جمعه 21 اردیبهشت 1403

گوناگون وب‌گاه گسترش

گوناگون وب‌گاه گسترش

وزیر نفت اعلام کرده است که قرار است در تولید بنزین از متانول استفاده شود.

در تاریخ 11 اردیبهشت 1403، شاخص کل بورس تهران با تنزل بیش از 12 هزار واحدی روبرو شد و به سطح 2,268,833 واحد رسید. این کاهش قابل توجه در شاخص کل بازار، منجر به کاهش چشمگیر در ارزش کل بازار شد و نشانگر کاهش اعتماد سرمایه‌گذاران به بازار سهام بود.

وزیر نفت اعلام کرده است که 50 درصد رشد اقتصاد کشور مربوط به درآمدهای نفتی است.

وزیر آموزش و پرورش درباره رای دیوان عدالت اداری گفت: هیئت امنای دانشگاه فرهنگیان موظف است تصمیم دیوان عدالت اداری را اجرا کرده و هر فرد باید به اندازه از خدمات دانشگاه بهره‌مند شده، از حقوق او کسر شود.

قبل از انتشار صندوق قابل معامله در بورس هنگ‌کنگ، قیمت اتریوم و بیت‌کوین سه درصد کاهش یافت.

در این گزارش قیمت محصولات 2 خودرو ساز بزرگ را مشاهده می کنید.

چرخ‌های خیاطی قدیمی، دوباره در سایت ها و فروشگاه های آنلاین ظاهر شده‌اند، این‌بار با قیمت‌های میلیونی. اما چرا باید این چرخ ها اینقدر گران باشند؟

معاون بین‌الملل بانک مرکزی اظهار کرد: در حاشیه اجلاس بانک توسعه اسلامی، فرصتی به وجود آمد تا با مقامات و بانک‌های مرکزی کشورهای مختلف در تبادل نظر شرکت کنیم.

هفته گذشته، رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران اعلام کرد که میزان سموم در برخی از محصولات کشاورزی بالاتر از حد مجاز است. او همچنین اعلام کرد که این موضوع توسط مجموعه‌های امنیتی و بالادستی پیگیری و نامه‌نگاری خواهد شد.

بر اساس داده‌های بانک مرکزی، بانک‌های خصوصی، به همراه بانک آینده، در صدر لیست تسهیلات ارائه شده به اشخاص مرتبط قرار دارند. با اجرای قانون جدید بانک مرکزی از خرداد ماه امسال، امیدواریم که کنترل بی‌ضابطه بانک‌ها در تأمین منابع مالی خود را کنترل کنیم و از تبعات منفی آن جلوگیری شود.

توجه به ناترازی انرژی و توسعه نیروگاه ها، می تواند نقش مهمی در رشد قتصادی داشته باشد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی جدول شماره 14 لایحه بودجه 1403 کل کشور (بخش دوم - جداول) با عنوان جدول منابع و مصارف هدفمندسازی یارانه ها (تبصره 8 قانون بودجه 1403) را تصویب کردند

وام بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی برای بازنشستگان واجد شرایط ارائه می‌شود. جزئیات پرداخت وام به بازنشستگان و مستمری‌بگیران توسط سازمان تامین اجتماعی اعلام شده است. مبلغ وام برای بازنشستگان و مستمری‌بگیران افزایش یافته است. ثبت‌نام و دریافت وام بازنشستگان توسط سازمان تامین اجتماعی به دو صورت حضوری و آنلاین انجام می‌شود.

شواهد نشان می دهد که اکتشافات جهانی نفت و گاز، سقوط کرده است.

احمد نادری گفت: هیچ تضمینی نباید اصل سه جانبه گرایی را در تعیین مزد مخدوش کند.

طلافروشان ادعا می‌کنند که ثبت سرمایه آنها در سامانه جامع تجارت برای این صنف دچار چالش شده است. سازمان امور مالیاتی اعلام کرده است که میانگین مالیات ابرازی طلا فروش‌ها در سال گذشته نه میلیون و ششصد هزار تومان یا به اصطلاح 800 هزار تومان در هر ماه بوده است.