جمعه 21 اردیبهشت 1403

گوناگون وب‌گاه گسترش

گوناگون وب‌گاه گسترش

در گزارش زیر، مشخصات فنی و ظاهری خودروی لاماری ایما هیبریدی را میتوان مشاهده کرد. این خودرو در بیست و سومین نمایشگاه خودرو مشهد توسط آرین پارس موتور به صورت رسمی رونمایی شد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد که بار و فشار مالیاتی امسال نسبت به سه سال گذشته کمتر است، زیرا برخی اتفاقات و تصمیمات مهم پیشین مجلس شورای اسلامی منجر به افزایش درآمدهای مالیاتی شده است.

وضعیت بازارهای پولی و مالی امروز 10 اردیبهشت 1403 را در این گزارش مشاهده می کنید.

سخنگوی وزارت خارجه در پاسخ به سؤالی درباره تبادل پیام‌های اخیر بین ایران و آمریکا در مورد گفت‌وگوهای وین اظهار کرد: تبادل پیام‌ها و گفت‌وگوهای دیپلماتیک از طریق روش‌های مناسب و معمول ادامه خواهد داشت و ایران در نشست‌های بین‌المللی فرصتی دارد تا دیدگاه‌های خود را اعلام کند. در خصوص رفع تحریم‌های نامنصفانه، تبادل نظر و گفت و گو صورت خواهد گرفت.

با تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی، در سال جاری تسهیلات ازدواج به زوجین زیر 25 سال با مبلغ 350 میلیون تومان و برای زوجین مسن‌تر با مبلغ 300 میلیون تومان پرداخت خواهد شد.

تغییر مجوز کاغذی به مجوز الکترونیکی یکتا، اقدامی است که به منظور تسهیل ارائه مجوزهای کسب و کار و جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی انجام می‌شود. بنابراین، همه صاحبان مجوز و پروانه کسب باید به سرعت مجوز کاغذی خود را به مجوز الکترونیکی تبدیل کرده و شناسه یکتا را دریافت کنند.

صبح امروز، وزیر امور اقتصادی و دارایی کشور در حالی که به ریاض سفر کرده بود، در جلسه رسمی مجمع عمومی بانک توسعه اسلامی حاضر شد. دکتر خاندوزی در این نشست تا ساعاتی دیگر سخنرانی خواهد کرد.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی درباره ضرورت برنامه‌ریزی و اقدامات برای کاهش حوادث ناشی از کار و ایمن‌سازی محیط‌های کاری به منظور رسیدن به هدف صفر در حوادث کاری، اعلام کرد که در سال 1402، 75 هزار کارگاه از تسهیلات بخشودگی جرایم بیمه‌ای بهره‌مند شده‌اند.

در حین بررسی جداول لایحه بودجه، جدول مربوط به درآمد‌های دولت توسط نمایندگان مجلس تصویب شد.

مهدی علیزاده، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی، در حاشیه بازدید خبرنگاران از منطقه 5 شرکت، اعلام کرد: قرارداد 100 دستگاه اتوبوس متروباس با کشور سوسیس در دهه 90 منعقد شد و در حال حاضر تنها 4 دستگاه از آنها موجود است.

کشورهای پیشرفته جهان به سمت تولید و استفاده از برق هسته ای رفته اند.

بنا به بودجه سال 1403، تعرفه پیامک اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و سایر اپراتورها در سال جدید افزایش خواهد یافت. این افزایش به اندازه چهار تومان برای هر پیامک مطرح شده است.

در این گزارش به بررسی قیمت قوطی خالی فلزی پرداخته ایم.

وزیر اقتصاد در پنجاهمین مجمع عمومی بانک توسعه اسلامی، با اشاره به پیشنهاد ایران برای تاسیس پنجره ترجیحی تسهیلات بانک، اعلام کرد که 11 پروژه مهم ایران توسط بانک توسعه اسلامی تامین مالی شده است و در حال مذاکره برای افزودن 3 پروژه مهم دیگر در حوزه بهداشت و درمان و دانش بنیان به این فهرست هستیم.

آمارهای تازه‌ترین عملکرد نظام بانکی در طرح نهضت ملی مسکن نشان می‌دهد که تا تاریخ 31 فروردین سال جاری، 18 بانک هنوز هیچ مبلغی را در این طرح تسهیلات پرداخت نکرده‌اند.

آتش‌سوزی در شهرک صنعتی شمس‌آباد تهران آتش نشانان را به محل حادثه کشاند.