یک‌شنبه 23 اردیبهشت 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه عرشه آنلاین

گروه خودروسازی سایپا، در اطلاعیه‌ای از اجرای طرح فروش محصولات خود از روز چهارشنبه هفته جاری (26 اردیبهشت ماه) تا زمان تکمیل ظرفیت برای سه گروه از متقاضیان عادی، مادران و دارندگان خودروی فرسوده خبر داد. گروه خودروسازی سایپا، در اطلاعیه‌ای از اجرای طرح فروش محصولات خود از روز چهارشنبه هفته جاری (26 اردیبهشت ماه) تا زمان تکمیل ظرفیت برای سه گروه از متقاضیان عادی، مادران و دارندگان خودروی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان انرژی اتمی از تأسیس رآکتور هسته‌ای جدید در شیراز خبر داد و گفت: این اقدام در جهت توسعه علوم و فنون هسته‌ای و کار تحقیقاتی، علمی و آموزشی انجام می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون اجتماعی پلیس استان فارس پیرامون قتل رضا مسعودی، شهردار منطقه پنج شیراز که جنازه اش در منزلش پیدا شده توضیحاتی داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع خبری امروز (یکشنبه) گزارش دادند که بارندگی شدید و رانش زمین در استان سوماترای غربی اندونزی دست‌کم 28 کشته و چهار مفقود برجای گذاشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک نشریه غربی در مطلبی انتقاد شدیدی به حمایت بی قید و شرط آلمان از رژیم صهیونیستی وارد کرده و خواستار اقدام قاطع برلین علیه این رژیم سرکوبگر و ناقض قوانین بین‌المللی شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فال شمع هم مانند فال های دیگر مثل فال تاروت کبیر و غیره در جامعه امروز ما رواج پیدا کرده‌است. فال شمع یکی از انواع فال‌هایی است که این روزها در جامعه رواج پیدا کرده‌است و از طریق اشکالی که اشک های شمع در آب ایجاد می‌کند، تعبیر می‌شود. برخی از فال شمع برای پیشگویی و پیش بینی اتفاقات و پیشامدهای آینده استفاده می کنند. برخی بر این باور هستند که جمع شدن عناصر چهارگانه در یک ماده آن را دارای...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه‌های ترکیه اعلام کردند که ایالات متحده می‌خواهد به آنکارا نقش وزنه تعادل در برابر روسیه و چین بدهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خانواده شهدا و مفقودالاثرها، جانبازان، آزادگان و رزمندگان می توانند از تسهیلات رفاهی دولت و سازمان های مربوطه بهره مند شوند. خانواده شهدا و مفقودالاثرها، جانبازان، آزادگان و رزمندگان می توانند از تسهیلات رفاهی دولت و سازمان های مربوطه بهره مند شوند. وام ایثارگران تسهیلاتی است که برای حمایت از ایثارگران و خانواده هایشان در نظر گرفته شده است. استفاده صحیح و به موقع از این وام ها می‌تواند...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شماری از سیاستمداران و دیپلماتهای سابق رژیم صهیونیستی از اتحادیه اروپا و انگلیس خواستند فورا کشور فلسطین را به رسمیت بشناسند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس شورای امنیت داخلی اسرائیل امروز (یکشنبه) در سخنانی به توان موشکی بالای حزب‌الله و قدرت آن برای هدف قرار دادن سراسر سرزمین‌های اشغالی اذعان کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس سازمان انرژی اتمی از تأسیس رآکتور هسته‌ای جدید در شیراز خبر داد و گفت: این اقدام در جهت توسعه علوم و فنون هسته‌ای و کار تحقیقاتی، علمی و آموزشی انجام می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

علی البلیهی، مدافع الهلال عربستان، با انتشار یک استوری توهین‌آمیز در اینستاگرام، کریستیانو رونالدو، کریم بنزما و روبرتو فیرمینو را مورد تمسخر قرار داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌گزارشی از مراسم ختم هوادار 17 ساله‌ای که در راه استادیوم برای تماشای بازی پرسپولیس و سپاهان، جان خود را از دست داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرعامل خبرگزاری قوه قضائیه در صفحه توییتر شخصی خود نوشت: اینکه گفته شده آقای زیباکلام در راه نمایشگاه کتاب تهران بازداشت شده، صحت ندارد. صادق زیباکلام به دادسرا احضار و احکام قطعی پرونده‌هایش اجرا شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک منبع مطلع از پیدا شدن جنازه شهردار منطقه پنج شیراز در منزلش خبر داد و گفت: بررسی‌ها درباره دلیل این ماجرا در حال انجام است و احتمال خودکشی یا قتل وجود دارد. شهردار منطقه 5 شیراز به قتل رسید؟ در صحن شورای شهر شیراز اعلام شد که یکی از مدیران شهری شیراز به دست افراد ناشناس به قتل رسیده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مقامات محلی اعلام کردند که در پی حمله ارتش اوکراین به مناطق مسکونی در بلگورود دست‌کم 19 نفر کشته شدند.