دوشنبه 24 اردیبهشت 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده ویژه رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی از سهم 25 درصدی مناطق آزاد از رشد اقتصادی کشور خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

من کاشانی هستم و همسر من هم کاشانی است و دختر خواهر سهراب سپهری است. من همه جای کاشان را می‌پسندم، چون اهل کاشانم. به گزارش عرشه آنلاین، من کاشانی هستم و همسر من هم کاشانی است و دختر خواهر سهراب سپهری است. من همه جای کاشان را می‌پسندم، چون اهل کاشانم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای از حمله به مواضع اسرائیل و استفاده از موشک‌های سنگین جدید خود به نام «عماد مغنیه» خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر خارجه آمریکا گفت اگر تل‌آویو «تصمیم به انجام عملیات نظامی در رفح بگیرد، ما نمی‌خواهیم بخشی از آن باشیم». وزیر خارجه آمریکا گفت اگر تل‌آویو «تصمیم به انجام عملیات نظامی در رفح بگیرد، ما نمی‌خواهیم بخشی از آن باشیم». به گزارش عرشه آنلاین، «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا در راستای حمایت از حملات رژیم اشغالگر در رفح اظهار کرد: «ما از عملیات نظامی گسترده در رفح بدون برنامه‌ای مشخص...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان ملل متحد حق رای افغانستان، اکوادور و ونزوئلا را تعلیق کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی از عملیات‌های جدید خود علیه اهداف صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گروهی از تحلیلگران به بهانه رزمایش نظامی که توسط ایران، روسیه و چین در دریای عمان برگزار شد، می گویند که این مانور نظامی نمایشی بود برای ترسیم قدرت سه بازیگری که به واسطه برخی از نقاط مشترک خود هم صدا شده و از راهبرد مشترکی در برابر غرب پیروی می کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

چای سبز تأثیرات آنتی‌باکتریال دارد که می‌تواند کمک کند تا تشکیل حفره‌های باکتریایی در دهان کاهش یابد. چای سبز تأثیرات آنتی‌باکتریال دارد که می‌تواند کمک کند تا تشکیل حفره‌های باکتریایی در دهان کاهش یابد. به گزارش عرشه آنلاین، وقتی چای می‌نوشید، ممکن است دندان‌هایتان کمی زرد شود، اما این ارزش را دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر خارجه ایران گفت: «از گفت‌وگوهای ایران - عربی عبور کرده‌ایم و به گفت‌وگوهای منطقه‌ای وارد شده‌ایم و بلکه فراتر از آن، امروز در مرحله همکاری‌های منطقه‌ای قرار داریم».

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان تأکید کرد که حماس از این پس به قدرتی موثر نه تنها در غزه و فلسطین بلکه در سطح جهان عربی و اسلامی تبدیل خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت سکه امامی به 40,950,000 (چهل میلیون و نهصد و پنجاه هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.62 درصدی داشته است. قیمت دلار هم ثبات داشت و بدون تغییر بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه آمریکا گفت: «اگر اسرائیل تصمیم به انجام عملیات نظامی در رفح بگیرد، ما نمی‌خواهیم بخشی از آن باشیم.»

وب‌گاه عرشه آنلاین

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان جریمه‌ای 50 میلیون تومانی در نظر گرفت. کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان جریمه‌ای 50 میلیون تومانی در نظر گرفت. به گزارش عرشه آنلاین، سایت رسمی فدراسیون فوتبال در این مورد نوشت: درباره گزارش ابرازی علیه عبداله ویسی، سرمربی تیم فولاد خوزستان مبنی بر نشر اکاذیب از طریق مصاحبه بعد از مسابقه...

وب‌گاه خبر آنلاین

دستگیری صادق زیباکلام با واکنش حسام الدین آشنا مواجه شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قیمت دلار مبادله ای در بازار داخلی ثبات داشت و به 44,879 (چهل و چهار هزار و هشتصد و هفتاد و نه) تومان رسید که نسبت به روز پیش تغییری نداشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کمیته انضباطی رای خود را در خصوص سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان صادر و او را پرداخت مبلغ 500/000/000 ریال جریمه نقدی محکوم کرد.