دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

گوناگون وب‌گاه 55 آنلاین

گوناگون وب‌گاه 55 آنلاین

مشهد - در پی وقوع سیل ناگهانی در مشهد که منجر به جان باختن تعدادی از شهروندان شد، واکنش‌های عجیبی از سوی مسئولان شهرداری به چشم می‌خورد.

ژاله آموزگار، پژوهشگر و استاد برجسته فرهنگ و زبان‌های باستانی در دانشگاه تهران و دانش‌آموخته دانشگاه سوربن، در گفتگویی اختصاصی به بررسی چالش‌ها و دغدغه‌های زنان ایرانی در مسیر یافتن هویت خود در گذر تاریخ و تحولات اجتماعی پرداخته است.

مولوی عبدالحمید، امام جمعه اهل سنت زاهدان، برای انجام معالجات به خارج از کشور سفر کرد. این موضوع انتقاد دکتر وهاب زاده، مشاور سابق وزیر بهداشت، را به دنبال داشت.

معاون آزمون‌های سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور از برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در فردا، جمعه 28 اردیبهشت خبر داد.

برای دیدن تصاویر ازدواج شیدا خلیق و کیوان ساکت‌اف، بازیگران سینما، تئاتر و تلویزیون با 55آنلاین همراه باشید.

در این مطلب، به تفصیل به بررسی اخبار و سایر رویدادهای مهم شبانگاهی پنجشنبه 27 اردیبهشت ماه خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

سیلاب ویرانگری که در منطقه سیدی مشهد رخ داد، خسارات زیادی به منازل و اموال مردم در این منطقه وارد کرد. گفته می شود که این سیلاب در اثر شکستن دیواری در این منطقه رخ داده است.

تصویری جدید از سید جواد هاشمی، بازیگر سینما و تلویزیون در کنار مزار خواهرش در فضای مجازی منتشر شده است.

دلفین هیچ کمبودی ندارد ومی خواهد که همه چیز را با همگان تقسیم کند.

تصاویری نگران‌کننده از پارک چیتگر در فضای مجازی منتشر شده که نشان‌دهنده خشک شدن 2707 درخت در این پارک جنگلی است.

پیتزا باگتی، یک نوع پیتزای خلاقانه و خوشمزه است که با استفاده از نان باگت به جای نان پیتزا تهیه می‌شود.

سفیر ایران در سازمان ملل در نامه‌ای به شورای امنیت، اتهامات آمریکا و انگلیس مبنی بر ارسال پهپاد ایرانی به اوکراین را رد کرد.

ظرفیت ایران برای تولید بمب اتمی موضوعی مورد بحث و جدل داغ است. برخی کارشناسان معتقدند که ایران با غنی‌سازی اورانیوم و توسعه برنامه هسته‌ای خود، به نقطه گریز هسته‌ای نزدیک شده و می‌تواند در صورت تمایل، به سرعت اورانیوم کافی برای ساخت بمب اتمی را تولید کند.

امروز و فردا به ترتیب 27 و 28 اردیبهشت 1403 مدت زمان برگزاری نمایشگاه کتاب تهران تا یک ساعت تمدید می‌شود

جوجه چینی یکی از غذاهای محبوب و پرطرفدار ایرانی است که به راحتی می توانید در خانه آن را تهیه کنید.

برای طرز تهیه رولت خوشمزه سه سوته و بدون فر با 55 آنلاین همراه باشید.