دوشنبه 24 اردیبهشت 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع رسانه‌ای از حمله جنگنده‌های ائتلاف آمریکایی - انگلیسی به فرودگاه بین‌المللی «الحدیده» یمن خبر می‌دهند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ستاره اسبق سنگالی تیم فوتبال استقلال در آستانه فسخ قرارداد با تیم ترکیه‌ای است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تصریح کرد: قانون‌گذار به ما تکلیف کرده که در سال 1403 باید 95 درصد سوخت‌گیری در نفت‌گاز و 90درصد سوخت‌گیری در بنزین با کارت سوخت شخصی انجام شود که در این راستا در حال تلاش هستیم. مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: برای بنزین در دولت راهکارهای غیرقیمتی در دستور کار است و هیچ پیشنهاد قیمتی تاکنون در دولت مطرح نشده و هیچ پیشنهاد قیمتی نیز...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در حالی که فدراسیون دوومیدانی امروز از انتصاب پدیده بلوری زاده به عنوان سرمربی تیم ملی خبر داده بود در اقدامی عجیب پس از دقایقی این خبر را از خروجی سایت فدراسیون حذف کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی کمیسیون اصل نودم قانون اساسی گفت: کمیسیون اصل 90 اعلامیه‌های صادر شده توسط وزارت صمت در خصوص استثنا قائل شدن صنف طلا از ثبت اطلاعات را غیرقانونی تشخیص داد.

وب‌گاه گسترش

واکنش عیسی زارع پور (وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات) به واردات گوشی های جدید را میتوان در ویدیوی منتشر شده در این گزارش شاهد بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرعامل شرکت نفت پالایش تبریز از ایجاد کارگروه شرکت‌های پالایشی کشور برای بهینه‌سازی مصرف سوخت خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نتایج یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد که «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق آمریکا از «جو بایدن» رئیس‌جمهور ایالات متحده، در رقابت‌های فرضی انتخابات سراسری 2024 در پنج ایالت از 6 ایالت مهم موسوم به «میدان نبرد» پیشی می‌گیرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزرای امور خارجه آمریکا و مصر در تماسی تلفنی ابعاد حمله ارتش رژیم صهیونیستی به رفح در جنوب نوار غزه را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بازیکنان تیم فوتبال فولاد برای دیدار با استقلال تهران با پیراهن هایی یکدست مشکی وارد زمین خواهند شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در بازار امروز دوشنبه 24 اردیبهشت‌ماه قیمت طلا، سکه و دلار بر مدار نزول قرار گرفتند. در همین رابطه فعالان اقتصادی می‌گویند که بازار امروز از چند جناح تحت فشار بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گردان های القسام امروز (دوشنبه) ضمن منهدم کردن برخی تجهیزات جنگی ارتش اشغالگر در اردوگاه جبالیا، یک نظامی صهیونست را نیز پشت مدارس این اردوگاه در شمال نوار غزه هدف قرار داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اساس اعلام پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو بیشترین بارش کشور تا پایان خرداد طی یک هفته آینده رخ می دهد. بر اساس اعلام پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو بیشترین بارش کشور تا پایان خرداد طی یک هفته آینده رخ می دهد. بر اساس اعلام پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو بیشترین بارش کشور تا پایان خرداد طی یک هفته آینده رخ می دهد. میانگین دمای هوای کشور تا هفته اول خرداد کمتر از نرمال و پس از آن تا پایان خرداد...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طرح ارتقای امنیت اجتماعی در یاسوج اجرایی و 4 کافه باغ متخلف در آبشار یاسوج پلمب شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخست‌وزیر اسرائیل که امروز (دوشنبه) در گورستان محل دفن اجساد نظامیان رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی حاضر شده بود، مورد توهین و فحاشی خانواده‌های این افراد قرار گرفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس اتحادیه طلافروشان مشهد، گفت: طلای بنده سرمایه ریالی بنده است و نقد است و ما انبارگردانی نداریم اصلاً، به چه کسی چه ربطی دارد چه میزان سرمایه شخصی دارم؛ به کسی ربط ندارد چه میزان طلا گرفته‌ام و در مغازه ام دارم. سرویس اقتصادی، انصاف نیوز: رئیس اتحادیه طلافروشان مشهد برخورد قهری با همکاران معترضش به اجرای بندی از قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز را دلیل تعطیلی بخش قابل توجهی از فعالیت...