دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

گوناگون وب‌گاه 55 آنلاین

گوناگون وب‌گاه 55 آنلاین

سازمان هواشناسی با صدور هشدار فوری، از وقوع سیل در برخی از استان‌ها در روزهای آینده خبر داد. ساکنان این مناطق باید برای در امان ماندن از سیلاب، اقدامات پیشگیرانه لازم را انجام دهند.

میثم رشتبر، رئیس انجمن کونگ فو آزاد آذربایجان شرقی به‌مناسبت «روز ارتباطات و روابط عمومی»، با ارسال لوح تقدیر به ناصر غلامی هوجقان مسئول روابط عمومی کونگ فو آزاد استان، این روز را به ایشان تبریک گفت

این روزها با افزایش جمعیت شهرها و توسعه آپارتمان‌نشینی بیشتر افراد به دنبال ساخت ویلا در شمال کشور و یا مناطقی دور از شهر هستند تا بتوانند آخر هفته‌های خود را در محیطی آرام و هوایی پاک بگذرانند. همچنین، ساخت ویلا می‌تواند به عنوان سرمایه‌گذاری بلند مدت نیز محسوب شود؛ در همین راستا هزینه ساخت ویلا ممکن است از دغدغه‌های اکثر افراد به شمار آید.

مرغ لبنانی با سس سماق، یکی از غذاهای محبوب خاورمیانه است که به خاطر طعم ترش و شیرین و عطر دل‌انگیزش، طرفداران زیادی دارد. این غذا به سادگی در فر تهیه می‌شود و می‌تواند به عنوان یک وعده غذایی کامل یا پیش‌غذای مجلسی سرو شود

آیا پیش‌بینی‌های هواشناسی می‌تواند صددرصدی و دقیق بشود؟!

وام‌های آنلاین بدون ضامن، ناجی این روزهای سخت شده‌اند. خبر خوب این است که حالا می‌توانید تا سقف 300 میلیون تومان وام فوری بدون ضامن و فقط در 48 ساعت دریافت کنید

مرغ ترش درباری، یکی از اصیل‌ترین و خوشمزه‌ترین خورشت‌های شمالی است که با طعم ترش و ملس و عطر دل‌انگیز سبزی‌های معطر، طرفداران زیادی دارد.

رضا داودنژاد فعالیتش در سینما را از دوران کودکی و با فیلم «بی پناه» شروع کرد. رضا داودنژاد بازیگر سینمای ایران که از چندین ماه پیش درگیر عفونت خونی شد درگذشت.

در خبری جدید، شورای تامین امنیت کیش به منظور اعمال نظارت دقیق‌تر بر اجرای طرح جامع عفاف و حجاب در این جزیره، استفاده از پهپاد را برای رصد و شناسایی متخلفان به تصویب رساند.

کشتی یونانی یکی از جاذبه های اصلی گردشگری جزیره کیش است که آوازه آن شهرت جهانی دارد؛ طبق آخرین تصاویر از آن، کمر این کشتی معروف شکسته و یک قدم دیگر به نابودی نزدیک‌تر شده است.

این ویدئو از معلم دبستان پسرانه شهید میراب طرقی پربازدید شده است. فوتی های سیل مشهد به 7 نفر رسید. مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری مشهد گفت: آمار جانباختگان سیل مشهد به هفت فوتی تا کنون رسیده است.

این غذای خوشمزه که به عنوان "بادمجان استانبولی" یا "کباب بادمجان" نیز شناخته می‌شود، در بسیاری از رستوران‌های استانبول و سراسر ایران سرو می‌شود. طعم بی‌نظیر بادمجان در کنار گوشت و پنیر پیتزا، آن را به یک انتخاب محبوب برای دورهمی‌ها و مهمانی‌ها تبدیل کرده است.

اصل قضیه این بود که ما برای برقراری ارتباطات بیشتر با دنیا و تحقیقاتی که کارشناسان امر انجام دادند، به این نتیجه رسیدیم که تعطیلی شنبه ها از نظر اقتصادی برای کشور مفیدتر خواهد بود تا تعطیلی پنجشنبه.

ایران - همانطور که در گزارش‌های متعدد آژانس بین المللی انرژی اتمی (IAEA) تایید شده - به طور دقیق و کامل به تعهدات خود عمل کرد، در حالی که طرف‌های مقابل از اجرای وظایف خود سر باز زدند!

علیرضا بیگی نماینده مجلس: نیروی انتظامی سازمانی با ده‌ها ماموریت متنوع است، زحمات این نیرو برای مردم اثبات شده، عزیزانی که برای امنیت کشور زحمت می‌کشند و ما هم می‌دانیم با چه کمبودهایی مواجه هستند، مردم دوست ندارند توانایی آن‌ها زیر سوال برود.

به‌راستی چه شد که بعد از سال‌ها، رنگ و لعاب شاعری خیام نیشابوری بر وجه دانشی‌بودن او برتری یافت؟ آنچه ما درباره زندگی خیام می‌دانیم این است که او خود هیچ‌وقت بر شاعری‌اش تکیه نمی‌کرده است. خیام اهل فکر و دانش بوده است و ذهنی ریاضی و فلسفی داشته است.