دوشنبه 24 اردیبهشت 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه عرشه آنلاین

دیوان عالی کشور با نقض رأی تبرئه یاسین رامین در خصوص پرونده اختلاس از هلال احمر، وی را به 3 سال حبس و جریمه 873.887 یورویی محکوم کرد. دیوان عالی کشور با صدور رأی نهایی در پرونده اختلاس از سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر، رأی دادگاه تجدیدنظر مبنی بر تبرئه "یاسین رامین" را نقض و وی را به حبس و جریمه 873.887 یورویی محکوم کرد. در دادنامه صادره از سوی شعبه نوزدهم دیوان عالی کشور آمده...

وب‌گاه خبر آنلاین

اگر قرار باشد نگاهی به نوستالژیک‌ترین شکایت پرستاران از یک فیلم یا سریال داشته باشیم یاد فیلم شوکران بهروز افخمی و شخصیتی خواهیم افتاد که هدیه تهرانی را در شمایل یک پرستار فریبنده نشان می‌داد که با یک مرد متاهل وارد رابطه می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

از پوستر رسمی تیم فوتبال استقلال مقابل فولاد خوزستان رونمایی شد. از پوستر رسمی تیم فوتبال استقلال مقابل فولاد خوزستان رونمایی شد. به گزارش عرشه آنلاین، در مهم‌ترین مسابقه روز دوم از هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال، امروز (دوشنبه) استقلال در ورزشگاه آزادی میزبان فولاد خوزستان خواهد بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ترکیب دولت جدید کویت یکشنبه شب، 2 روز پس از انحلال پارلمان و تعلیق برخی از مفاد قانون اساسی، رسانه‌ای شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت دلار ثبات را تجربه کرده است، قیمت سکه امامی هم پایین آمد و به 40,800,000 (چهل میلیون و هشتصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.37 درصدی داشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ارتش رژیم صهیونیستی از بازگشایی گذرگاه مرزی شمال نوار غزه خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر آموزش و پرورش گفت: لایحه تقویت مدارس دولتی تدوین شده است و پس از تصویب در شورای عالی آموزش و پرورش به دولت و پس از آن مجلس ارسال می‌شود. وزیر آموزش و پرورش گفت: لایحه تقویت مدارس دولتی تدوین شده است و پس از تصویب در شورای عالی آموزش و پرورش به دولت و پس از آن مجلس ارسال می‌شود. به گزارش عرشه آنلاین، وزیر آموزش و پرورش گفت: کاهش تنوع مدارس در دستور کار است، تمام ظرفیت‌ها برای تقویت...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس کمیسیون نظارت شورای شهر تهران در واکنش به ساخت بنای یادمان سردار سلیمانی در پارک جنگلی چیتگر گفت: هر نوع فعالیت ساختمانی را در زمینی که مالکیت آن محل مناقشه باشد و سازنده و بهره بردار پروژه و همچنین محل هزینه ساخت پروژه کاملا روشن نباشد از اساس به صلاح نمی دانم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تصویر کتابی که رهبر انقلاب در بازدید از نمایشگاه کتاب آن را مشاهده کردند منتشر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مهران مدیری این روزها به شدت پرکار شده است و فعالیت های زیادی در تلویزیون و شبکه نمایش خانگی دارد مهران مدیری این روزها به شدت پرکار شده است و فعالیت های زیادی در تلویزیون و شبکه نمایش خانگی دارد به گزارش عرشه آنلاین، این روزها رسانه‌ها از فعالیت گسترده مهران مدیری در پلتفرم‌ها و تلویزیون می نویسند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی از عرضه 14 خودروی وارداتی، در جدیدترین اطلاعیه خود از امروز (دوشنبه) به مدت سه روز خبر داد؛ در این مرحله از عرضه خودروهای وارداتی صرفاً ثبت‌نامی‌های مرحله اول (اسفند ماه 1401) مجاز به انتخاب یک خودرو از سبد 14 محصول ارائه شده، خواهند بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

فعال سیاسی اصلاح طلب با انتشار توئیتی به اظهارات اخیر رحیم پور ازغدی درباره زنان واکنش نشان داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

برای آن دسته از متقاضیان سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی که در اسفند 1401 ثبت نام نموده و اولویت آن‌ها مشخص شده، سامانه صرفا جهت انتخاب خودروها به شرح جدول زیر از روز دوشنبه مورخ 1403/02/24 تا ساعت 23:59 روز چهار شنبه 1403/02/26 در دسترس است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان تأمین اجتماعی، دو درصد از حقوق ماهیانه بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی را کسر کرده است سازمان تأمین اجتماعی، دو درصد از حقوق ماهیانه بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی را کسر کرده است برخی از بازنشستگان در تماس با عرشه آنلاین گفته اند که مبالغی تحت عنوان دو درصد ماده 89 از حقوق اردیبهشت ماه انان کسر شده است

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون دادستان و سرپرست دادسرای ویژه امور جنایی و جرایم امنیتی شیراز توضیحاتی درباره جزییات ماجرای قتل شهردار منطقه 5 شیراز را ارایه کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هنوز یحیی گل محمدی نتوانست با به عنوان سرمربی روی نیمکت تراکتور بنشیند. هنوز یحیی گل محمدی نتوانست با به عنوان سرمربی روی نیمکت تراکتور بنشیند. به گزارش عرشه آنلاین، حمید مطهری تا زمان آمدن یحیی گل‌محمدی سکان هدایت تراکتور را بر عهده خواهد داشت.