دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

استان اردبیل

استان اردبیل

وب‌گاه الف

سازمان هواشناسی اعلام کرد: یکشنبه با ورود سامانه بارشی از شمال غرب بارش در شمال غرب و غرب سواحل دریای خزر رخ خواهد داد.

وب‌گاه فرارو

به گفته ضیائیان، طی سه روز آینده خلیج فارس و شرق دریای عمان و طی روز‌های جمعه و شنبه دریای خزر مواج است.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از وقوع رگبار و وزش باد شدید در چندین استان کشور طی 24 ساعت آینده خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به گفته ضیائیان، طی سه روز آینده خلیج فارس و شرق دریای عمان و طی روزهای جمعه و شنبه دریای خزر مواج است.

وب‌گاه الف

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از وقوع رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت در چندین استان کشور طی 24 ساعت آینده خبر داد.

وب‌گاه گسترش

زمرد دشت مغان، برای شرکت سرمایه گذاری و توسعه عمران استان اردبیل - با نماد ثتوسا - سبب شده تا این شرکت محوری، رویکرد جدیدی در عرصه کشاورزی و صادراتی اتخاذ کند.

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان، اسامی نفرات دعوت شده به اردوی این تیم را اعلام کرد.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان، اسامی نفرات دعوت شده به اردوی این تیم را اعلام کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

امروز دولت سیدابراهیم رئیسی، دو وزیر در محکمه دارد که نام و پای هر دو به یک فساد بزرگ گره خورده است. برای یکی حکم صادر شده و دیگری در مرحله پرسش و پاسخ است. ضمن اینکه چنان که آقای اژه‌ای گفته 45 نفر در ارتباط با فساد مالی چای دبش تفهیم اتهام شدند.

وب‌گاه گسترش

داوود منظور گفت: سیاست ما این است که در هر فرصت از زحمات معلمان قدردانی شود به عنوان مثال در روز معلم امسال و سال گذشته، مبلغی را به عنوان پاداش به معلمان اختصاص دادیم که این در سال‌های گذشته سابقه نداشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

با اعلام رسمی نتایج دوازدهمین دوره انتخابات مجلس برخی چهره‌های باسابقه پارلمان چون پزشکیان، حاجی بابایی و جعفر قادری در سمت نمایندگی مجلس ابقا شدند.

وب‌گاه گسترش

شاهین مستوفی گفت: با بازرسی انجام شده و با توجه به مدارک بدست آمده، مشخص شد چهار طلا فروشی اقدام به پنهان سازی بخش قابل توجهی از فعالیت اقتصادی خود در قالب گردش مالی صندوق قرض الحسنه نموده اند به نحوی که در سال 1401 جمع گردش مالی درآمدی آن ها در صندوق قرض الحسنه مذکور، قریب به 510 میلیارد ریال بوده است که این مبلغ درآمدی در محاسبه مالیات این اشخاص در مقطع زمانی تسلیم اظهارنامه، لحاظ...

وب‌گاه الف

رئیس مرکز بازرسی، مبارزه با فرار مالیاتی و پولشویی سازمان امور مالیاتی از شناسایی 510 میلیارد ریال فرار مالیاتی از چهار طلافروشی در اردبیل خبر داد.

وب‌گاه گسترش

عیسی بزرگ زاده، سخنگوی صنعت آب کشور در دومین نشست خبری سال 1403 که به منظور تشریح طرح بزرگ سد قیز قلعه سی و بهره‌برداری رسمی از سد خداآفرین با حضور اصحاب رسانه برگزار شد، با بیان اینکه پروژه احداث سد «قیز قلعه سی» با هدف کمک به معیشت مردم مناطق مرزی استان آذربایجان شرقی و استان اردبیل انجام شده است، گفت: در تمام کشورها مناطق مرزی معمولا مناطقی هستند که نیاز به توجه بیشتری دارند و باتوجه...

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مرکز بازرسی، مبارزه با فرار مالیاتی و پولشویی سازمان امور مالیاتی از شناسایی 510 میلیارد ریال فرار مالیاتی از چهار طلافروشی در استان اردبیل خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سازمان امور مالیاتی، شاهین مستوفی رئیس مرکز بازرسی، مبارزه با فرار مالیاتی و پولشویی سازمان امور مالیاتی کشور پیرامون نحوه شناسایی فرار مالیاتی حوزه طلافروشان اردبیل، گفت: متعاقب گزارش‌های واصل شده مبنیبر سوء استفاده از صندوق‌های قرض الحسنه و انتقال گردش مالی از بانک‌ها به برخی از این صندوق‌ها، اجرای بازرسی مالیاتی موضوع ماده...