر جا بانوان را در محاسبات‌مان ندیدیم، جامعه زیان کرد.

وب‌گاه 55 آنلاین

آمریکایی‌ها عاشق سفر هستند و به طور متوسط حداقل دو بار در سال به سفرهای داخلی می‌روند. این علاقه به سفر، ایالات متحده را به پیشرو در گردشگری داخلی در جهان تبدیل کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هفته آینده آخرین هفته کاری مجلس یازدهم است؛ در این جلسات ضمن بررسی ایرادات شورای نگهبان در لایحه برنامه هفتم، تعداد زیادی از گزارش‌های نظارتی قرائت می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مشاور عالی رهبر معظم انقلاب و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از تصویب سیاست‌های کلی توسعه دریامحور در مجمع و ابلاغ آن به دولت خبر داد و گفت: این سیاست‌ها از امسال عملیاتی می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اگر قصد دارید که سفری یک روزه داشته باشید و می‌خواهید از قیمت‌ها مطلع شوید این گزارش را از دست ندهید. در این مطلب به بررسی قیمت تورهای گردشگری یک روزه که در سایت‌های اینترنتی قرار گرفته است می‌پردازیم. تور یک روزه رفتینگ زاینده‌رود از سه تا چهار خرداد با اتوبوس 32 نفره VIP نفری دو میلیون و 490 هزار تومان قیمت دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تا امروز، 45 درصد از تولید جهانی آب شیرین‌کن در خلیج فارس متمرکز شده و این منطقه میزبان بزرگ‌ترین مجتمع‌های آب شیرین‌کن در جهان است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احمد وحیدی شامگاه پنجشنبه در مراسم دیدار با نخبگان تنکابن، رامسر و عباس‌آباد با اشاره به اینکه مهمترین ظرفیت نیروی انسانی استان مازندران است، اظهار داشت: انسان‌های متدین، ساعی و پرتلاش در استان فراوان هستند. وی به درخواستی مبنی بر اینکه غرب مازندران به استانی جدا تبدیل شود، پاسخ داد و افزود: اگر ضرورت این کار در دولت مشخص شود حتما انجام می‌شود که...

وب‌گاه خبر آنلاین

شهاب‌الدین عادل، پژوهشگر و استاد دانشگاه و محمد مقدم، مستندساز در یک نشست تخصصی درباره فیلم‌های مردم‌شناسی صحبت کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس جمهور گفت: ترویج فرهنگ دفاع مقدس در میان جوانان، کشور ما را از تمامی توطئه‌های بدخواهان نظام اسلامی در امان نگه می‌دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس جمهور بیان کرد که بیداری کشورهای مختلف نشأت گرفته از رشادت‌های جوانان ایران است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در شبکه نمایش خانگی مجموعه‌هایی در انتظار پخش هستند، پخش بعضی از این سریال‌ها به زودی آغاز خواهد شد و بعضی هم همچنان در مرحله تصویربرداری هستند. شبکه نمایش خانگی این روزها با پخش سریال‌های افعی تهران، جنگل آسفالت و قطب شمال مخاطبان بسیاری جذب کرده است. رئالیتی‌شوهایی مثل اسکار مهران مدیری و صداتو با اجرای محسن کیایی هم از برنامه‌های محبوب پلتفرم‌ها هستند. اما به جز این سریال‌ها، مجموعه‌هایی...

وب‌گاه عصر ایران

کشتی یونانی، یکی از جاذبه‌های گردشگری کیش در معرض نابودی قرار گرفته است. کشتی یونانی یکی از جاذبه‌های اصلی گردشگری جزیره کیش است که آوازه آن شهرت جهانی دارد؛ طبق آخرین تصاویر از آن، کمر این کشتی معروف شکسته و یک قدم دیگر به نابودی نزدیک‌تر شده است.

وب‌گاه الف

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: تمامی محورهای تفرجگاهی، گردشگری، اقامتگاهی، بوم‌گردی و پارک‌ها در راستای تعطیلی قبلی تا روز دوشنبه تعطیل خواهند بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ییس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کیش نسبت به انتشار اخباری در فضای مجازی مبنی بر تعطیلی جایگاه‌های سوخت در این جزیره واکنش نشان داد.