جمعه 21 اردیبهشت 1403

استان اردبیل

استان اردبیل

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با حضور در شورای اداری جمعیت هلال احمر استان اردبیل، بار دیگر بر لزوم حفظ اعتبار و جایگاه مردمی جمعیت هلال احمر در کشور تاکید کرد.

وب‌گاه عصر ایران

بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد جو استان اردبیل تا روز پنجشنبه (13 اردیبهشت) نسبتا پایدار است؛ هر چند با توجه به شرایط فصلی و محلی رگبار پراکنده باران در برخی نواحی کوهپایه‌ای مرکز به ویژه جنوب استان دور از انتظار نیست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر گفت: فعالیت داوطلبانه نیازمند روحیه و اراده انسانی است که ترویج آن در پرتو ارتقای فرهنگ دینی و تبیین معارف دینی امکان پذیر است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فعالیت ستاد‌های حمایت از اقتصاد مقاومتی در دادگستری استان‌ها در سال 1402 احیای 2 هزار و 151 واحدی تولیدی را به همراه داشت و مانع بیکاری 191 هزار و 268 کارگر شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به دلیل اهمیت موضوع اقتصاد، رهبر انقلاب چندین سال است که شعار سال را در رابطه با این موضوع و حمایت از تولید، اشتغال و مهار تورم اختصاص داده‌اند. مقام معظم رهبری سال گذشته در پیام نوروزی، بر روی مسئله حمایت از تولید تاکید کردند و این سال را «مهار تورم و رشد تولید» نام گذاری کردند. سال 1403 نیز از سوی رهبر انقلاب سال «جهش تولید با مشارکت مردم»...

وب‌گاه گسترش

یک نماینده از مردم مهاباد بیان کرد که مردم به منظور تأمین هزینه‌های اولیه زندگی مانند پرداخت رهن منزل استیجاری، نیاز به حمایت و دریافت وام دارند. او اظهار داشت که در حال حاضر بانک‌ها تمایلی به همکاری ندارند و باید برای حل این وضعیت به سرعت تصمیماتی اتخاذ شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس مرکز فوریت‌های پزشکی پارس‌آباد خبر داد که در سانحه رانندگی شهرستان پارس‌آباد 4 نفر جان باختن و یک نفر دیگر نیز مصدوم شدند.

خبرگزاری تسنیم

اعطای ارفاقات قانونی به زندانیان در کاهش جمعیت کیفری نقش به سزایی دارد، بر همین اساس 145 هزارو 807 مددجو در سال 1402 در کل کشور عفو شده یا از نهادهای ارفاقی بهره‌مند شدند.

خبرگزاری دانشجو

اسامی 53 نوجوان راه‌یافته از سراسر کشور به باشگاه رویش استعداد‌های برتر ادبی نوجوان (قاف) در بخش داستان اعلام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اعطای ارفاقات قانونی به زندانیان در کاهش جمعیت کیفری نقش به سزایی دارد، بر همین اساس 145 هزارو 807 مددجو در سال 1402 در کل کشور عفو شده یا از نهادهای ارفاقی بهره‌مند شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

اعطای ارفاقات قانونی به زندانیان در کاهش جمعیت کیفری نقش به سزایی دارد، بر همین اساس 145 هزارو 807 مددجو در سال 1402 در کل کشور عفو شده یا از نهادهای ارفاقی بهره‌مند شدند.

وب‌گاه ورزش سه

وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال، بعد از دیدار فینال به سرمربی تایلند «ورنی مغان» هدیه داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با حضور در شورای اداری جمعیت استان اردبیل، بر لزوم حفظ اعتبار و جایگاه مردمی هلال احمر در کشور تاکید کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

حجت‌الاسلام والمسلمین معزی با اشاره به الگوبرداری شهدای جنگ تحمیلی از سیره‌رفتاری اهل بیت علیهم السلام اظهار کرد: راه شهدا ما همان راه اباعبدالله (ع) است. شهدا نیز قهرمانان تاریخ معاصر و الگوهای کم‌نظیر ایستادگی و مقاومت هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: کلیه صنوف از جمله مشاورین املاک و خودرو باید دارای پروانه فعالیت باشند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: کلیه صنوف از جمله مشاورین املاک و خودرو باید دارای پروانه فعالیت باشند.