جمعه 21 اردیبهشت 1403

گوناگون وب‌گاه گسترش

گوناگون وب‌گاه گسترش

در جلسه علنی امروز، نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اکثریت آرا، کلیات گزارش کمیسیون تلفیق بودجه 1403 را درباره جدول 14 در خصوص هدفمندی یارانه‌ها تصویب کردند.

به گزارش سایت تلنگر، با بررسی دما، میزان کوددهی، نحوه آبیاری و نور می توانید به علت خشک شدن برگ های درختچه کامکوات پی ببرید. کامکوات (کومکوات) درختی پاکوتاه با برگ های ریز است. پاکوتاه بودن این درختچه باعث شده بتوانید به راحتی آن را در گلدان نگهداری کنید.

در شروع چهارمین روز هفته، قیمت طلا و سکه با افزایش بازگشایی شد. این روند صعودی قیمت‌ها به دنبال اعتراض صنف طلا به سامانه جامع تجارت و عدم توجه به درخواست‌های این صنف رخ داده است. همچنین، امروز حباب سکه نیز همراه با رشد قیمت دلار افزایش یافت.

اردشیر سعدمحمدی، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات (ومعادن) صبح امروز با حضور در برنامه «سلام خبرنگار» شبکه خبر، از امضاء قرارداد و آغاز عملیات اجرایی احداث کارخانه 130 هزار تنی کنسانتره مس جانجا خبر داد و توضیحاتی در خصوص این پروژه عظیم صنعتی در استان سیستان و بلوچستان ارائه کرد.

رئیس‌جمهور اعلام کرد که حدود 10 هزار کارخانه و کارگاه به مدار تولید بازگشته‌اند و بر ضرورت حل مشکل مسکن برای کارگران تأکید کرد.

ذوب آهن اصفهان با تولید ریل، ایران را در جایگاه هفدهمین کشور تولید کننده ریل در جهان قرار داد.

قیمت آپارتمان‌های دو میلیاردی در تهران را در این گزارش بخوانید.

مدیرعامل شرکت عمران پرند بیان کرد: خرید و فروش امتیاز نهضت ملی مسکن غیرقانونی بوده و در پی آن امکان سلب امتیاز نهضت ملی مسکن در ادامه پروژه وجود دارد.

پروژه PCI به منظور تزریق پودر زغال به کوره بلند امسال وارد مدار تولید می شود، پلنت اکسیژن در مرحله تست گرم قرار دارد، LF3 از پیشرفت خوبی برخوردار است، باتری 2 نیز بر اساس یک طرح کارشناسی در مرحله بازنگری قرار دارد و همچنین پروژه تصفیه خانه آب نیز نسبت به سال گذشته پیشرفت بالایی دارد.

شهر مشهد به دلیل وجود حرم امام رضا (ع) و جاذبه‌های دیدنی بسیار زیاد خود، به یکی از شهرهای پرجمعیت و پررفت‌وآمد برای گردشگران تبدیل شده است. همین امر نیز دلیلی محکمی برای ظهور هتل‌های پنج ستاره با طراحی و معماری‌های خاص در سطح این شهر شده است. به گونه‌ای که امروزه شما در هر منطقه از این شهر شاهد هتلهای بلند قامتی هستید که به شکل زیبایی طراحی شده‌اند.

به گزارش مرکز ااطلاع رسانی، مجتبی حمیدیان؛ مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی در پیامی ضمن تبریک روز جهانی کار و کارگر، رسالت اصلی توسعه و تقویت بنیان های اقتصادی جامعه را بر عهده کارگر دانست و از کارگران این مجموعه که در راستای افزایش بهره‌وری در تولید و اعتلای عمران و آبادانی شهرستان و کشور تلاش می کنند، تشکر و قدردانی کرد.

یازدهم اردیبهشت مصادف با روز جهانی کارگر فرصتی است ارزنده تا از تلاشهای بی دریغ پیش قراولان خط مقدم سنگر اقتصاد و تولید که در مسیر استقلال کشور گام برمی‌دارند تقدیر نماییم. بدون تردید تکریم این عزیزان تکلیفی است الهی و انسانی که بر عهده همه آحاد جامعه می باشد.

مقرر شد بازنشستگانی که در فواصل بین مهر 99 تا بهمن 1400 بازنشسته شده‌اند بر اساس ماده 4 بخشنامه میانگین 24 ماه حقوق آنها بعد از اجرای متناسب‌سازی صورت گیرد

یکی از اعضای کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در اسفند ماه سال گذشته، اظهار کرد: طرح کالا برگ الکترونیک، که به منظور حمایت از سبد معیشتی خانوار توسط دولت اجرا شده است، توانسته است تأثیر مثبتی در این زمینه داشته باشد و با پذیرش خوب مردم نیز مواجه شده است.