جمعه 21 اردیبهشت 1403

گوناگون وب‌گاه گسترش

گوناگون وب‌گاه گسترش

با مرور وضعیت مالی تیم‌های پرسپولیس و استقلال قبل از انتقال سهام آنها به خریداران بخش خصوصی، متوجه می‌شویم که حضور بازیکنان و مربیان خارجی در این دو تیم باعث وارد شدن ضرر مالی سنگینی به آنها می‌شود.

آمار نشان می دهد که چین با خرید نفت ایران و روسیه پس انداز 10 میلیارد دلاری کرده است.

تلفن‌های همراه یکی از پر استفا‌ده‌ترین دستگاه‌ها در سراسر دنیا هستند. از زمان ظهور تلفن‌های همراه تاکنون تحولات زیادی رخ داده که قابل انکار نیست.

چین را می توان بزرگترین بازار انرژی پاک جهان دانست.

گوشی‌های سری آ سامسونگ، که به عنوان پرفروش‌ترین گوشی‌ها در بین جوانان شناخته می‌شوند، اکثرا با ظرفیت حافظه داخلی و رم بالا طراحی شده‌اند و دارای کیفیت دوربین نسبتاً مناسبی هستند.

پیش‌فروش پیکاپ کلوت اتوماتیک شرکت مکث موتور با قیمت نهایی و امکان پرداخت به صورت اقساط 18 ماهه بدون بهره، از امروز در نمایندگی‌های رسمی فروش و خدمات پس از فروش شرکت مکث موتور آغاز می‌شود.

حمیدرضا حاجی‌بابایی گفت: درباره متناسب سازی حقوق بازنشستگان لازم است این توضیح را بدهم که از اول فروردین‌ماه لازم‌الاجراست منتها با توجه به این‌که برنامه هفتم همچنان مورد ایراد شورای نگهبان است باید این ایرادات رفع شده تا تبدیل به قانون شود.

شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات به عنوان یک شرکت پروژه‌محور در حوزه معادن و صنایع معدنی طی فعالیت خود در سال‌های اخیر، پروژه‌های قابل‌توجهی را کلید زده و آنها را به پیش برده است.

خلیج فارس بیش از 70 درصد نفت و گاز جهان را تامین می کند.

به علت تحمیل عوارض 60 درصدی، صادرات سیب زمینی با صرفه اقتصادی کاهشی مواجه است و برای صادرکنندگان دچار کاهش می‌شود.

مدت مدیدی است که حال بازار سرمایه کشور چندان خوش نیست و سهامداران از وضعیت به وجود آمده ناراضی هستند و اعتماد از بازار رخت بسته و تا زمانی که مجددا اعتمادسازی نشود، سرمایه‌ها خارج شده به بازار باز نخواهد گشت.

معامله در بازار فارکس بدون درک کافی از مفاهیم اساسی مانند "اسپرد" غیرممکن است. اسپرد، تفاوت بین قیمت خرید و فروش یک جفت ارز است که به عنوان هزینه‌ای برای انجام معاملات وارد می‌شود. یکی از انواع اسپرد، اسپرد متغیر است که ارزش آن به شرایط بازار و عرضه و تقاضا بستگی دارد.

رئیس هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران از آمادگی این سازمان برای همکاری با کشور های آفریقایی در ایجاد یا تکمیل زنجیره صنایع معدنی، نفت و گاز و صنایع تبدیلی خبر داد.

از منظر علوم شناختی، وقتی بخشی از مردم با ولع تمام برای خرید دلار طلا ارز سکه و امثال آن تلاش کنند و کاهش این کالا در بازار باعث ایجاد حباب قیمت شود طبیعتا باقی مردم نیز با ترس بازماندن از این قطار، همین راه را طی می‌کنند.

سید علی طاهری، رئیس اتاق بازرگانی و صنایع ایران، اظهار کرد: یکی از شرکت‌های بزرگ کشور در دو ماه گذشته برنج‌های مانده در انبارهای کشاورزان را خریداری کرده است و این اقدام منجر به افزایش قیمت برنج ایرانی شده است.

در بازار گوشت و دام تهران، قیمت گوشت مرغ کشتار در جریان معاملات نسبت به روز قبل کاهش یافت.